تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این بخش تعدادی از بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی معرفی می شود و در رابطه با نحوه استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی زبان توضیحاتی ارائه می شود. سایتهایی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند به دو شکل این خدمات را ارائه می دهند. تعدادی از سایتها خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی را به صورت انلاین ارائه می کنند و در برخی دیگر از سایتها (مانند سایت: ایران مدرس) مدرسین زبان معرفی می شوند و شما می توانید کلاسهای خودتان را به صورت حضوری و یا انلاین با این مدرسین هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقا که در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. اگر می خواهید از بهترین سایتهای اموزش و تدریس خصوصی زبان برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت حضوری یا انلاین استفاده کنید .... اگر می خواهید زبان انگلیسی را در اسرعت وقت و با بهترین کیفیت با کمک مدرسین نیتیو native آموزش ببینید ... در هر صورت، مقاله زیر که در زمینه معرفی بهترین سایت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی (آنلاین و حضوری) است را مطالعه نمائید.


بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی


iranmodares

تدریس خصوصی زبان و موفقیت در آموزش زبان

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس خصوصی زبان و موفقیت در آموزش زبان ارائه می گردد. از موارد استفاده کلاسهای خصوصی زبان می توان به آمادگی برای امتحانات مدرسه و دانشگاه، آمادگی برای شرکت در کنکور زبان و یا زبان انگلیسی کنکور، آمادگی برای آزمونهای بین المللی آیلتس و تافل، یادگیری بهتر و سریعتر مکالمه زبان و .... اشاره کرد.
تدریس خصوصی زبان انگلیسی در چه مواردی لازم است؟

کلاسهای خصوصی زبان کاربردهای دیگری هم دارد. اگر متقاضی شرکت در آزمونهای بین المللی زبان هستید و زمان کمی برای مطالعه دارید می توانید از مدرسین تدریس خصوصی تافل و یا تدریس خصوصی آیلتس و .... کمک بگیرید. چنانچه برای اهداف تجاری و یا مهاجرتی قصد دارید زبان را خوب آموزش ببینید و می خواهید مکالمه خودتان را تقویت کنید باز هم استفاده از این کلاسها یک گزینه بسیار خوب است. هر چه بیشتر به اخبار، فیلم و ... زبان انگلیسی گوش دهید. در گوشی موبایل خود مطالب صوتی آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و هر جا که فرصت شد به آن گوش دهید.
کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کلاسهای تدریس خصوصی در حالت کلی در صورتیکه بدرستی مورد استفاده قرار گیرند در یادگیری و آموزش بهتر دروس بسیار موثر هستند. اگر می خواهید دروس را بهتر و سریعتر یاد بگیرید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نموده و در کنار آن خودتان درس را مطالعه کنید و مرور را هم فراموش ننمائید. در کلاسای خصوصی زبان می توانید روی سابقه و تجربه و همچنین معلومات مدرس زبان انگلیسی خودتان حساب کنید. مکالمه با شخصی که خودش زبان انگلیسی را خوب حرف می زند به پیشرفت شما کمک زیادی خواهد کرد. در کلاسهای گروهی زمان برای حرف زدن شما کم است چون سایر افراد هم باید مکالمه را تمرین کنند ولی در کلاس خصوصی زبان می توانید مکالمه زبان را خیلی خوب تمرین کنید و سریع پیشرفت نمائید. مدرس خصوصی زبان با تجربه ای که دارد به شما خواهد گفت که در زمانهای بین کلاسهای خصوصی چه کارهایی را انجام دهید تا سریعتر پیشرفت کنید. با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می تواند به آموزش صحیح و پایه ای و پیشرفت سریعتر شما در درس زبان کمک زیادی بکند. برای موفقیت در کنکور زبان، آزمونهای زبان انگلیسی، گرفتن نمره خوب در امتحان زبان و ... هم می توانید در کلاسهای خصوصی زبان شرکت کنید.



