تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

اموزش و تدریس خصوصی زبان در تهران

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان در تهران به ارائه خدمات نیاز دارید و قصد دارید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان در تهران در امتحان زبان نمره بهتری بگیرید و یا در کنکور درصد بالاتری بزنید و یا مکالمه زبان خودتان را تقویت نمائید و در نهایت یا در آزمونهای آیلتس و تافل نتیجه خوبی بگیرید .... در هر صورت، لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی زبان را در سایت (ایران مدرس) می توانید مشاهده نمائید. در سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی و سایر زبانهای خارجی فعالیت دارند.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و سایر شهرستانها بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان فرانسه در تهران و سایر شهرستانها بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران و سایر شهرستانها بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان عربی در تهران و سایر شهرستانها بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان عربی کلیک کنید.



برای آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در ابتدای کار گرامر و قاعده جدید را با دقت بخوانید. سعی کنید به صورت خلاصه جزوه ای از آن بردارید.

2- مثالهایی که برای آموزش قواعد جدید ارائه شده است را با دقت بررسی کنید.

3- برای یادگیری قاعده جدید چند تمرین از مبحث مربوطه حل کنید و سعی کنید قاعده جدید را به کار ببرید.

4- در متن هایی که در ادامه می خوانید تلاش کنید تا نحوه استفاده از قاعده و گرامر جدید را تشخیص دهید.

5- خودتان یکی دو جمله به زبان خودتان بنویسید و گرامر جدید را در آن به کار ببرید.

6- دفترچه یادداشت کوچکی داشته باشید و هر قاعده جدید زبان انگلیسی ای که یاد می گیرید را همراه یکی دو مثال یادداشت کرده تا در فرصت های مناسب مرور کنید.

7- برای آموزش و یادگیری بهتر قواعد و گرامر زبان انگلیسی از جزوات و کتابهای زیر استفاده کنید.



درآمد تدریس زبان، قیمت و هزینه تدریس زبان انگلیسی

در این بخش مطالبی در زمینه درآمد تدریس زبان، قیمت و هزینه تدریس زبان انگلیسی و ... ارائه می گردد. درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به نسبت سایر دروس و رشته ها و ... بیشترین متقاضی را دارد. اگر مدرسی بتواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد، خوب شاگرد جذب نموده و خوب تدریس کند، به دلیل وجود تقاضای بالا برای تدریس زبان، می تواند درآمد خوبی داشته باشد.
سایت مدرسین زبان انگلیسی و مطالب آموزشی زبان
هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد.

- تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.

- شهر محل تدریس: همانطور که در مقالات قبل گفته شد هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.
علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ممکن است به عوامل دیگری هم بستگی داشته باشد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که همین الان با مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) تماس گرفته و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را از چند نفر از آنها بپرسید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

برای دانلود مطالب آموزشی، کتابهای آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


تدریس خصوصی زبان، اموزش آیلتس، جزوه آموزش گرامر زبان

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس خصوصی زبان، اموزش آیلتس، جزوه آموزش گرامر زبان و .... ارائه می گردد. اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- در مرحله اول برای یاد گرفتن یک قاعده و یک بحث گرامری جدید نحوه استفاده کلی آن را یاد بگیرید و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید. مثلا در یک جمله منفی یا سوالی از قاعده جدید چگونه استفاده می شود. در حالت کلی کجاها کاربرد دارد. ساختار کلی جمله با در نظر گرفتن بحث گرامری جدید که یاد گرفته اید چگونه است و ....

2- تمریناتی که مرتبط با بحث گرامری جدید ارائه شده است را حل کنید. قواعد و گرامرهای جدید را در قالب حل تمرین خیلی بهتر می توان یاد گرفت. تمرینات همان مبحث را حل کنید و از قاعده و گرامر جدید به درستی در انها استفاده نمائید.


3- از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کمک بگیرید. اگر قصد دارید گرامر زبان انگلیسی و قواعد آن را در زمان کمی یاد بگیرید و در حال آماده شدن برای یک آزمون خاص، کنکور و ... هستید، مدرسین زبان انگلیسی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید.



کلاسهای تدریس خصوصی و کسب نمره بالا در درس زبان انگلیسی - با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در درس زبان انگلیسی نمره بالایی کسب نمائید و یا اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید درصد بالایی در کنکو کسب نمائید. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زودترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در حال مطالعه به منظرو شرکت در آزمونهای زبان انگلیسی هستید نیز کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که با مطالعه و مرور همراه باشد مزایای فراوانی دارد و به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری می تواند داشته باشد.


هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد. 
بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس زبان چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تعدادی از مدرسین در آگهی خودشان هزینه تدریس زبان را ذکر کرده اند. بعضی از آنها توافقی کار می کنند و از بقیه مدرسین هم می توانید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس زبان را تلفنی و یا از طریق ایمیل بپرسید.


برای آموزش زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه باید بر روی یادگیری زبان تمرکز کنید. به این معنی که در تمام طول روز سعی کنید به شیوه های مختلف با آموزش زبان درگیر باشید.

حین رانندگی می توانید به نوار آموزش زبان انگلیسی گوش دهید و یا به کانالی از رادیو گوش دهید که مطالبش را به زبان انگلیسی ارائه می کند. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان انگلیسی می روید از هر فرصتی استفاده نموده و به انگلیسی حرف بزنید.

حتی اگر به یکدیگر اس ام اس می دهید نیز سعی کنید اس ام  اس را به زبان انگلیسی بنویسید. راهکار بعدی ای که وجود دارد شرکت در کلاسهای بحث آزاد است که در آنها موضوعی انتخاب شده و در رابطه با آن به زبان انگلیسی حرف زده می شود. بسیاری از آموزشگاهها در کنار کلاسهای معمولی آموزش زبان چنین کلاسهایی را نیز برگزار می کنند.


اگر به خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم و آقا در منزل و آموزشگاه نیاز دارید ....

اگر خانم هستید و می خواهید از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی و ... استفاده کنید ....

در صورتیکه قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، رشت، سنندج و ... استفاده نمائید ...

اگر می خواهید لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی آیلتس، تافل و سایر آزمونهای زبان انگلیسی را مشاهده کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.



اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید در زمینه آموزش و تدریس زبان فعالیت داشته باشید، با عضویت در همین سایت و درج آگهی رایگان (یا آگهی ویژه) تدریس زبان، به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. وب سایت (ایران مدرس) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس خصوصی زبان را به سمت آگهی شما میل می دهد. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



منبع: ایران مدرس