تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس زبان - گرامر زبان و آموزش صحیح لغات جدید در زبان انگلیسی

آموزش صحیح لغات جدید در زبان انگلیسی یکی از موارد مهم در یادگیری صحیح زبان انگلیسی است. لغات جدید در زبان انگلیسی را باید به صورت کاربردی یاد بگیرید.

بسیار توصیه می شود که لغات جدید در زبان انگلیسی را در جمله آموزش ببینیم. وقتی شما لغت یا کلمه جدیدی را در جمله یاد می گیرید، نحوه استفاده از آن را نیز آموزش دیده و در صحبت کردن به زبان انگلیسی نیز می توانید از آن استفاده نمائید.

وقتی لغت جدیدی را آموزش می بینید، علاوه بر مورد ذکر شده در بالا، تلاش کنید تا با کاربرد آن در زمانهای مختلف هم آشنا شوید. مثلا اگر لغت جدیدی که یاد می گیرید یک فعل است، شکل مصدر و یا گذشته آن را نیز یاد بگیرید.

برای آموزش لغات جدید در زبان انگلیسی، مرورهای منظمی برای لغات جدید هم در نظر بگیرید. لغات جدید در داخل یک جمله را در برگه های کوچکی نوشته و همراه خود داشته باشید تا هر جا که وقت شد آن را مرور کنید. خواندن متون و گوش دادن به مکالماتی که لغات جدید در آن ها استفاده شده است نیز می تواند در آموزش لغات جدید موثر و مفید باشد.

در صورتیکه برای آموزش زبان انگلیسی به مدرس خصوصی احتیاج دارید، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید تا لیست مدرسان زبان نمایش داده شود.


یکی از دروس مهم در کنکور سراسری و آزاد زبان انگلیسی است. در بین دروس عمومی شاید مهمترین درس زبان انگلیسی باشد.

سایر دروس عمومی را در یکی دو ماه قبل از کنکور می توان خواند و جمع کرد. ولی پاسخگویی به تست های زبان انگلیسی در کنکور به آموزش در زمان طولانی تر و وقت بیشتری احتیاج دارد.

اگر می خواهید زبان انگلیسی را در کنکور خوب پاسخ دهید، زبان انگلیسی را از همان اول و دوم دبیرستان به تدریج و به صورت مداوم و پیوسته بخوانید. در کلاسهای مدرسه و کلاسهای تدریس زبان شرکت کنید.

در یک برنامه ریزی صحیح زبان کنکور باید آموزش قواعد و گرامر، آموزش لغات و درک مطلب، آموزش لغت در داخل متن و حل تمرین و تست به اندازه کافی گنجانده شود.

اگر می خواهید درصد بالایی برای زبان انگلیسی در کنکور کسب کنید، در برنامه ریزی کنکور خود همه موارد بالا را در نظر بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان نیز بر روی عبارت تدریس خصوصی انگلیسی کلیک نمائید.


آموزش و یادگیری قواعد زبان انگلیسی یکی از بخشهای اصلی در فراگرفتن زبان است. برای آموزش و یادگیری قواعد زبان انگلیسی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- قواعد و گرامری که در آخر هر درس ارائه شده است را با دقت بخوانید. در کلاسهای آموزش زبان مدرسه و کلاسهای تدریس زبان انگلیسی در بیرون از مدرسه نیز به مطالب ارائه شده به دقت گوش دهید.

2- مثالها و تمرینهایی که در آخر هر درس ارائه شده است را با دقت حل کنید. اول نمونه های حل شده را بخوانید و در ادامه سعی کنید تمرینات را خودتان حل کنید.

3- از جزوات آموزشی که در اینترنت برای آموزش قواعد زبان انگلیسی وجود دارد استفاده نمائید. در همین وب سایت در بخش دانلود عبارت "زبان انگلیسی" را جستجو کنید تا کتابها و جزوات آموزشی قواعد زبان انگلیسی را ببینید.

4- در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای آموزش قواعد زبان استفاده نمائید. لیست مدرسین زبان انگلیسی را در سمت چپ همین مطلب می توانید ببینید. بر روی عکس هر مدرس کلیک نمائید تا توضیحات بیشتر نشان داده شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.