تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

راهکارهای عالی و جزوات عالی برای آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی

راهکارهای عالی و جزوات عالی برای آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است.اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.


1- در مرحله اول برای یاد گرفتن یک قاعده و یک بحث گرامری جدید نحوه استفاده کلی آن را یاد بگیرید و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید. مثلا در یک جمله منفی یا سوالی از قاعده جدید چگونه استفاده می شود. در حالت کلی کجاها کاربرد دارد. ساختار کلی جمله با در نظر گرفتن بحث گرامری جدید که یاد گرفته اید چگونه است و ....

2- تمریناتی که مرتبط با بحث گرامری جدید ارائه شده است را حل کنید. قواعد و گرامرهای جدید را در قالب حل تمرین خیلی بهتر می توان یاد گرفت. تمرینات همان مبحث را حل کنید و از قاعده و گرامر جدید به درستی در انها استفاده نمائید.

3- خودتان چند جمله دلخواه به زبان انگلیسی بنویسید و سعی کنید از گرامر و قاعده جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

4- تا می توانید به اخبار، داستان و مطالب انگلیسی گوش دهید. گرامر و قواعد زبان انگلیسی در قالب گوش دادن قابل یاد گرفتن است. یعنی علاوه بر اینکه با مطالعه گرامر و قواعد جدید هر روز می توانید در این زمینه پیشرفت داشته باشید، با گوش دادن به مطالبی که به زبان انگلیسی بیان می شوند این قواعد به صورت اتوماتیک در ذهن شما نقش می بندد و سریعتر پیشرفت خواهید داشت.

5- متن هایی که مرتبط با قاعده و گرامر جدید ارائه شده است را مطالعه کنید و جملاتی که از این قاعده جدید استفاده شده است را تعیین کنید. روی این جملات تامل کنید.

6- از جزوات آموزشی و کتاب و ... که در اینترنت برای آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است استفاده کنید. در همین سایت (ایران مدرس) جزوات و مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری قواعد زبان انگلیسی ارائه گشته است که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید. برای دانلود رایگان جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

 


برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).




7- از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کمک بگیرید. اگر قصد دارید گرامر زبان انگلیسی و قواعد آن را در زمان کمی یاد بگیرید و در حال آماده شدن برای یک آزمون خاص، کنکور و ... هستید، مدرسین زبان انگلیسی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید.

منبع: ایران مدرس

عبارتهای کلیدی: زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان انگلیسی، آموزش قواعد زبان انگلیسی، آموزش سریع زبان انگلیسی،آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی، چگونه سریع انگلیسی یاد بگیریم؟



سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در این وب سایت (ایران مدرس) سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است.

برای دانلود سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی بر روی عبارت دانلود گرامر و قواعد زبان کلیک کنید. تعدادی سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی نیز در ادامه ارائه شده است.

 





علاوه بر سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی ارائه شده، برای تقویت زبان انگلیسی خودتان می توانید با مدرسین ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند هماهنگ کنید. تعدادی از مدرسین خصوصی زبان در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

برای مطالعه در مورد راهکارهای یادگیری سریع زبان و موارد دیگر بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


گرامر زبان انگلیسی


اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
....

بازدید: 66

سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در این وب سایت (ایران مدرس) سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است.
....

بازدید: 212

یکی از افعالی که در ماکالمات روزمره کاربرد فراوانی دارد. فعل make است. در اینجا به چند مورد از معانی مختلف آن همراه با توضیحات مختصر اشاره میشود: ....

بازدید: 1012

ضمایر در حالت کلی به دو دسته ضمایر مفعولی و ضمایر فاعلی تقسیم بندی می شوند. در زبان انگلیسی نیز این ضمایر کاربردهای زیادی دارند. در ادامه ضمایر فاعلی و مفعولی در زبان انگلیسی معرفی می شوند. ....

بازدید: 4315


بهترین جزوات رایگان آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی

بهترین جزوات رایگان آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی  در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات رایگان آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی  بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.
برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است).

عبارتهای کلیدی: انگلیسی، آموزش گرامر زبان، گرامر زبان انگلیسی، قواعد زبان انگلیسی، زبان انگلیسی، قواعد ing انگلیسی، قواعد ed در انگلیسی



به منظور دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی -  افعال با قاعده و بی قاعده در زبان

بازدید: 3


به منظور دانلود رایگان جزوه آموزش گرامر و قواعد زبان -  افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action در

بازدید: 4


استخدام تدریس خصوصی زبان انگلیسی آبان ، آذر و دی 95

استخدام تدریس خصوصی زبان انگلیسی آبان 95 ، آذر و دی 95 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین و معلمین زبان انگلیسی و دانشجویان رشته های فنی و رشته زبان انگلیسی و یا سایر رشته ها که توانایی تدریس زبان را دارند دعوت به همکاری می گردد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) مراجعه نموده و پس از عضویت در سایت آگهی تدریس زبان انگلیسی خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. ایران مدرس تا آذر 95 بیش از 15000 مدرس ثبت نامی دارد. برای ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک نمائید.

