تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

کلاسهای تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب و ارزان (توسط مدرس خانم و آقا)

در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی زبان های انگلیسی، آلمانی و زبان فرانسه با مدرسین مجرب خانم و آقا مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید با اساتید برتر در زمینه تدریس خصوصی زبان در تهران و کرج و یا هر کجای دیگر ایران به صورت مستقیم در ارتباط باشید به سایت معتبر و پربازدید ایران مدرس مراجعه نمائید. در ادامه در این زمینه توضیحاتی ارائه شده است.
1- مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی: در سایت ایران مدرس، مدرسین و اساتید زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه، زبان کنکور، آیلتس و تافل و .... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین انگلیسی کلیک کنید. در ضمن هر کدام از اساتید در صفحه آگهی خودشان در رابطه با قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند هم توضیحات کامل ارائه کرده اند. بعضی از اساتید به صورت توافقی کار می کنند و برخی دیگر قیمت مشخصی را برای کلاسها در نظر دارند. در رابطه با قیمت کلاسهای زبان مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم می تواند مفید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلاسهای خصوصی انگلیسی بر روی عبارت زبان انگلیسی کلیک کنید تا مقالات مرتبط با آن را مشاهده کنید.
2- اساتید خصوصی زبان آلمانی: زبان آلمانی بعد از زبان انگلیسی یکی از زبانهای خارجی است که بسیار پرمتقاضی هم می باشد. برای یادگیری بهتر این زبان در زمان کتاه و با بازدهی بالا می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. برای مشاهده لیست اساتید آلمانی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین زبان آلمانی کلیک نمائید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در رابطه با نحوه تدریس خودشان، مدرک تحصیلی ای که دارند و دانشگاهی که فارغ التحصیل شده اند و .... توضیح داده اند و می توانید قیمتی که هر استاد برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد را هم ببینید. مطالعه مقاله معرفی رشته تحصیلی زبان آلمانی هم در این زمینه می تواند مفید باشد.
3- مدرسین خصوصی زبان فرانسه: زبان فرانسه هم یکی از زبانهای خارجی پرمتقاضی در ایران است. افراد زیادی برای بحث های مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور علاقه دارند این زبان را یاد بگیرند. در ضمن دانشجویان رشته های زبان انگلیسی هم تا حدودی باید زبان فرانسه را بلد باشند و در مقطع متوسطه هم این درس وارد کتابها شده است. به هر حال متقاضیان زیادی برای یادگیری این زبان وجود دارد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی فرانسه کلیک کنید. مشاهده نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه هم در این زمینه مفید و موثر است.



کلاسهای تدریس خصوصی زبان

معرفی اساتید و مدرسین زبان انگلیسی برخی از دانشگاههای کشور

معرفی اساتید و مدرسین زبان انگلیسی برخی از دانشگاههای کشور در این بخش انجام شده است. برای آشنایی با تعدادی از اساتید زبان انگلیسی ادامه این مطلب را بخوانید.

1-      اساتید و مدرسین زبان انگلیسی دانشگاه اصفهان: برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین زبان انگلیسی دانشگاه اصفهان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://fgn.ui.ac.ir/Default_.aspx?code=18&lang=1&sub=6&Page_=AdvEForm&tempname=foreignlanguage&pageId=2051&pri=17145_2_1&pub=1_0__4_17__6_16__28_2_6__22_10_37

2-      اساتید زبان خارجی دانشگاه شیخ بهایی: در حال حاضر دانشکده زبان های خارجی دارای    سه گروه آموزشی  در مقطع کارشناسی : مترجمی زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی و دو گروه آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد: آموزش زبان انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی و یک رشته آموزشی در مقطع دکتری : آموزش .زبان است و از همکاری 30 عضو هیئت علمی در مراتب مختلف علمی برخوردار است. هم اکنون حدود 900 دانشجو در رشته ها و گرایش های مختلف (کارشناسی،کارشناسی ارشد ) در این دانشکده تحصیل می کنند. پذیرش دانشجو و ادامه تحصیل در این دانشگاه بر اساس ضوابط وزارت علوم بوده و مدارک تحصیلی صادره مورد تائید وزارت علوم و فناوری می باشد. برای مشاهده اساتید زبان این دانشگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.shbu.ac.ir/department/foreign-language/master.php

3-      گروه زبان و ادبیات انگلیسی و زبان‌شناسی دانشگاه کردستان http://www.uok.ac.ir/fa/faculties/literature/departments/english.aspx پس از پیوستن دانشسرای عالی سنندج به دانشگاه رازی کرمانشاه در سال تحصیلی ۵۵ - ۵۶، گروه زبان و ادبیات انگلیسی تاسیس و همان سال در رشته دبیری زبان انگلیسی ۳۰ نفر دانشجو پذیرفت. پس از اعلام عدم نیاز به دبیری زبان انگلیسی توسط آموزش و پرورش در سال ۷۰ - ۷۱، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی در نوبت دوم نمود. در سال ۱۳۷۸ در نوبت روزانه هم برای رشته کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشجو گرفت. گروه هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد در دو گرایش ادبیات انگلیسی و زبان‌شناسی دانشجو می‌پذیرد.

مشاهده لیست اساتید: http://www.uok.ac.ir/fa/faculties/literature/members.aspx?pager=true

4-      دانشکده زبان های خارجی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز http://language.iauctb.ac.ir/fa دانشکده زبانهای خارجی از سال 1368 بصورت مستقل در خیابان ولی عصر – خیابان شهید فلاحی مستقر گردیده و از سال 1386 به مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم واقع در میدان صنعت –خیابان سیمای ایران منتقل گردید. و محل استقرار ریاست دانشکده و گروههای آموزشی و دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری   در این   مجتمع   دانشگاهی می باشد.

