تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی زبان در تبریز، اصفهان و تهران + هزینه آموزش خصوصی انگلیسی

اگر ساکن اصفهان هستید و برای یادگیری زبان به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان نیاز دارید ...

اگر در اصفهان در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی بوده و با برگزاری کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان قصد پیدا کردن آمادگی بیشتر و گرفتن نتیجه بهتر در این آزمونها را دارید ....

اگر در حال آمادگی برای امتحانات پایانی یا امتحانات میان ترم زبان انگلیسی بوده و با برگزاری جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان می خواهید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید و به نسبت ترمهای قبل پیشرفت قابل توجهی داشته باشید ...


اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تبریز به مدرس خصوصی زبان نیاز دارید ...

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تبریز فعالیت داشته باشید ...

اگر به تدریس زبان علاقه دارید و می خواهید از آموزش خصوصی زبان و تدریس خصوصی زبان درآمد کسب نمائید ...

اگر در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی، مکالمه زبان، گرامر زبان، آزمون های زبان انگلیسی و  ... در تبریز تجربه و سابقه کار دارید ...


در هر صورت، برای مشاهده مدرسین خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان به بخش تدریس خصوصی همین سایت مراجعه نموده (بر روی لینک آموزش خصوصی کلیک کنید) و در بخش جستجو عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان را وارد کنید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی نیز بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان کلیک نمائید.


در وب سایت (ایران مدرس) تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل ایران پوشش داده شده و ارائه شده است.

در این وب سایت هزاران مدرس خصوصی زبان و سایر دروس ثبت نام کرده، آگهی تدریس ثبت نموده و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه و ... فعالیت می کنند. با مراجعه به بخش تدریس خصوصی همین وب سایت و جستجوی مدرس مورد نظرتان می تواند مدرس خصوصی زبان انگلیسی خودتان را از جامعترین لیست مدرسین انتخاب نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل ایران بر روی عبارت معلم خصوصی زبان کلیک کنید. مطالب زیر نیز در زمینه آموزش و یادگیری زبان می تواند مفید باشد.


 














برای دانلود مطالب آموزشی مفید زبان نیز بر روی عبارتهای زیر کلیک کنید.

 


هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین جلسه ای 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 50 تا 100 هزار تومان را هم مطالبه کنند. معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند.

در حالتهای خاص مدرسی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (به عنوان مثال) معروف شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم درخواست کند. حتی هزینه ای که مدرسان زبان انگلیسی و سایر دروس درخواست می کنند به شهر محل سکونت، تجربه وسابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و ... نیز بستگی دارد.

با توجه به آنچه گفته شد، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری مقدار مشخصی نداشته و با توجه به سابقه و تجربه مدرس و شهر محل تدریس متفاوت است. البته بسیاری از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی بر سر هزینه می توانید به توافق برسید.


اگر در زمینه آموزش زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، یادگیری زبان آلمانی و ...به مدرس خصوصی زبان نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی هر زبانی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.