iranmodares

موفقیت در آموزش زبان



زبان انگلیسی در مقطع دانشگاهی هم مهم است. از همان ترم های اول که زبان عمومی را باید پاس کنید با این درس سر و کار دارید. اگر در دوران دبیرستان زبان را خوب خوانده باشید و در کلاسهای گروهی و خصوصی زبان، علاوه بر کلاسهای مدرسه، شرکت کرده باشید، در زبان عمومی دانشگاه هم مشکلی نخواهید داشت و به راحتی از پس آن بر خواهید آمد. در مقطع دانشگاه معمولا در هر رشته ای درس زبان تخصصی وجود دارد که اصطلاحات تخصصی آن رشته در قالب این درس آموزش دیده می شود. اگر زبان عمومی را خوب بلد باشید، در درس زبان تخصصی هم فقط باید لغات جدید را یاد بگیرید و مشکل خاصی نخواهید داشت. درس زبان انگلیسی در مقطع دانشگاه درس بسیار مهمی است. امروزه اگر می خواهید به مطالب علمی و پروژه ها و تحقیقات انجام شده در سراسر جهان دسترسی داشته باشید، بلد بودن زبان انگلیسی کاملا مهم است.

چگونه باید در امتحان زبان نمره 20 گرفت؟ برای رسیدن به چنین هدفی برنامه ریزی از همان اوایل ترم لازم است. در حقیقت وقتی زبان را خوب یاد می گیرید و می توانید بر آن مسلط باشید و در نهایت در امتحان هم نمره خوبی بگیرید که به مرور و در طول ترم درس را با برنامه ریزی بخوانید و لغات جدید را در قالب جمله و متن خوب آموزش دیده باشید و برای شما به خوبی جا افتاده باشد. اگر بخواهید یک هفته مانده به امتحان تمام لغات جدید را طوطی وار حفظ کنید هم احتمال اشتباه در امتحان زیاد می شود و هم بعد از امتحان خواهید دید که چیزی یادتان نمانده است. به این ترتیب هیچ وقت زبان انگلیسی را خوب یاد نخواهید گرفت. باید در طول ترم درس بخوانید و لغات و عبارتهای جدید را در داخل متن یاد بگیرید و خودتان بتوانید با آنها جمله بنویسید و از آنها در حرف زدن استفاده کنید. به این ترتیب به مرور زمان دایره لغات فعال شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.
چرا شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش گرامر زبان مفید است؟ مدرس، معلم و استادی که قرار است در این کلاسها به شما درس بدهد را خودتان انتخاب می کنید و در نتیجه یک مدرس با سابقه خوب در کلاس حضور دارد. تعداد جلسات، زمان برگزاری کلاس، مطالبی که ارائه می شود و تمریناتی که حل می گردد و ... همگی توسط شما تعیین می شود و در نتیجه بیشترین بازدهی را از این کلاسها خواهید گرفت. در کلاسهای خصوصی آموزش گرامر زبان می توانید هر سوالی را بپرسید و به صورت کامل رفع اشکال کنید. یک مدرس مجرب زبان به خوبی اشکالات شما را تشخیص می دهد و مطالبی را ارائه می کند که برای شما به صورت کامل مفید باشد. بنابراین، اگر می خواهید گرامر و قواعد زبان را در زمان کمتر و با کیفیت بهتر یاد بگیرید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک امکان خوب در نظر داشته باشید. برای مشاهده فیلم های مرتبط با آموزش گرامر زبان انگلیسی هم بر روی این لینک کلیک نمائید. یادگیری انگلیسی

چگونه در تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟

در این بخش در رابطه با پاسخ به سوال چگونه در تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشیم؟ مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید زبان انگلیسی را خوب تدریس کنید و در تدریس زبان موفق باشید در مرحله اول باید به صورت کامل بر آن مسلط شوید. اگر قرار است مکالمه زبان را تدریس کنیددر مرحله اول باید خودتان خیلی خوب مسلط باشید و بتوانید مکالمه روانی را انجام دهید، اگر قرار است در زمینه تدریس خصوصی زبان متوسطه و دانشگاه فعالیت کنید باید در سطح همان کتابهایی که تدریس می کنید و حتی خیلی بیشتر تسلط داشته باشید، چنانچه قصد دارید زبان انگلیسی کنکور را تدریس کنید باید برنامه مشخص و خوبی برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان داشته باشید و خودتان بر تست های کنکور زبان سالهای قبل به صورت کامل مسلط باشید. تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش گرامر و قواعد زبان خلاصه اینکه تلاش کنید خودتان در مرحله اول درس را خوب بلد باشید.

