تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

موفقیت در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی

در این بخش مطالبی در زمینه موفقیت در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی ارائه می گردد. الفبای انگلیسی را یاد بگیرید. از دوستتان بخواهید تا شما را در نوشتن حروف انگلیسی روی کارت های شاخص یاری کند. شما باید هر حرف را روی یک کارت بنویسید. کارت ها را قاطی کنید و حروف را نام ببرید و از دوستتان بخواهید تا در تلفظ حروف کمکتان کند و از شما امتحان بگیرد. یک معلم خصوصی بگیرید. یک استاد راهنما می تواند قواعد زبان را یک به یک به شما آموزش دهد تا سبب درک بهتر شما از آن گردد. همچنین می تواند به شما نوشتن و صحبت کردن را بیاموزد. برای یادگیری و آموزش درست زبان انگلیسی موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- در کلاسهای تدریس زبان انگلیسی مدرسه و در صورت لزوم جلسات خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید.
2- بعد از کلاسهای مدرسه یا کلاس خصوصی زبان مطالب ارائه شده را مرور نمائید.
3- متن درسها را با دقت خوانده و برای خودتان ترجمه نمائید و به زبان فارسی برگردانید.
4- گرامر هر درس را با دقت بخوانید و تمرینات مربوطه را انجام دهید.
5- لغات جدید را مرتبا مرور کنید و کاربرد آنها را در جمله یاد بگیرید. لغات و کلمات جدید را در قالب جمله و در متن یاد بگیرید. هر لغت جدیدی را که یاد گرفتید نحوه کاربرد و استفاده آن را در جمله بررسی نمائید و یاد بگیرید. لغات جدید را همواره مرور کنید و در مکالماتتان از انها استفاده نمائید. حین گوش دادن به اخبار و داستانهای انگلیسی دقت کنید که لغات جدید را تشخیص دهید.
گرامرهای جدید را که مطالعه می کنید از طریق حل تمرین و مثال تسلط خودتان بر آنها را افزایش دهید. حین مکالمه نیز سعی کنید که قواعد جدید را به کار برده و استفاده نمائید. البته اگر مهارت گوش دادن را به خوبی تقویت کرده و تمرین کنید، قواعد و گرامر را خود به خود اموزش می بینید.
میزان مطالعه روزانه خود برای یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهید. از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. فلش کارتهایی همراه خود داشته باشید تا در اتوبوس و مترو و ... لغات جدید را مرور نمائید. هر چه بیشتر به اخبار، فیلم و ... زبان انگلیسی گوش دهید. در گوشی موبایل خود مطالب صوتی آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و هر جا که فرصت شد به آن گوش دهید. روزی در حد یک صفحه مطلبی به زبان انگلیسی بنویسید. مثلا می توانید خاطرات خودتان یا برنامه ریزی فردای هر روز را به زبان انگلیسی بنویسید.


اگر می خواهید زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید راهکارهای زیر می تواند به شما کمک کند. در ادامه 12 راهکار برای موفقیت در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است.

1- زبان انگلیسی را به صورت مداوم مطالعه کنید. یکی از مهمترین دلایل که افراد هیچگاه زبان انگلیسی را خوب یاد نمی گیرند این است که مدتی مشغول یاد گرفتن هستند و مدتی دیگر آن را به کلی کنار می گذارند. برای اموزش و یادگیری زبان انگلیسی باید آن را به صورت مداوم مطالعه کنید.

2- در مکالمات روزانه از اصطلاحات و لغاتی که یاد می گیرید استفاده کنید. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان می روید می توانید در مسیر رفت و برگشت کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

3- در طول روز تا جایی که می توانید به اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی و هر زبان خارجی دیگری است. یک کودک تنها با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. شما هم با گوش دادن اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی می توانید این زبان را سریعتر یاد بگیرید.

4- در کلاسهای بحث آزاد شرکت کنید. در کلاسهای بحث آزاد به نسبت کلاسهای رسمی آموزشگاهها فرصت بیشتری برای حرف زدن وجود دارد و بهتر می توانید مهارت حرف زدن خودتان به زبان انگلیسی را تقویت کنید.

5- حین رانندگی به رادیو زبان انگلیسی گوش دهید. یکی از بهترین اوقاتی که برای یادگیری در حالت کلی و برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده کنید حین رانندگی است. با گوش دادن به کانال زبان انگلیسی رادیو می توانید از وقتی که برای رانندگی صرف می کنید هم نهایت استفاده راببرید.
اینکه بخواهید زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید و بخواهید در آموزش زبان موفق تر باشید روندی که باید در پیش بگیرید به هدف شما بستگی دارد. ممکن است شما در مقطع دبیرستان و یا دانشگاه در حال تحصیل باشید و بخواهید برای امتحان زبان انگلیسی خودتان را آماده کنید و یا در حال آماده شده برای آزمونهای بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل باشید. شاید قصد دارید برای کار و تجارت خودتان مکالمه زبان را خوب یاد بگیرید و یا از سر علاقه قصد دارید زبان را آموزش ببینید. در حالت دیگر ممکن است شما بخواهید در زبان کنکور درصد بالایی بزنید و یا در حال اماده شده برای کنکور زبان باشید. در هر کدام از حالتهای ذکر شده توصیه های مختلفی برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی و موفقیت در آن می توان ارائه نمود. در هر کدام از حالتهای ذکر شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان و استفاده از تجربه مدرسین زبان انگلیسی می تواند موثر و مفید باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. زبان انگلیسی در حال حاضر از حالت علاقه به یادگیری یک زبان جدید به حالت دیگری که ضروری است تبدیل شده است. در اینترنت بهترین مطالب علمی را به زبان انگلیسی می توانید پیدا کنید و بر چسب هر کالایی به زبان انگلیسی توضیحات دارد. هر جای دنیا که بخواهید سفر کنید با بلد بودن زبان انگلیسی می توانید به راحتی کار خودتان را راه بیندازید. در آزمونهای مصاحبه علمی و مصاحبه شغلی هم بلد بودن زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر زبان یک مزیت به حساب می آید و در بسیاری از اوقات شرط قبولی است. مطالعه کنید: 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس زبان

کسب درآمد از آموزش و تدریس خصوصی زبان

اگر قصد کسب درآمد از آموزش و تدریس خصوصی زبان را دارید ...

اگر می خواهید در زمینه اموزش زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید ....

اگر می خواهید از تدریس خصوصی زبان در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران درامد کسب کنید ...

در هر صورت، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


درآمد تدریس زبان


اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت داشته باشید ...
....

بازدید: 5

در این بخش در زمینه نحوه فعالیت در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان، جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی در زمینه آموزش زبان و .... توضیحاتی ارائه شده است.
....

بازدید: 41

اگر در زمینه حقوق مدرس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا سایر زبانهای خارجی سوال دارید ....
....

بازدید: 91

دروس ریاضی و زبان جزوه پرمتقاضی ترین دروس برای تدریس خصوصی هستند و در صورتیکه به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید، می توانید از این دو درس درامد خوبی بدست آورید.
....

بازدید: 103

در این بخش مطالبی در زمینه درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و نحوه جذب شاگرد و موفقیت در تدریس زبان ارائه می گردد.
....

بازدید: 3166

اگر می خواهید در تدریس خصوصی زبان موفق باشید و درامد بالایی از کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبانهای خارجی کسب کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
....

بازدید: 234

صفحه