مشاهده اساتید زبان انگلیسی این دانشگاه

http://language.iauctb.ac.ir/fa/page/2100/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C

5-      اساتید و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل کشور – برای مشاهده بر روی لینک اساتید خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای

در این قسمت در رابطه با قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان در منزل و آموزشگاه به صورت ساعتی و جلسه ای توضیحاتی ارائه می گردد. نرخ کلاسهای زبان به عوامب مختلفی بستگی دارد که در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرد. قبل از آنکه بخواهیم این بحث را ادامه دهیم نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که با مشاهده لیست مدرسین زبان که در سایت معتبر ایران مدرس ثبت نام نموده اند هم می توانید در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی زبان اطلاعات خوبی را بدست آورید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مدرسین خانم و آقای ثبت نامی در ایران مدرس که زبان انگلیسی، مکالمه زبان، گرامر و .... را تدریس می کنند در متن تبلیغ تدریس خودشان در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی زبان هم توضیح ارائه نموده اند. بعضی از مدرسین عبارت توافقی را ذکر کرده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاسها باید با آنها تماس بگیرید و بعضی دیگر دقیقا قیمت کلاسها را ذکر نموده اند. در ادامه در رابطه با تعدادی از پارامترهای موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای توضیحاتی ارائه می گردد.

شهر محل تدریس و قیمت کلاسهای زبان: در شهرهای بزرگتر معمولا هزینه بیشتری برای کلاسها دریافت می گردد. در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج و ... هزینه رفت و آمد برای مدرسین و اساتید بیشتر است و زمان بیشتری هم از آنها می گیرد. بنابراین به تناسب این هزینه ها، قیمت کلاسهای خصوصی زبان هم بالاتر است.

سابقه و تجربه معلم زبان: مدرسین با تجربه و دبیران رسمی آموزش و پرورش معمولا برای کلاسهای زبان نرخ بالاتری را در نظر می گیرند. به هر حال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و با تجربه تر هستند کلاسهای با کیفیت تری هم دارند و در نتیجه شرکت در کلاسهای آنها می تواند مفید تر هم باشد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 96 و 97

تعداد جلسات خصوصی و تاثیر آن بر قیمت کلاسها: اگر برای یادگیری زبان تعداد جلسات بالاتری لازم داشته باشید معمولا مدرسین با شما کنار خواهند آمد و به ازای هر جلسه قیمت کمتری را برای کلاسها در نظر می گیرند. به معرفی شاگردهای جدید به اساتید هم می توانید برای کلاسهای خودتان از آنها تخفیف بگیرید.

درس و مقطعی که تدریس می شود: در مقاطع بالاتر تدریس زبان سخت تر خواهد بود و به دانش و تجربه بالاتری نیاز دارد. در مقاطع دانشگاهی و ارشد و دکتری قیمت کلاسهای زبان بیشتر است. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

تضمینی یا غیر تضمینی و کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاسها: بعضی از مدرسین کلاسهای زبان را به صورت تضمینی برگزار می کنند. در کلاسهای تضمینی شاگرد در صورتی هزینه پرداخت می کند که نتیجه بگیرد. در ضمن کلاسهای کنکور هم چون حالت تخصصی تری دارد هزینه بالاتری دارد.


مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی


iranmodares


تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم در منزل

اگر در جستجوی خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم در منزل هستید ... اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در امتحان زبان نمره خوبی بگیرید، زبان را در کنکور درصد بالایی بزنید، مکالمه و گرامر زبان را خوب یاد بگیرید و در نهایت در زمان کمتری و با بازدهی بیشتر زبان انگلیسی را آموزش ببینید ... در هر صورت برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان (خانم و آقا) در سایت معتبر و پربازدید ایران مدرس بر روی لینک مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان کلیک نمائید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده کاملترین لیست مدرسین و اساتید زبان انگلیسی را می توانید مشاهده نمائید و با مشاهده رزومه کاری، دانشگاه محل تحصیل، سوابق کاری، قیمت مورد نظر هر استاد و .... معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید فعال در زمینه اموزش خصوصی زبان در منزل را می توانید مشاهده کنید و نکته قابل توجه این است که شماره تماس اساتید به صورت مستقیم ارائه شده است و واسطه ای در کار نیست. می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم با معلم های زبان خانم یا آقا در ارتباط باشید.


iranmodares


قیمت تدریس خصوصی زبان در منزل: در سایت ایران مدرس مقالات متعددی در رابط با قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان در منزل ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی یا هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را در این زمینه مطالعه کنید. در ضمن، مدرسین زبان در آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسهای خصوصی را هم ذکر نموده اند. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین هم می توانید تا حدود زیادی از قیمت کلاسهای زبان اطلاعات کسب کنید.  قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال مدرسین با سابقه تر و مدرسینی که تجربه بالاتری دارند نرخ بالاتری را برای کلاسهای خودشان در نظر می گیرند. قیمت کلاسهای زبان از 15000 تومان برای هر جلسه تا 100000 تومان و حتی بیشتر می تواند متغیر باشد. چون کلاسهای زبان در منزل برگزار می گردد مدرسین وقت و زمانی را هم در مسیر از دست می دهند. بنابراین برای اینکه با هزینه مناسبتر بتوانید این کلاسها را داشته باشید با اساتیدی کلاس را برگزار کنید که به شما نزدیکتر هستند. بهتر است کلاسهای زبان را با اساتید با تجربه تر و با سابقه تر برگزار کنید هر چند قیمت کلاسهای آنها بالاتر باشد.