تدریس زبان ارشد، انگلیسی، فرانسه و آلمانی

دانلود رایگان تست کنکور زبان انگلیسی کارشناسی ارشد رشته های مختلف در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور زبان انگلیسی کارشناسی ارشد بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کارشناسی ارشد، مدرسین تدریس زبان دبیرستان و کنکور، مدرسین آموزش مکالمه و گرامر زبان و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

 

زبان انگلیسی ارشد



دانلود رایگان تست های کنکوری زبان انگلیسی ارشد در این بخش ارائه گردیده است. برای دانلود رایگان تست های کنکوری زبان ......


دانلود رایگان 50 تست کنکوری زبان انگلیسی ارشد در این قسمت ارائه شده است . برای دانلود رایگان 50 تست کنکوری زبان انگلیسی ......

 

دانلود رایگان فایل تست های کنکوری زبان ارشد در این قسمت ارائه شده است. برای دانلود رایگان فایل تست های کنکوری زبان ارشد ......
 

زبان انگلیسی ارشد



سوالات زبان تخصصی آزمون کارشناسی ارشد ریاضی همراه با پاسخ در این بخش برای دانلود قرار داده شده و از طریق لینک زیر...

 


برچسب‌ها: زبان انگلیسی, تست کنکور زبان انگلیسی, سوالات کنکور زبان انگلیسی, کنکور ارشد زبان انگلیسی, سوالهای کنکور زبان انگلیسی


تدریس خصوصی زبان در تمامی مقاطع (دبیرستان، کنکور، دانشگاه)

 اگر به خدمات تدریس خصوصی زبان در تمامی مقاطع (دبیرستان، کنکور، دانشگاه) نیاز دارید موارد زیر را در نظر بگیرید.

 1- تدریس خصوصی زبان انگلیسی: زبان انگلیسی در دبیرستان و دانشگاه و در تمامی مقاطع تحصیلی مهم و پر اهمیت است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. برای دانلود مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی عبارت های زیر کلیک کنید.

2- تدریس خصوصی زبان فرانسه: برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان فرانسه بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید. برای دانلود سوالات امتحانی فرانسه بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

3- تدریس خصوصی زبان آلمانی: به منظور مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس المانی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید. برای دانلود سوالات امتحانی زبان آلمانی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

تدریس خصوصی زبان+تدریس خصوصی زبان انگلیسی+تدریس خصوصی زبان آلمانی+تدریس خصوصی زبان فرانسه+آموزش خصوصی زبان


برچسب‌ها: تدریس خصوصی زبان, تدریس خصوصی زبان انگلیسی, تدریس خصوصی زبان آلمانی, تدریس خصوصی زبان فرانسه, آموزش خصوصی زبان


بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی: زمان و افعال کمکی

بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی: زمان و افعال کمکی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

توضیحات مختصر در رابطه با زمان های فعل در زبان انگلیسی

زمان استمراری این نظر رو ارائه می دهد که یک عمل در حال جریان در یک دوره زمانی خاص می باشد.زمان استمراری می گوید که عملی  از قبل شروع شده ،در یک دوره زمانی در جریان بوده و تا بعد از یک زمان و یا عمل دیگر ادامه دارد.

گذشته استمراری برای بیان کاری که در گذشته انجام شده و این کار مدتی هم به طول انجامیده است به کار می رود. در گذشته استمراری زمان انجام کار به طور دقیق مشخص نیست.

آینده استمراری برای بیان کاری که دریک زمان خاص آینده به طول خواهد انجامید و یا کاری که در آینده ادامه دارد و کار دیگری بر آن واقع می شود به کار می رود.

زمان کامل فعل این ایده و نظر را بیان می کند که که یک چیزی قبل از یک زمان یا اتفاق دیگری ، اتفاق افتاده است. فرم اصلی آن به صورت have + past participle می باشد.

نحوه ی ساخت گذشته کامل به صورت had + past participle  می باشد. خیلی وقتها ما در مورد گذشته حرف می زنیم. اینجا شروع یک داستان برای ساخت گذشته کامل می باشد.حالا اگر در مورد چیزهایی حرف بزنیم که قبل از این زمان روی داده باشد از گذشته کامل استفاده می کنیم.

زمان آینده کامل برای بیان کارهایی است که قبل از یک زمان و یا اتفاق دیگری در آینده کامل انجام شده است.

Present perfect progressive: زمان حال کامل استمراری (ماضی نقلی استمراری) - این زمان برای بیان دوره انجام کار یا فعالیتی که در گذشته شروع شده است و تا زمان حال نیز ادامه داشته است به کار می رود.

Past perfect progressive: زمان گذشته کامل استمراری (ماضی بعید استمراری) - فرم ساخت گذشته کامل استمراری به صورت had +been+-ing می باشد.

دانلود گرامر و قواعد زبان


بهترین جزوات آموزش

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی

 اگر به خدمات تدریس خصوصی زبان در تمامی مقاطع (دبیرستان، کنکور، دانشگاه) نیاز دارید موارد زیر را در نظر بگیرید.

 1- تدریس خصوصی زبان انگلیسی: زبان انگلیسی در دبیرستان و دانشگاه و در تمامی مقاطع تحصیلی مهم و پر اهمیت است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. برای دانلود مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی عبارت های زیر کلیک کنید.

2- تدریس خصوصی زبان فرانسه: برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان فرانسه بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید. برای دانلود سوالات امتحانی فرانسه بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

3- تدریس خصوصی زبان آلمانی: به منظور مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس المانی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید.


iranmodares