تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، آیلتس و تافل

تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، آیلتس و تافل - برای دریافت خدمات در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و مکالمه زبان به سایت ایران مدرس که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است مراجعه کنید.

سایت ایران مدرس تا دی 94 حدود 12000 مدرس ثبت نامی دارد. این تعداد مدرس را به صورت یکجا در هیچ سایت دیگری نمی توانید پیدا کنید. اگر بخواهید در هر زمینه ای مدرس خصوصی پیدا کنید، بهترین سایت برای جستجو، ایران مدرس است.

در سایت ایران مدرس، مدرسین ثبت نامی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فرانسه و .... و تدریس خصوصی سایر دروس و رشته ها فعالیت دارند. برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت های زیر کلیک نمائید.

 





در سایت ایران مدرس علاوه بر تدریس خصوصی، خدمات آموزشی دیگری از جمله ارائه جزوات آموزشی، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و ... نیز ارائه شده است. تعدادی جزوه در زمینه گرامر زبان انگلیسی در ادامه ارائه گشته است.



راهکارهایی برای آموزش سریعتر زبان

راهکارهایی برای آموزش سریعتر زبان در این بخش ارائه می گردد.

1- اخبار و موسیقی زبان انگلیسی گوش دهید.

2- تا جایی که ممکن است به زبان انگلیسی حرف بزنید.

3- به صورت مداوم لغات و کلمات جدید را مرور کنید.

4-یادگیری زبان انگلیسی را ترک نکنید.

5- در صورت لزوم در کلاسهای تدریس خصوصی زبان شرکت کنید.

6- گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی است.
اگر برای یادگیری زبانهای فرانسه، آلمانی و انگلیسی به مدرس خصوصی نیاز دارید نیز به صورت زیر عمل کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی بر روی عبارت مدرس خصوصی آلمانی کلیک نمائید.برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه بر روی عبارت مدرس خصوصی فرانسه کلیک نمائید. به منظور آموزش بهتر زبان انگلیسی می توانید از کلاسهای خصوصی زبان استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

در وب سایت (ایران مدرس) تدریس خصوصی آیلتس و تافل توسط مدرسین مجرب زبان انگلیسی ارائه می گردد. در سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین زبان انگلیسی و سایر دروس به نسبت سایتهای تدریس دیگر ثبت نام نموده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای هر درس یا مبحثی به راحتی می توانید مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را بیابید. مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان، کنکور، دانشگاه و تدریس خصوصی آیلتس و تافل هم فعالیت دارند، آگهی و تبلیغ خودشان را در همین سایت ثبت نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند.

اگر پایه زبان شما قوی است، مسلما به راحتی می توانید از پس آزمونهای آیلتس و تافل برآئید. در غیر اینصورت، استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر مطالب و آمادگی برای آزمونهای آیلتس و تافل می تواند مفید و موثر باشد. خصوصا اگر زمان کمی برای مطالعه دارید، یک مدرس خصوصی خوب خیلی راحت می تواند به شما کمک کرده و امادگی لازم را در شما ایجاد کند. اگر تصمیم دارید برای آمادگی آزمونهای آیلتس و تافل از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید بر روی لینکهای تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک کنید. در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با آزمونهای آیلتس و تافل ارائه شده است. با کلیک بر روی لینکهای زیر هم می توانید مطالب مفیدی را برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی به صورت رایگان دانلود کنید.


 




آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است، یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

تافل (به انگلیسی: TOEFL) که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان بیگانه است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

همانطور که گفته شد در این وب سایت مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و فرانسه، آموزش در زمینه آزمونهای DELF ,TCF ,TEF ,TEFAQ ,TCFQ، آمادگی کنکور ارشد و دکتری زبان فرانسه، آمادگی آزمونهای آیلتس و تافل و ... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان فرانسه و انگلیسی به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان فرانسه و انگلیسی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای دانلود رایگان سوالات امتحانی زبان فرانسه، آلمانی و انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 





















همچنین، برای دانلود رایگان مطالب آموزشی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.