تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

آموزش سریع زبان انگلیسی و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان

آموزش سریع زبان انگلیسی و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید راهکارهای زیر می تواند به شما کمک کند. در ادامه 12 راهکار برای موفقیت در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است.

1- زبان انگلیسی را به صورت مداوم مطالعه کنید. یکی از مهمترین دلایل که افراد هیچگاه زبان انگلیسی را خوب یاد نمی گیرند این است که مدتی مشغول یاد گرفتن هستند و مدتی دیگر آن را به کلی کنار می گذارند. برای اموزش و یادگیری زبان انگلیسی باید آن را به صورت مداوم مطالعه کنید.

2- در مکالمات روزانه از اصطلاحات و لغاتی که یاد می گیرید استفاده کنید. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان می روید می توانید در مسیر رفت و برگشت کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

3- در طول روز تا جایی که می توانید به اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی و هر زبان خارجی دیگری است. یک کودک تنها با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. شما هم با گوش دادن اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی می توانید این زبان را سریعتر یاد بگیرید.

4- در کلاسهای بحث آزاد شرکت کنید. در کلاسهای بحث آزاد به نسبت کلاسهای رسمی آموزشگاهها فرصت بیشتری برای حرف زدن وجود دارد و بهتر می توانید مهارت حرف زدن خودتان به زبان انگلیسی را تقویت کنید.


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و برای مدرسان حرفه ای حتی تا رقم های بالاتر هم متغیر است.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در حالت کلی به شرایط زیر بستگی دارد:

1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند. قاعدتا، مدرسی که سابقه کار بالاتری دارد بهتر هم می تواند تدریس کند و در زمان کوتاهتری می تواند درس را جمع کند.

2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد.

3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است.

4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.

آموزش زبان انگلیسی و مکالمه زبان در زمان کوتاه

برای آموزش زبان انگلیسی و مکالمه زبان در زمان کوتاه موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- زبان را به صورت 24 ساعته و مداوم بخوانید. از تمام ایام روز برای یادگیری استفاده کنید.

2- با دوستان و همکلاسی هایتان هماهنگ کنید و به زبان انگلیسی با هم حرف بزنید.

3- فیلم های زبان اصلی و موسیقی به زبان انگلیسی گوش دهید.

4- حین رانندگی به کانال انگلیسی رادیو گوش دهید.

5- در کلاسهای بحث آزاد شرکت کنید.

6- هر جا توریستی دیدید با او حرف بزنید.

7- لغات جدید را مرتبا مرور کنید.

8- گوش دهید، گوش دهید و تا می توانید گوش دهید.

9- داستانهای انگلیسی بخوانید (روزی نیم ساعت).

10- از کلاسهای تدریس خصوصی زبان (مکالمه زبان) استفاده کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

اگر شما هم در زمینه تدریس زبان فعالیت دارید تبلیغ رایگان تدریس خودتان را در سایت ایران مدرس  ثبت کنید. تعدادی مطلب آموزشی در زمینه زبان انگلیسی برای دانلود رایگان در ادامه ارائه شده است.

دانلود مطالب آموزشی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه در وب سایت (ایران مدرس) ارائه شده است. در سایت ایران مدرس، هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی سایر زبانهای خارجی و سایر دروس و رشته ها فعالیت دارند. علاوه بر تدریس و آموزش زبانهای خارجی و دروس ابتدایی، دبیرستان، دانشگاهی و کنکوری، در این وب سایت مطالب آموزشی و جزوه و نمونه سوالات امتحانی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است.

همانطور که گفته شد در این وب سایت مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و فرانسه، آموزش در زمینه آزمونهای DELF ,TCF ,TEF ,TEFAQ ,TCFQ، آمادگی کنکور ارشد و دکتری زبان فرانسه، آمادگی آزمونهای آیلتس و تافل و ... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان فرانسه و انگلیسی به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان فرانسه و انگلیسی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای دانلود رایگان سوالات امتحانی زبان فرانسه، آلمانی و انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


 













همچنین، برای دانلود رایگان مطالب آموزشی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تبریز به مدرس خصوصی زبان نیاز دارید ...

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تبریز فعالیت داشته باشید ...

اگر به تدریس زبان علاقه دارید و می خواهید از آموزش خصوصی زبان و تدریس خصوصی زبان درآمد کسب نمائید ...

اگر در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی، مکالمه زبان، گرامر زبان، آزمون های زبان انگلیسی و  ... در تبریز تجربه و سابقه کار دارید ...

برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی : 1- بر رو عبارت معلم خصوصی زبان کلیک کنید. 2- به پایین همین مطلب مراجعه نمائید.

هر جای تبریز که ساکن هستید، به منظور درج آگهی تدریس زبان در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید. برای دانلود جزوه و مطالب آموزشی زبان نیز بر روی عبارتهای زیر کلیک کنید.


عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی در تبریز، آموزش زبان انگلیسی در تبریز، تدریس زبان انگلیسی در تبریز، مدرس زبان انگلیسی در تبریز، زبان انگلیسی، انگلیسی، مدرس خصوصی زبان تبریز، معلم زبان در تبریز، مدرس خانم زبان در تبریز، زبان انگلیسی تبریز



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین جلسه ای 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 50 تا 100 هزار تومان را هم مطالبه کنند. معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند.

در حالتهای خاص مدرسی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (به عنوان مثال) معروف شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم درخواست کند. حتی هزینه ای که مدرسان زبان انگلیسی و سایر دروس درخواست می کنند به شهر محل سکونت، تجربه وسابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و ... نیز بستگی دارد.

با توجه به آنچه گفته شد، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری مقدار مشخصی نداشته و با توجه به سابقه و تجربه مدرس و شهر محل تدریس متفاوت است. البته بسیاری از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی بر سر هزینه می توانید به توافق برسید.

در وب سایت (ایران مدرس) تا آذر 94 بیش از 11500 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان کلیک کنید. برای دانلود جزوه و مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان هم فعالیت دارید، برای درج اگهی تدریس زبان انگلیسی و جذب شاگرد در این زمینه در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.