در مرحله بعد باید تلاش کنید توانایی هایی که دارید و کلاسهایی که می خواهید برگزار کنید و اعتقاد دارید برای متقاضیان تدریس مفید است را خوب تبلیغ کنید. اگر کل دیکشنری را حفظ باشید ولی توانایی های خودتان را خوب تبلیغ نکنید در نهایت در کسب درآمد بالا از تدریس زبان موفق نخواهید بود. پس تلاش کنید از روشهای مختلف برای تبلیغ خودتان و کلاسهای خودتان استفاده کنید. می توانید از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و فیسبوک و .... استفاده کنید و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان تبلیغ کنید. با آموزشگاهها زبان در ارتباط باشید. از طریق تراکت و نیازمندیهای روزنامه تبلیغ کنید. روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی و در راس آنها در سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. و .... . با استفاده از روش های ذکر شده می توانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید.

در نهایت باید بعد از آنکه شاگرد جذب کنید سعی کنید شاگردهای شما در امتحان موفق باشند و یا اگر در کنکور شرکت می کنند درصد بالایی را بدست بیاورند. موفقیت شاگردهای شما در نهایت منجر به موفقیت شما خواهد شد. خوب تدریس کنید و تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان استفاده کنید. به این ترتیب شاگردهای قدیمی دوباره به شما مراجعه می کنند و روز به روز تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا

جدیدترین مقالات مرتبط با آموزش، یادگیری و تدریس زبان انگلیسی

جدیدترین مقالات مرتبط با آموزش، یادگیری و تدریس زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه روش های موثر و کارآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی اطلاعاتی کسب کنید ... چنانچه قصد دارید از تدریس خصوصی زبان درآمد خوبی بدست آورید ... اگر می خواهید زبان را در زمان کم به بهترین شکل یاد بگیرید .... در هر صورت، بر روی مقالات زیر کلیک کرده و مطالعه نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند و در سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی چون به صورت اختصاصی مطابق با سطح معلومات شما قابل تنظیم کردن و همانگ شدن است حتی به نسبت کلاسهای آموزشگاههای زبان هم می تواند مفید تر و موثر تر باشد.

یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان

در این بخش در رابطه با یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می شود. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا در تهران و کرج و یا هر جای ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. - مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

در کلاسهای آموزش خصوصی زبان زمان بیشتری برای پرسیدن سوال، رفع اشکال، تمرین مکالمه و ... دارید. در کلاسهای گروهی معمولا زمان محدودی در اختیار مدرس و شاگردها قرار دارد. در این کلاسها تعداد سوالاتی که می توان پرسید محدود است و در نتیجه تمامی اشکالات را نمی توان برطرف کرد. در ضمن، اگر در کلاسهای زبان برای آموزش مکالمه شرکت کرده اید در جلسات تدریس خصوصی زمان بیشتری برای حرف زدن در اختیار شما قرار دارد. در کلاسهای گروهی اگر 10 نفر هم در کلاس حضور داشته باشند و اگر زمان به صورت مساوی بین هر ده نفر تقسیم شود شما یک دهم زمان کلاس را برای حرف زدن و تمرین مکالمه زبان در اختیار دارید. در کلاسهای تدریس خصوصی کل زمان کلاس برای آموزش مکالمه را دراختیار دارید. - دانلود 100 درصد رایگان جزوات آموزشی عالی برای آموزش قواعد و گرامر زبان - کلیک کنید: دانلود گرامر و قواعد زبان

