تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی زبان + هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، تافل

تدریس خصوصی زبان + هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، تافل - هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد.

- تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.

- شهر محل تدریس: همانطور که در مقالات قبل گفته شد هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.


عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان در اصفهان، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران


اگر به خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم نیاز دارید ...

اگر خانم هستید و برای آموزش زبان انگلیسی ترجیح می دهید با مدرس زبان خانم کلاس خصوصی برگزار نمائید ....

اگر با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل توسط مدرس خانم قصد دارید زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید و یا برای شرکت در آزمونهای زبان و یا کنکور زبان در حال مطالعه هستید و با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان قصد دارید بازدهی خودتان را افزایش دهید ....

اگر قصد دارید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی مکالمه زبان انگلیسی را هر چه سریعتر یاد بگیرید ....

در هر صورت برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. تعدادی از مدرسین زبان هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

در وب سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی زبان و سایر دروس فعالیت دارند. اگر شما هم در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نموده و شاگرد جذب کنید. برای دانلود مطالب آموزشی در زمینه زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 



عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان در اصفهان، مدرس زبان خانم، تدریس زبان انگلیسی، انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، معلم زبان خانم، مدرس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس انگلیسی، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران


اگر در زمینه هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی سوال دارید ..... اگر به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم نیاز دارید .... اگر می خواهید زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید و برای این منظور می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل استفاده نمائید .... در صورتیکه در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل سوال دارید .... در هر صورت می توانید با مدرسین زبان ثبت نامی در همین وب سایت (ایران مدرس) تماس گرفته و قیمت و هزینه کلاسهای زبان را جویا شوید و یا درخواست برگزاری کلاس زبان را بدهید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

در صورتیکه قصد دارید کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی داشته باشید .... اگر ساکن کرج یا تهران هستید و می خواهید با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج و یا تهران مکالمه زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید و یا برای آزمونها و امتحانات زبان آماده شوید .... اگر خودتان خانم هستید و به برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی توسط خانم نیاز دارید و می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را هر چه سریعتر یاد بگیرید .... اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی زبان در اصفهان،مشهد، شیراز، یزد، اهواز و  .... را برگزار کنید ..... در هر صورت با مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) تماس بگیرید.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. در سایت ایران مدرس بیش از هر سایت دیگری مدرس ثبت نامی وجود دارد و به راحتی می توانید مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را برای آموزش زبان و یا هر درس دیگری پیدا کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت آموزش خصوصی زبان کلیک کنید. و برای مشاهده لیست کامل مدرسین تمامی دروس و رشته ها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کلاسهای تدریس خصوصی در حالت کلی در صورتیکه بدرستی مورد استفاده قرار گیرند در یادگیری و آموزش بهتر دروس بسیار موثر هستند. اگر می خواهید دروس را بهتر و سریعتر یاد بگیرید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نموده و در کنار آن خودتان درس را مطالعه کنید و مرور را هم فراموش ننمائید. در وب سایت حاضر، علاوه بر تدریس خصوصی مطالب آموزشی دیگری هم ارائه شده است. برای دانلود مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


 


کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری مکالمه زبان هم مفید و موثر است. در کلاسهای تدریس مکالمه خصوصی بیشتر می توانید حرف بزنید و تمرین شما به نسبت کلاسهای گروهی بسیار بیشتر است. اگر برای آزمون خاصی و یا برای تجارت قصد دارید مکالمه زبان را سریعتر یاد بگیرید از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی استفاده نمائید.

عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، مدرس زبان انگلیسی، تدریس زبان انگلیسی، آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرس زبان انگلیسی خانم، معلم زبان انگلیسی، مدرس نیتیو زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی


اگر در زمینه تدریس خصوصی تافل تضمینی بدون آزمون به ارائه خدمات نیاز دارید ...

اگر می خواهید با حضور در کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس در این ازمون موفق شوید ...

اگر در جستجوی مدرسین ارائه دهنده خدمات تدریس خصوصی تافل تضمینی هستید ...

اگر با شرکت در کلاس خصوصی آیلتس و دوره فشرده آیلتس قصد دارید موفقیت خودتان را در آزمون مزبور تضمین کنید ....

اگر در زمینه تدریس خصوصی ielts تضمینی به ارائه خدمات نیاز دارید و در جستجوی استاد آیلتس برای برگزاری دوره خصوصی آیلتس می باشید ...

اگر می خواهید با یک معلم خوب آیلتس برای برگزاری جلسات تدریس ایلتس و جلسات تدریس خصوصی تافل و دوره های آمادگی آزمون آیلتس هماهنگ کنید ....

اگر زبان انگلیسی شما در حد خوبی است ولی برای موفقیت در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس در تهران و یا هر جای ایران استفاده نمائید ....

در هر صورت مدرس مورد نظر خودتان را در همین وب سایت (ایران مدرس) می توانید پیدا کنید.

سایت ایران مدرس تا تیر 95 حدود 13500 مدرس ثبت نامی دارد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی تافل و آیلتس به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس کلیک نمائید. البته تعدادی از مدرسین ممکن است به صورت تضمینی جلسات تدریس را برگزار کنند و تعدادی دیگر ممکن است جلسات تدریس را به صورت عادی برگزار نمایند. در این زمینه با خود مدرس حرف بزنید و یا به توضیحات ارائه شده در متن اگهی آنها دقت کنید.

