تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل کرج و تهران

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کرج استفاده کنید .... اگر قصد دارید با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان در کرج و یا تهران این زبان خارجی مهم را بهتر و در زمان کوتاهتری یاد بگیرید و در امتحان زبان نمره خوبی بگیرید و یا در کنکور زبان را بالاتر بزنید و یا مکالمه و گرامر زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید .... در هر صورت برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج و تهران و یا هر جای ایران بر روی عبارت مدرسین خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

قیمت کلاسهای خصوصی زبان در تهران و کرج: قیمت کلاسهای خصوصی زبان به عوامل و پارامترهای زیادی بستگی دارد که در سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی همچون قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است. هزینه کلاسهای خصوصی زبان به سابقه و تجربه مدرس بستگی دارد. مدرسینی که سابقه کاری بالایی دارند، دبیر رسمی هستند و یا در دانشگاه تدریس می کنند و در کل سابقه کاری بالاتر و رزومه کاری بهتری دارند کلاسها را با نرخ بالاتری برگزار می نمایند. پارامترهای دیگری هم بر قیمت کلاسهای زبان اثر می گذارد. در ایام امتحانات که تقاضا برای کلاسهای خصوصی بالا است معمولا هم گیر آوردن مدرس و استاد خوب سخت می شود و هم قیمت کلاسها بالاتر می رود. پس اگر به این کلاسها نیاز دارید از همان اوایل ترم اقدام کنید. سایر پارامترهای موثر بر نرخ کلاسهای خصوصی زبان در مقالات معرفی شده در بالا توضیح داده شده است. البته مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (مشاهده لیست مدرسین زبان) در جزئیات آگهی خودشان قیمتی که برای کلاسهای زبان در نظر دارند را ذکر نموده اند.

نحوه استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی زبان: برای اینکه کلاسهای خصوصی زبان برای شما مفیدتر باشد در مرحله اول سعی کنید با یک مدرس خوب کلاسها را هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسها کمی بالاتر باشد. در مرحله بعد در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم تمرین کنید و مطالبی که یاد گرفته اید را مرور نمائید. یادگیری زبان با حضور ذهن به صورت کامل در ارتباط است. هر چه حضور ذهن بیشتری داشته باشید بهتر است. برای یادگیری زبان سعی کنید لغات را در متن یاد بگیرید و تا جایی که ممکن است گوش دهید.

سایر مطالب آموزشی برای یادگیری زبان: هر جای تهران و کرج و یا هر جای ایران که ساکن هستید در سایت ایران مدرس مطالب بسیار مفیدی برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه شده است و از این مطالب آموزشی برای یادگیری زبان در زمان کمتر در کنار کلاسهای خصوصی استفاده کنید. به منظور دانلود مطالب آموزشی بسیار مفید در زمینه آموزش زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کرج با مدرسین مجرب خانم و آقا

اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کرج با مدرسین مجرب خانم و آقا استفاده کنید .... اگر قصد دارید با مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کرج و با مشاهده رزومه اساتید، سوابق تدریس و دانشگاه محل تحصیل خود مدرس و .... بهترین معلم و مدرس زبان که برای شما هم از نظر نحوه تدریس و هم از نظر قیمت کلاسها مناسب باشد را انتخاب نمائید ... اگر قصد دارید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدرسین، معلمان و اساتید زبان در ارتباط باشید .... در هر صورت، بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگیسی کلیک کنید تا کاملترین لیست اساتید زبان ثبت نام در سایت معتبر و پربازدید ایران مدرس را مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس رزومه کاملی از خودشان ارائه نموده اند و در رابطه با قیمت کلاسهای زبان، نحوه تدریس، محل برگزاری کلاسها، مقطعی که درس می دهند، سوابق تدریس خودشان و اینکه قبلا در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اند و یا چند سال سابقه تدریس دارند، چه مدارکی در زمینه آموزش زبان دارند و .... توضیحات ارائه کرده اند و این می تواند به انتخاب بهترین مدرس که از نظر شما مناسب تر است کمک زیادی بکند.

