تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

قیمت و هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی + موفقیت در زبان

قیمت و هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی + موفقیت در زبان در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.


هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد.

- تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.

- شهر محل تدریس: همانطور که در مقالات قبل گفته شد هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.

- میزان تحصیلات مدرس زبان: هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.

- مقطع تحصیلی دانش آموز یا دانشجو: هزینه تدریس زبان کنکور نسبت به زبان انگلیسی دبیرستان بالاتر است. هزینه تدریس زبان دانشگاهی و تدریس مکالمه زبان انگلیسی و آزمونهای زبان هم به نسبت زبان دبیرستان بالاتر است. البته قاعده کلی نیست ولی به هر حال هر چه حساسیت آزمون و کلاس تدریس بالاتر باشد، هزینه جلسات تدریس خصوصی هم بیشتر خواهد شد.

بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس زبان چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تعدادی از مدرسین در آگهی خودشان هزینه تدریس زبان را ذکر کرده اند. بعضی از آنها توافقی کار می کنند و از بقیه مدرسین هم می توانید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس زبان را تلفنی و یا از طریق ایمیل بپرسید.


عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان در اصفهان، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران



کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در بسیاری از موارد در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و پیشرفت سریع آن می تواند مفید و تاثیرگذار باشد.

در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی فرصت بیشتری برای دانشجو یا دانش آموز وجود دارد تا سوال بپرسد و حرف بزند. در بسیاری از اوقات در کلاسهای گروهی برای بعضی از دانش آموزان یا دانشجویان فرصت سوال پرسیدن و یا زمانی برای حرف زدن به زبان انگلیسی وجود ندارد.

همانطور که می دانید، برای یادگیری درست زبان انگلیسی باید روند منظم و صحیحی را پیش گرفت. به عنوان مثال اگر شما بتوانید با کسی که زبان را خوب بلد است به زبان انگلیسی حرف بزنید و مدام تلاش کنید تا بتوانید منظورتان را برسانید، این امر در پیشرفت شما نقش زیادی خواهد داشت. در کلاس های مکالمه گروهی برای هر دانش آموز یا دانشجو فرصت زیادی برای حرف زدن به زبان انگلیسی وجود ندارد. معمولا دو سه نفری که بهتر بلد هستند کل وقت کلاس را می گیرند و بنابراین برای بقیه افراد فرصتی برای پیشرفت باقی نمی ماند. در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس کمتر هستند، این مشکل باقی نمی ماند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.



کلاسهای تدریس خصوصی و کسب نمره بالا در درس زبان انگلیسی - با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در درس زبان انگلیسی نمره بالایی کسب نمائید و یا اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید درصد بالایی در کنکو کسب نمائید. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زودترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در حال مطالعه به منظرو شرکت در آزمونهای زبان انگلیسی هستید نیز کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که با مطالعه و مرور همراه باشد مزایای فراوانی دارد و به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری می تواند داشته باشد.



تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران و کرج

برای مشاهده لیست بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران و کرج بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی


برای مطالعه در زمینه موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی، هزینه کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی در زمان کوتاه و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



برای دانلود جزوات آموزشی گرامر زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

جزوات گرامری و آموزش قواعد زبان انگلیسی + کاملا رایگان

دانلود رایگان بهترین جزوات گرامری و آموزش قواعد زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات گرامری و آموزش قواعد زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.آموزش گرامر زبان انگلیسی با بهترین جزوات قواعد زبان در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات گرامر زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.
توضیحات مختصر در رابطه با زمان های فعل در زبان انگلیسی

زمان استمراری این نظر رو ارائه می دهد که یک عمل در حال جریان در یک دوره زمانی خاص می باشد.زمان استمراری می گوید که عملی  از قبل شروع شده ،در یک دوره زمانی در جریان بوده و تا بعد از یک زمان و یا عمل دیگر ادامه دارد.

گذشته استمراری برای بیان کاری که در گذشته انجام شده و این کار مدتی هم به طول انجامیده است به کار می رود. در گذشته استمراری زمان انجام کار به طور دقیق مشخص نیست.

آینده استمراری برای بیان کاری که دریک زمان خاص آینده به طول خواهد انجامید و یا کاری که در آینده ادامه دارد و کار دیگری بر آن واقع می شود به کار می رود.

زمان کامل فعل این ایده و نظر را بیان می کند که که یک چیزی قبل از یک زمان یا اتفاق دیگری ، اتفاق افتاده است. فرم اصلی آن به صورت have + past participle می باشد.

 

 

برچسب‌ها: زبان انگلیسی, گرامر زبان انگلیسی, قواعد زبان انگلیسی, اموزش زبان انگلیسی, جزوه رایگان زبان انگلیسی

مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی

مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی: در سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند. تعدادی از این مدرسین برای دروس تدریسی خودشان جزواتی ثبت نموده اند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. به این ترتیب لیست مدرسین را مشاهده خواهید کرد. با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مطالعه رزومه کاری آنها می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی یکی از بهترین راهکارها برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی است.

جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - بیان کردن توانایی و قابلیت به کمک can و could







منبع: ایران مدرس




آموزش زبان انگلیسی


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مطالب زیادی در زمینه آموزش، تدریس خصوصی، جزوات آموزش و نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی ارائه شده است. در این وب سایت کاملترین مطالب مرتبط با زبان انگلیسی را به راحتی می توانید پیدا کنید. زبان انگلیسی یکی از دروس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه است. دانشجویان و دانش آموزان با یادگیری بهتر زبان انگلیسی به صورت بسیار عالی می توانند در خود این درس و در ادامه تحصیل خودشان موفق باشند. اگر می خواهید زبان انگلیسی را خوب یاد بگیرید، در همین سایت (ایران مدرس) مطالب آموزشی زیادی به صورت زیر می توانید مطالعه و دانلود نمائید.
....

بازدید: 2

در این بخش راهکارهایی برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی که البته قابل تعمیم برای سایر دروس هم می باشد به صورت کاملا خلاصه ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
....

بازدید: 24

اگر می خواهید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی و ... را بدانید ...
....

بازدید: 49

اگر می خواهید زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید راهکارهای زیر می تواند به شما کمک کند. در ادامه 12 راهکار برای موفقیت در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است.
....

بازدید: 99

اگر به خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم نیاز دارید ...
....

بازدید: 854

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد.
....

بازدید: 806

آموزش سریعتر گرامر، قواعد و مکالمه زبان انگلیسی در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه در زمینه آموزش سریعتر گرامر، قواعد و مکالمه زبان انگلیسی ادامه این مطلب را بخوانید. مطالب ارائه شده خلاصه ای از مطالب و مقالات ارائه شده در بخشهای دیگر همین وب سایت (ایران مدرس) است. در وب سایت حاضر هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی و تست کنکور در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و سایر دروس برای دانلود رایگان ارائه شده است.

....
بازدید: 670

برای دریافت خدمات در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی و مکالمه زبان به سایت ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است مراجعه کنید.
....

بازدید: 301

بهترین سایت تدریس خصوصی و دانلود رایگان مطالب آموزشی زبان انگلیسی همین وب سایت (ایران مدرس) است.
....

بازدید: 331

تدریس خصوصی و آموزش زبان + دانلود رایگان مطالب آموزشی زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است.
....

بازدید: 293


در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل ایران پوشش داده شده و ارائه شده است.
....

بازدید: 291

اگر ساکن اصفهان هستید و برای یادگیری زبان به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان نیاز دارید ...
....

بازدید: 232

7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس زبان و کسب درصد بالا در درس زبان انگلیسی در کنکور در این بخش ارائه شده است. برای کسب نمره عالی در درس زبان موارد زیر را در نظر داشته باشید.
....

بازدید: 324

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی در این وب سایت به صورت کامل پوشش داده شده است.

بهترین جزوات ، کتابها ی گرامر و نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی

بهترین جزوات ، کتابها ی گرامر و نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی -
اگر در زمینه آموزش زبان انگلیسی به مدرس خصوصی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقای زبان انگلیسی بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


انگلیسی



جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - زمانهای فعل- زمان های ساده (simple tenses) در این ب

بازدید: 51

سوال امتحان نهایی زبان انگلیسی تخصصی سوم متوسطه رشته کامپیوتر شهریور 95 با پاسخ تشریحی آن در این بخش ارائ

بازدید: 45


برای دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - ترکیب افعال کمکی با...

بازدید: 70



برای دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - بیان کردن توانایی و...

بازدید: 43




جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - بیان درجه اطمینان به کمک افعال کمکی  در...

بازدید: 31

جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - افعال کمکی: پیشنهاد دادن could  در مقابل should در این بخش...

بازدید: 36

برای دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی که شامل مبحث پیشنهاد دادن به کمک

بازدید: 30

برای دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی که شامل مبحث توصیه کردن به کمک افعال کمکی should ,...

بازدید: 27


انگلیسی


جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی - بیان انتظار و توقع با افعال کمکی Be supposed to در این بخش ارائه شده است. برای...

بازدید: 35

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی (افعال...

بازدید: 37


دانلود رایگان جزوه گرامر زبان انگلیسی - افعال کمکی could,...

بازدید: 24

جزوه گرامر زبان انگلیسی - معرفی افعال کمکی همراه با مثال و کاربرد در این بخش ارائه شده است. برای...

بازدید: 26

جزوه گرامر زبان انگلیسی - خلاصه کامل و مفید تمام افعال کمکی در این بخش ارائه شده است. برای...