علاوه بر بحث تدریس خصوصی، در سایت (ایران مدرس) مطالب آموزشی زیادی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی ارائه شده است. برای دانلود رایگان مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 



اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و تافل و یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری فعالیت دارید نیز می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نموده و شاگرد جذب کنید.



اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران، کرج، اصفهان و شیراز به ارائه خدمات نیاز دارید ...

اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران هستید ...

اگر می خواهید هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی و قیمت تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران را بدانید ....

اگر به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج و یا تدریس خصوصی زبان آلمانی در اصفهان نیاز دارید و در جستجوی یک مدرس و استاد زبان آلمانی خوب هستید ....

اگر قصد دارید برای آموزش بهتر زبان آلمانی در شیراز و استان فارس از خدمات تدریس خصوصی زبان آلمانی در شیراز استفاده نموده و با یک مدرس خصوصی زبان آلمانی خوب هماهنگ نمائید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و آموزش المانی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی آلمانی کلیک کنید.

سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از 13500 مدرس ثبت نامی دارد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.

اگر خودتان هم مدرس زبان المانی هستید، تبلیغ خودتان را در همین سایت درج نمائید و به راحتی شاگرد جذب کنید. ثبت آگهی و تبلیغات تدریس در سایت ایران مدرس پربازده و رایگان است.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و همانطور که گفته شد، در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. بنابراین، با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. در ضمن، ایران مدرس بهترین رتبه الکسا را در بین سایتهای تدریس دارد.

ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. به این ترتیب، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای آگهی دیگر که در زمینه های مختلف تبلیغات قبول می کنند پربازده تر است.

سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. بنابراین، کسانی که در جستجوی خدمات تدریس خصوصی هستند، براحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند. به عنوان مثال، همین الان اگر عبارت "تدریس خصوصی زبان آلمانی" را در گوگل جستجو کنید، سایت ایران مدرس را در صفحه اصلی نتایج جستجو خواهید دید.




1- زبان انگلیسی را به صورت مداوم مطالعه کنید. یکی از مهمترین دلایل که افراد هیچگاه زبان انگلیسی را خوب یاد نمی گیرند این است که مدتی مشغول یاد گرفتن هستند و مدتی دیگر آن را به کلی کنار می گذارند. برای اموزش و یادگیری زبان انگلیسی باید آن را به صورت مداوم مطالعه کنید.

2- در مکالمات روزانه از اصطلاحات و لغاتی که یاد می گیرید استفاده کنید. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان می روید می توانید در مسیر رفت و برگشت کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

3- در طول روز تا جایی که می توانید به اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی و هر زبان خارجی دیگری است. یک کودک تنها با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. شما هم با گوش دادن اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی می توانید این زبان را سریعتر یاد بگیرید.

4- در کلاسهای بحث آزاد شرکت کنید. در کلاسهای بحث آزاد به نسبت کلاسهای رسمی آموزشگاهها فرصت بیشتری برای حرف زدن وجود دارد و بهتر می توانید مهارت حرف زدن خودتان به زبان انگلیسی را تقویت کنید.

5- حین رانندگی به رادیو زبان انگلیسی گوش دهید. یکی از بهترین اوقاتی که برای یادگیری در حالت کلی و برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده کنید حین رانندگی است. با گوش دادن به کانال زبان انگلیسی رادیو می توانید از وقتی که برای رانندگی صرف می کنید هم نهایت استفاده راببرید.



اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- در مرحله اول برای یاد گرفتن یک قاعده و یک بحث گرامری جدید نحوه استفاده کلی آن را یاد بگیرید و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید. مثلا در یک جمله منفی یا سوالی از قاعده جدید چگونه استفاده می شود. در حالت کلی کجاها کاربرد دارد. ساختار کلی جمله با در نظر گرفتن بحث گرامری جدید که یاد گرفته اید چگونه است و ....

2- تمریناتی که مرتبط با بحث گرامری جدید ارائه شده است را حل کنید. قواعد و گرامرهای جدید را در قالب حل تمرین خیلی بهتر می توان یاد گرفت. تمرینات همان مبحث را حل کنید و از قاعده و گرامر جدید به درستی در انها استفاده نمائید.

3- خودتان چند جمله دلخواه به زبان انگلیسی بنویسید و سعی کنید از گرامر و قاعده جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

4- تا می توانید به اخبار، داستان و مطالب انگلیسی گوش دهید. گرامر و قواعد زبان انگلیسی در قالب گوش دادن قابل یاد گرفتن است. یعنی علاوه بر اینکه با مطالعه گرامر و قواعد جدید هر روز می توانید در این زمینه پیشرفت داشته باشید، با گوش دادن به مطالبی که به زبان انگلیسی بیان می شوند این قواعد به صورت اتوماتیک در ذهن شما نقش می بندد و سریعتر پیشرفت خواهید داشت.


کلاسهای تدریس خصوصی و کسب نمره بالا در درس زبان انگلیسی - با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در درس زبان انگلیسی نمره بالایی کسب نمائید و یا اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید درصد بالایی در کنکو کسب نمائید. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زودترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در حال مطالعه به منظرو شرکت در آزمونهای زبان انگلیسی هستید نیز کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که با مطالعه و مرور همراه باشد مزایای فراوانی دارد و به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری می تواند داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.