تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

ویژگی های بهترین معلم های خصوصی آیلتس تهران و کل ایران

در این مقاله در رابطه با ویژگی های بهترین معلم های خصوصی آیلتس تهران و کل ایران توضیح داده شده است. اگر می خواهید با یک استاد عالی کلاس داشته باشید و در آزمون آیلتس موفق شوید ادامه این مطلب را بخوانید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس به سایت تدریس خصوصی IranModares.com مراجعه کنید.

چگونه بهترین تدریس خصوصی ایلتس را داشته باشیم؟ برای اینکه در آزمون آیلتس موفق شوید و نتیجه خوبی بگیرید یکی از بهترین راهکارها و روش ها داشتن کلاس خصوصی با اساتید موفق و مجرب است. اگر می خواهید بهترین کلاس خصوصی برای موفقیت در آزمون آیلتس را داشته باشید باید مجموعه نکاتی را در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و در زمینه آموزش زبان جهت موفقیت در IELTS فعالیت می کنند. با کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس می توانید لیست کامل این اساتید را ببینید. اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما نتیجه عالی داشته باشد اولا به اندازه کافی زود شروع کنید و ثانیا با یک استاد خوب و مجرب که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره خوب دارند کلاس داشته باشید. اگر می خواهید در آزمون آیلتس، به عنوان مثال، نمره 8 و بالاتر بگیرید حتما با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان نمره 8 یا بیشتر در آزمون آیلتس گرفته اند. اساتیدی که مدرک ارشد یا دکتری دارند، در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اند و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند را در اولویت اول قرار دهید. البته اساتید خوب و معتبر برای کلاس های خودشان معمولا هزینه بالایی در نظر می گیرند و باید حاضر باشید تا حدودی برای این کلاس ها هزینه کنید. لیست تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس در ادامه ارائه شده است.

1- استاد مجرب و با سابقه آیلتس مازیار گودرزی

2- یکی از بهترین و برجسته ترین اساتید آیلتس مازیار محمدی

3- استاد برتر خانم مریم محصل

4- یکی از برترین مدرسین IELTS محمد اصل غفاریان

5- استاد مجرب آیلتس کیان میرزاخانی

برای مشاهده شماره تماس مستقیم این اساتید مجرب به سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه کنید.

مطالعه کنید:چگونه آیلتس بگیریم؟

اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تافل و .... فعالیت دارند معمولا خودشان در آزمون شرکت کرده اند و نمره خوبی گرفته اند. بالاخره، وقتی شخصی خودش یک بار مسیری را با موفقیت طی کرده باشد در هدایت شما به سمت موفقیت در آن زمینه هم عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین اگر در جستجوی بهترین معلم آیلتس هستید به نظر می رسد بهتر باشد از خود استادی که انتخاب کرده اید مدارک لازم که نشان دهد خود ایشان در این آزمون موفق بوده اند و نمره خوبی هم گرفته اند را بخواهید. نکته دیگر اینکه سعی کنید با اساتیدی که از دانشگاه معتبر مدرک تحصیلی خودشان را گرفته اند و فوق لیسانس یا دکتری دارند و در ضمن سابقه کاری بالایی هم در این زمینه دارند کلاس را هماهنگ نمائید. یکی از بهترین و موثرترین پارامترها این است که معلم خصوصی ای که انتخاب کرده اید قبلا شاگردهایی داشته باشد و مستند به شما خوب نتیجه گرفتن آنها را نشان دهد.

اطلاعات تکمیلی در باره آزمونهای آیلتس و تافل: IELTS معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، کار کنند و یا به آن کشورها مهاجرت نمایند. امتحان IELTS با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود. این امتحان از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی می‌کند و چهار توانائی Writing،Reading،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بسیاری از دانشگاه‌ها در کشورهای مختلفی همچون کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریکا امتحان IELTS را به رسمیت می‌شناسند. همچنین جهت مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند، داشتن مدرک IELTS الزامی است. این امتحان در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می‌گردد. شرکت کنندگان در امتحان IELTS به طیف وسیعی از سوالات بسیار ساده تا بسیار مشکل پاسخ می‌دهند. نمرهٔ هر بخش از امتحان بین صفر تا ۹ می‌باشد. نمرهٔ کلی امتحان با معدل گیری از نمره چهار بخش امتحان محاسبه می‌گردد. در کارنامه IELTS، علاوه بر نمره کلی، نمره هر بخش بطور جداگانه ذکر می‌شود. (منبع: ویکی پدیا) تدریس خصوصی آیلتس در کرج تضمینی