بازدید: 36

سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی 3 شهریور 95 با پاسخ تشریحی آن در این بخش ارائه شده است. برای

بازدید: 63

دانلود رایگان آزمون های آزمایشی مرحله ای پایه نهم...

بازدید: 450

به منظور دانلود سوالات امتحان نهایی درس زبان تخصصی رشته کامپیوتر خرداد 95 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بازدید: 457

برای دانلود رایگان امتحان نهایی خرداد 95 با پاسخ تشریحی - زبان انگلیسی 3 سوم متوسطه بر روی لینک...

بازدید: 542

دانلود رایگان سوالات امتحان نهایی خرداد 95 با پاسخ تشریحی - زبان تخصصی رشته ناوبری در این بخش ارائه شده...

بازدید: 686

برای دانلود رایگان سوالهای امتحان زبان انگلیسی پایه نهم متوسطه اول بر روی لینک زیر کلیک نمائید (منبع:...

بازدید: 872

دانلود رایگان سوالات امتحانی زبان انگلیسی پایه نهم متوسطه اول دبیرستان شاهد در این بخش ارائه شده است....

بازدید: 818

دانلود رایگان سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی 3 سوم متوسطه دی 94 با پاسخ تشریحی آن در این بخش ارائه شده...

بازدید: 761

برای دانلود سوالات امتحان نهایی درس زبان تخصصی رشته ناوبری دی 94 با پاسخ تشریحی آن بر روی لینک زیر کلیک...

بازدید: 599



انگلیسی


برای دانلود سوالات امتحان نهایی زبان تخصصی رشته کامپیوتر دی 94 با پاسخ...

بازدید: 518

دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی زبان انگلیسی، سوالات کنکور زبان انگلیسی، تست کنکور...

بازدید: 1366


در این بخش دانلود سوالات امتحان نهایی درس زبان تخصصی رشته کامپیوتر شهریور 94 همراه با پاسخ آن ممکن است....

بازدید: 1941

سوالات و تست های کنکور زبان انگلیسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد در این بخش برای

بازدید: 840

دانلود سوالات امتحان نهایی زبان تخصصی رشته ناوبری شهریور 94 همراه با پاسخنامه در این بخش ممکن است. برای

بازدید: 911

دانلود سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی 3 سوم متوسطه شهریور 94 همراه با پاسخنامه در این بخش ممکن شده است. برای

بازدید: 1100

در این بخش تست های کنکور زبان عمومی ارشد برای دانلود قرار داده شده است. برای

بازدید: 777

سری چهارم نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی دوره راهنمایی در این بخش برای

بازدید: 605

نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی دوره راهنمایی - سری سوم در این بخش برای دانلود قرار داده شده است. جهت

بازدید: 386

به منظور دانلود نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی دوره راهنمایی - سری دوم بر روی...

بازدید: 390

در این بخش نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی دوره راهنمایی - سری اول برای دانلود...

بازدید: 443

تست کنکور زبان انگلیسی از مباحث گرامر پایه سوم و پیش دانشگاهی برای دانلود رایگان در این...

بازدید: 6347

پاسخنامه نمونه سوالات پایانی پایه های هشتم زبان انگلیسی در این بخش برای دانلود قرار داده شده است. خود نمونه...

بازدید: 1186

نمونه سوالات پایانی  پایه های هشتم  زبان انگلیسی در این بخش برای دانلود قرار داده شده است. تعدادی از مدرسینی...

بازدید: 1110



دانلود گرامر و قواعد زبان



دانلود رایگان جزوه گرامر زبان انگلیسی - افعال کمکی could,...

بازدید: 24

جزوه گرامر زبان انگلیسی - معرفی افعال کمکی همراه با مثال و کاربرد در این بخش ارائه شده است. برای...

بازدید: 26

جزوه گرامر زبان انگلیسی - خلاصه کامل و مفید تمام افعال کمکی در این بخش ارائه شده است. برای...

بازدید: 36

در این بخش می توانید سوالات امتحانی گرامر زبان چهارم دبیرستان همراه با کلید پاسخ آنها را دانلود کنید.

بازدید: 2908

در این بخش می توانید کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان را دانلود نمائید. خلاصه گرامر زبان ارائه شده می تواند برای دانش آموزان و دانشجویان تمامی رشته های مناسب...

بازدید: 5448

در این بخش می توانید جزوه آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازدید: 10989

در این بخش می توانید جزوه کنکوری خلاصه قواعد زبان انگلیسی را دانلود کنید. گرامر زبان، گرامر زبان انگلیسی، دانلود گرامر زبان، آموزش گرامر زبان، قواعد زبان، قواعد...

بازدید: 4584

در این بخش می توانید کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی را دانلود کنید.

بازدید: 26263

در این بخش می توانید جزوه کامل آموزش قواعد زبان انگلیسی را دانلود کنید.

بازدید: 3507