در سایت ایران مدرس هیچ واسطه ای در کار نیست. شما به صورت مستقیم می توانید با مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان در اربتاط باشید و شماره تماس خود اساتید ارائه شده است. علاوه بر آن در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی زبان در این سایت توضیحاتی هم ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی می تواند کاملا مفید باشد. البته همانطور که گفته شد مدرسین خانم و آقای ثبت نامی در این سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسها را هم اعلام کرده اند. ولی به هر حال مطالعه مقاله معرفی شده هم می تواند مفید باشد. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و بعضی دیگر قیمت مشخصی را برای کلاسهای خودشان در نظر دارند. قیمت کلاسهای خصوصی زبان از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان متغیر است و به پارامترهای مختلف از جمله شهر محل تدریس، درس و مقطعی که تدریس می شود، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاسها، سابقه مدرس و .... بستگی دارد. برای مشاهده لیست اساتید زبان بر روی عبارت مشاهده مدرسین زبان کلیک کنید. علاوه بر موارد بالا، در سایت ایران مدرس در زمینه فواید و مزایای کلاسهای خصوصی زبان برای یادگیری بهتر و سریعتر انگلیسی توضیحاتی ارائه شده است. در این زمینه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهکاری عالی برای آموزش بهتر و سریعتر زبان را بخوانید. اگر خود شما مدرس زبان هستید می توانید در ایران مدرس ثبت نام کنید و شاگرد جذب نمائید. مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا هم در این زمینه مفید و موثر است. مقالات زیر هم در ایران مدرس ارائه شده است.


دانلود رایگان خلاصه جزوه های گرامر و قواعد زبان انگلیسی با فرمت pdf

در این بخش مطالبی در رابطه با دانلود رایگان خلاصه جزوه های گرامر و قواعد زبان انگلیسی با فرمت pdf ارائه می گردد.

اگر در جستجوی دانلود گرامر زبان انگلیسی دوره راهنمایی هستید و می خواهید قواعد زبان انگلیسی دوره راهنمایی را خوب یاد بگیرید و در امتحان زبان نمره خوبی بگیرید و در عین حال پایه زبان خودتان را هم قوی کنید ...
اگر قصد دارید با مطالعه خلاصه گرامر زبان انگلیسی pdf قواعد زبان را به خوبی و در زمان کمتری یاد بگیرید و با دانلود گرامر زبان انگلیسی دبیرستان، گرامر زبان انگلیسی دبیرستان و پیش دانشگاهی و دانشگاهی و ... بر درس زبان انگلیسی مسلط شوید ...
اگر در جستجوی یک سایت معتبر هستید که در ان جزوه گرامر زبان انگلیسی تافل، دانلود نکات گرامری زبان انگلیسی، خلاصه گرامر زبان اول دبیرستان، متوسطه، دانشگاهی، کنکوری و ... ارائه شده باشد ...
در هر صورت، به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس جزوات بسیار خوبی برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به صورت مبحثی و مناسب برای تمامی مقاطع ارائه شده است. برای دانلود این جزوات بر روی لینک زیر کلیک کنید.


دانلود جزوه گرامر زبان

برای یادگیری بهتر قواعد و گرامر زبان می توانید کتاب گرامر که در این سایت ارائه شده است را هم دانلود نمائید. بر روی عبارت دانلود کتاب گرامر کلیک کنید.

راهکارهای دیگر برای آموزش بهتر گرامر زبان انگلیسی: علاوه بر جزواتی که معرفی شد و می توانید دانلود کنید روش ها و راهکارهای دیگری هم برای یادگیری بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی وجود دارد. یکی از راهکارهای موجود استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند و می توانند در زمینه آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی به شما کمک کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر گرامر و قواعد زبان، مکالمه زبان موفقیت در امتحان زبان و یا هر آزمون دیگری می تواند کاملا مفید و موثر باشد. راهکار دیگری که برای یادگیری بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی وجود دارد این است که سعی کنید تا جایی که برای شما ممکن است به مطالب و اخباری که به زبان انگلیسی ارائه می شود گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری است. یک کودک فقط با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد و می بینید که بعد از مدتی دستور زبان را هم به خوبی استفاده می کند و جملات درستی می گوید. شما هم با بیشتر گوش دادن می توانید تا حد زیادی بر گرامر هم مسلط شوید. در کنار آن شرکت در کلاسهای خصوصی و استفاده از جزوات آموزشی هم می تواند کمک کننده باشد. مطالعه مقالات زیر در زمینه یادگیری سریع تر زبان و گرامر زبان و .... کمک کننده است.

آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی

آموزش سریعتر گرامر، قواعد و مکالمه زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان، آموزش گرامر و مکالمه زبان در زمان کم

دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. بازنشر جزوات در سایتهای مختلف با لینک به سایت ایران مدرس مجاز است.


دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی
دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش

دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - بیان کمیت در زبان انگلیسی

در مورد اسم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نزد گوینده و شنونده مشخص باشد. حرف تعریف the به عنوان ضمیر یا صفت اشاره می تواند قبل از اسم جمع یا مفرد مانند انسان یا اشیاء به کار رود و قبل از اسم های قابل شمارش یا غیر قابل شمارش نیز می تواند به کار رود.در مثالهای زیر سعی شده است تمام مواردی که حرف تعریف معین the به کار می رود بیان شود.


دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش

اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش، به طور کلی اسم در زبان انگلیسی به دو دسته قابل شمارش و غیر قابل شمارش تقسم می شود. اسم های قابل شمارش(countable nouns): به این اسم ها count nouns نیز گفته می شود.به اسم هایی گفته می شود که قابل شمارش هستند و می توان تعداد آنها را شمارد.مانند پرتقال ،توپ ،سیب و....، حال چگونه تشخیص دهیم یک اسم قابل شمارش می باشد یا خیر؟ یک اسم قابل شمارش می باشد اگر قبل از آن حروف تعریف a, an و یا one به کار رود.


دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier

اسم نیز حالت مالکیت دارد و برای نشان دادن مالکیت از آن استفاده می کنیم.در زبان فارسی برای ساختن حالت مالکی برای اسامی به انتهای اسم کسره مالکیت اضافه می کنیم.در زبان انگلیسی با توجه به اینکه این مالکیت مربوط به انسان و یا حیوانات و یا اشیا باشد قواعد متفاوتی وجود دارد.

برای دانلود لیست کامل جزوات گرامر زبان بر روی لینک زیر کلیک کنید. ویدیوهای آموزش گرامر زبان

جزوه گرامر زبان انگلیسی pdf و خلاصه قواعد زبان

در این بخش دانلود رایگان جزوه گرامر زبان انگلیسی  pdfو خلاصه قواعد زبان با فرمت پی دی اف pdf ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات گرامر و قواعد زبان انگلیسی با فرمت پی دی اف بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمیرها در زبان انگلیسی

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: نکاتی در مورد بیان کمیت در زبان انگلیسی

دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی

خوب بلد بودن گرامر و قواعد زبان انگلیسی در بسیاری از موارد لازم و ضروری است. در جزواتی که در بالا ارائه شده است گرامر زبان به صورت مبحثی ارائه شده است. این جزوات برای یادگیری بهتر زبان بسیار عالی بوده و می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید و روس سیستم یا گوشی خودتان ذخیره نمائید. ویژگی خوب جزوات معرفی شده این است که به صورت مبحثی می باشد و مثالهایی هم در آنها ارائه شده است. فرمت این جزوات pdf بوده و توسط متخصص زبان انگلیسی نوشته شده است. جزواتی که با کلیک بر روی لینکهای بالا دانلود می کنید خلاصه هم می باشند و در نتیجه وقت زیادی از شما نخواهند گرفت. خوب بلد بودن گرامر زبان انگلیسی برای موفقیت در امتحان زبان و گرفتن نمره خوب در امتحان، موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در آن ، موفقیت در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل و ... لازم و مفید است.

علاوه بر جزوه های خلاصه گرامر زبان انگلیسی که با فرمت pdf ارائه شده اند و در بالا نحوه دانلود آنها ارائه شده است، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان هم برای تقویت زبان انگلیسی خودتان و برای بهتر یاد گرفتن گرامر و قواعد زبان استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند و برای آموزش مکالمه و یا گرامر زبان می توانید از آنها کمک بگیرید (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.). برای دانلود یک کتاب خوب در زمینه آموزش گرامر زبان هم بر روی لینک دانلود کتاب گرامر زبان کلیک کنید. کتاب مزبور هم به فرمت pdf است و برای یادگیری گرامر زبان مفید و موثر است.

بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران خانم و آقا

بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران خانم و آقا در این بخش معرفی می گردد. اگر می خواهید در درس زبان انگلیسی موفق باشید و آن را در کمترین زمان بسیار عالی یاد بگیرید ... اگر می خواهید مکالمه زبان را با بهترین کیفیت آموزش ببینید .... اگر در مکالمه زبان انگلیسی، گرامر و قواعد زبان، درک مطلب و یا هر بخش دیگری اشکال دارید .... اگر می خواهید در آزمونهای بین المللی آیلتس و تافل شرکت کنید ... اگر قصد دارید در زمان بسیار کم درس زبان انگلیسی را خوب و بلکه عالی یاد بگیرید ... در هر صورت برای مشاهده لیست بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران خانم و آقا بر روی لینک زیر کلیک کنید.


مشاهده مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی


iranmodares


برای دانلود رایگان جزوات گرامر زبان کلیک کنید:


دانلود گرامر و قواعد زبان