یکی از آزمون های مهم و معتبر زبان انگلیسی آزمون آیلتس است. بسیاری از زبان آموزان برای اینکه در این آزمون بتوانند نمره خوبی بگیرند، در جستجوی دوره های آموزشی، اپلیکشن، دانلود رایگان کاملترین دوره آموزشی ielts و .... هستند. برای قبول شدن در آیلتس حتی برخی از افراد می خواهند به صورت خودخوان و در منزل آمادگی های لازم را در خودشان ایجاد نمایند. اگر سطح زبان انگلیسی شما خوب است و نمره خیلی بالایی هم مد نظر شما نیست و در حد نمره 6 و یا 6.5 هم برای هدف شما مناسب است، در این حالت می توانید خودتان هم برای تحقق این هدف تلاش نمائید. همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است، سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی، یا آیلتس، یک آزمون استاندارد بین المللی مهارت زبان انگلیسی برای افراد غیر بومی انگلیسی زبان است. این آزمون به طور مشترک توسط شورای بریتانیا، IDP: IELTS Australia و Cambridge Assessment English اداره می شود و در سال 1989 تأسیس شد. آیلتس یکی از آزمون های اصلی زبان انگلیسی در جهان است. آیلتس توسط اکثر موسسات دانشگاهی استرالیا، بریتانیا، کانادا، اروپا، ایرلند و نیوزلند، بیش از 3000 موسسه دانشگاهی در ایالات متحده و سازمان های مختلف حرفه ای در سراسر جهان پذیرفته می شود. حتما بخوانید: دانلود رایگان جدیدترین و پربیننده ترین جزوات آموزش زبان انگلیسی

اساتید فوق العاده آیلتس از دانشگاههای خوب ایران یا جهان مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و .... در مقطع ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده اند و در دانشگاه خوب درس خوانده اند و به همین دلیل سطح سواد و توانایی بالایی دارند. مدرسین برتر معرفی شده در این مقاله ویژگی های بسیار خوب دیگری مانند کسب رتبه های عالی در کنکور ارشد و دکتری، دارا بودن مدرک آیلتس با نمرات عالی، دارای بودن شاگردهای موفق قبلی که در آزمون آیلتس موفق بوده اند، دارا بود کتاب های تالیفی و مدرک TTC، سابقه کاری بالا و تجربه زیاد و ... را هم دارند. سعی شده است در این مقاله اساتید بسیار خوبی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، گرامر و مکالمه، آیلتس و ... فعالیت دارند معرفی گردند هر چند که اساتید بسیار فوق العاده دیگری هم در همین سایت ایران مدرس حاضر هستند. برای تمامی مدرسین می توانید شماره تلفن مستقیم ایشان و قیمت درخواستی مدرسین را ببینید. این فیلم را هم ببنید: فیلم آموزش نکات کلیدی آیلتس، تفاوت affect و effect

آزمون آیلتس از ۴ بخش شنیدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده‌است که نمره نهایی آیلتس، میانگین این ۴ بخش در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که بهتر است هر کدام از آنها کمتر از نمره متوسط نباشد. کل آزمون دارای دو گونه دانشگاهی (Academic) و آموزش عمومی(General training) است که گونهٔ آکادمیک برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون آیلتس بر روی این لینک کلیک کنید. سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که حتما خودشان مدرک آیلتس داشته باشند. در ضمن، اگر نمره مشخصی را مد نظر دارید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان آن نمره و یا بالاتر از آن را کسب کرده باشند. اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس ذکر کرده اند که مدرک آیلتس دارند یا نه و حتی نمره خودشان را هم ارائه نموده اند. اساتیدی که به صورت جدی تر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند و جزو معلم های خوب هستند حتی مدرک خودشان را هم ارائه نموده اند. در هر صورت، هر استادی را که انتخاب کردید می توانید از ایشان مدرک بخواهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.