تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

معرفی اساتید و مدرسین زبان انگلیسی برخی از دانشگاههای کشور

معرفی اساتید و مدرسین زبان انگلیسی برخی از دانشگاههای کشور در این بخش انجام شده است. برای آشنایی با تعدادی از اساتید زبان انگلیسی ادامه این مطلب را بخوانید.

1-      اساتید و مدرسین زبان انگلیسی دانشگاه اصفهان: برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین زبان انگلیسی دانشگاه اصفهان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://fgn.ui.ac.ir/Default_.aspx?code=18&lang=1&sub=6&Page_=AdvEForm&tempname=foreignlanguage&pageId=2051&pri=17145_2_1&pub=1_0__4_17__6_16__28_2_6__22_10_37

2-      اساتید زبان خارجی دانشگاه شیخ بهایی: در حال حاضر دانشکده زبان های خارجی دارای    سه گروه آموزشی  در مقطع کارشناسی : مترجمی زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی و دو گروه آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد: آموزش زبان انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی و یک رشته آموزشی در مقطع دکتری : آموزش .زبان است و از همکاری 30 عضو هیئت علمی در مراتب مختلف علمی برخوردار است. هم اکنون حدود 900 دانشجو در رشته ها و گرایش های مختلف (کارشناسی،کارشناسی ارشد ) در این دانشکده تحصیل می کنند. پذیرش دانشجو و ادامه تحصیل در این دانشگاه بر اساس ضوابط وزارت علوم بوده و مدارک تحصیلی صادره مورد تائید وزارت علوم و فناوری می باشد. برای مشاهده اساتید زبان این دانشگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.shbu.ac.ir/department/foreign-language/master.php

3-      گروه زبان و ادبیات انگلیسی و زبان‌شناسی دانشگاه کردستان http://www.uok.ac.ir/fa/faculties/literature/departments/english.aspx پس از پیوستن دانشسرای عالی سنندج به دانشگاه رازی کرمانشاه در سال تحصیلی ۵۵ - ۵۶، گروه زبان و ادبیات انگلیسی تاسیس و همان سال در رشته دبیری زبان انگلیسی ۳۰ نفر دانشجو پذیرفت. پس از اعلام عدم نیاز به دبیری زبان انگلیسی توسط آموزش و پرورش در سال ۷۰ - ۷۱، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی در نوبت دوم نمود. در سال ۱۳۷۸ در نوبت روزانه هم برای رشته کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشجو گرفت. گروه هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد در دو گرایش ادبیات انگلیسی و زبان‌شناسی دانشجو می‌پذیرد.

مشاهده لیست اساتید: http://www.uok.ac.ir/fa/faculties/literature/members.aspx?pager=true

4-      دانشکده زبان های خارجی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز http://language.iauctb.ac.ir/fa دانشکده زبانهای خارجی از سال 1368 بصورت مستقل در خیابان ولی عصر – خیابان شهید فلاحی مستقر گردیده و از سال 1386 به مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم واقع در میدان صنعت –خیابان سیمای ایران منتقل گردید. و محل استقرار ریاست دانشکده و گروههای آموزشی و دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری   در این   مجتمع   دانشگاهی می باشد.

مشاهده اساتید زبان انگلیسی این دانشگاه

http://language.iauctb.ac.ir/fa/page/2100/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C

5-      اساتید و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل کشور – برای مشاهده بر روی لینک اساتید خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.