گرامرهای جدید را که مطالعه می کنید از طریق حل تمرین و مثال تسلط خودتان بر آنها را افزایش دهید. حین مکالمه نیز سعی کنید که قواعد جدید را به کار برده و استفاده نمائید. البته اگر مهارت گوش دادن را به خوبی تقویت کرده و تمرین کنید، قواعد و گرامر را خود به خود اموزش می بینید.
میزان مطالعه روزانه خود برای یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهید. از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. فلش کارتهایی همراه خود داشته باشید تا در اتوبوس و مترو و ... لغات جدید را مرور نمائید.
به زبان انگلیسی نامه بنویسید. خاطرات روزانه اتان را هم می توانید به زبان انگلیسی بنویسید. لیست خرید روزانه، برنامه ریزی روز بعد و .... را هم به انگلیسی بنویسید.
لغات جدید را در متن یاد بگیرید. برای هر لغت جدیدی که یاد می گیرید حداقل یک جمله که نحوه کاربرد آن لغت را نشان می دهد بلد باشید. لغات جدید را در متن یاد بگیرید و با نحوه کاربرد آنا در متن و در مکالمه آشنا باشید.
در طول روز تا جایی که می توانید به اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی و هر زبان خارجی دیگری است. یک کودک تنها با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. شما هم با گوش دادن اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی می توانید این زبان را سریعتر یاد بگیرید.  آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان

بهترین اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

در کلاسهای اموزش زبان اموزشگاهها شرکت کنید. شرکت در کلاسهای رسمی آموزشگاهها به صورت مداوم و بدون قطع کردن آن هم یکی از بهترین راهکارها برای آموزش زبان است. البته در کنار کلاسهای آموزشگاهها موارد دیگر که در بالا به آنها اشاره شد هم لازم است.
اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان و یا دانشگاه آماده شوید و عملکرد بهتری نسبت به ترمهای قبل داشته باشید، در مرحله اول باید سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای زبان اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه شرکت کنید. روش تدریس مدرس یا استاد شما هر چه که باشد، در نهایت امتحان گیرنده ایشان هستند و با حضور در کلاس خواهید فهمید که چه مطالبی برای معلم خودتان مهمتر است و بیشتر بر روی چه مباحثی تاکید دارند. در کلاس های زبان انگلیسی به مطالب ارائه شده گوش دهید و نکات مهم را یادداشت کنید.


iranmodares

یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم


برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی بخشهای مختلف کتاب را خوب بخوانید. لغات جدید را خوب یاد بگیرید و کاربرد این لغات در متن را آموزش ببینید. تمرینات را به صورت مرتب حل کنید و نکات گرامری را رعایت نمائید. گرامر و قواعد هر درس را بخوانید و سعی کنید تمریناتی که مربوط به بخش گرامر است را هم به خوبی حل کنید.
برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و مکالمه زبان در منزل تا جایی که می توانید گوش دهید. حتی اگر کار دیگری انجام می دهید، آشپزی می کنید و یا هر کاری انجام می دهید که تمرکز خیلی بالایی نیاز ندارد، تلویزیون را روی آهنگ و موسیقی، اخبار و یا فیلم های زبان اصلی تنظیم کنید و گوش دهید. حواستان هم خیلی به آن نباشد باز هم مفید است.
کتاب بخوانید. مطالعه کتاب داستان و یا هر کتاب دیگری که به زبان انگلیسی نوشته شده باشد هم راهکار بسیار خوبی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی در منزل است. خصوصا اگر به داستان و رمان علاقه داشته باشید مطالعه این کتابها می تواند در عین حال که باعث تقویت زبان انگلیسی شما می شود مفرح هم باشد و دایره لغات شما را کاملا گسترش دهد. اگر حین مطالعه کتاب لغت یا لغات جدیدی را مشاهده کردید با توجه به موضوع کلی جمله سعی کنید آن را حدس بزنید و بعدا معنی لغت را نگاه کنید.
همین حالا شروع کنید، یک دفتر جدا برای لغات جدید تهیه کنید، جملات نمونه و لغات جدید را یاداشت کنید. همیشه از یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید.
از خودتان درحالی که انگلیسی صحبت می کنید فیلم بگیرید سپسآن را مشاهده کنید و با آن تمرین کنید. به عنوان سرگرمی می توانید با یکی از دوستانتان یک مکالمه ساده داشته باشید و از آن فیلم بگیرید. هر روز فیلم ها را نگاه کنید و عباراتی که می شنوید را تکرار کنید.
منبع: ایران مدرس