تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان

در این بخش در رابطه با یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می شود. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا در تهران و کرج و یا هر جای ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. - مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

در کلاسهای آموزش خصوصی زبان زمان بیشتری برای پرسیدن سوال، رفع اشکال، تمرین مکالمه و ... دارید. در کلاسهای گروهی معمولا زمان محدودی در اختیار مدرس و شاگردها قرار دارد. در این کلاسها تعداد سوالاتی که می توان پرسید محدود است و در نتیجه تمامی اشکالات را نمی توان برطرف کرد. در ضمن، اگر در کلاسهای زبان برای آموزش مکالمه شرکت کرده اید در جلسات تدریس خصوصی زمان بیشتری برای حرف زدن در اختیار شما قرار دارد. در کلاسهای گروهی اگر 10 نفر هم در کلاس حضور داشته باشند و اگر زمان به صورت مساوی بین هر ده نفر تقسیم شود شما یک دهم زمان کلاس را برای حرف زدن و تمرین مکالمه زبان در اختیار دارید. در کلاسهای تدریس خصوصی کل زمان کلاس برای آموزش مکالمه را دراختیار دارید. - دانلود 100 درصد رایگان جزوات آموزشی عالی برای آموزش قواعد و گرامر زبان - کلیک کنید: دانلود گرامر و قواعد زبان

گرامرهای جدید را که مطالعه می کنید از طریق حل تمرین و مثال تسلط خودتان بر آنها را افزایش دهید. حین مکالمه نیز سعی کنید که قواعد جدید را به کار برده و استفاده نمائید. البته اگر مهارت گوش دادن را به خوبی تقویت کرده و تمرین کنید، قواعد و گرامر را خود به خود اموزش می بینید.
میزان مطالعه روزانه خود برای یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهید. از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. فلش کارتهایی همراه خود داشته باشید تا در اتوبوس و مترو و ... لغات جدید را مرور نمائید.
به زبان انگلیسی نامه بنویسید. خاطرات روزانه اتان را هم می توانید به زبان انگلیسی بنویسید. لیست خرید روزانه، برنامه ریزی روز بعد و .... را هم به انگلیسی بنویسید.
لغات جدید را در متن یاد بگیرید. برای هر لغت جدیدی که یاد می گیرید حداقل یک جمله که نحوه کاربرد آن لغت را نشان می دهد بلد باشید. لغات جدید را در متن یاد بگیرید و با نحوه کاربرد آنا در متن و در مکالمه آشنا باشید.
در طول روز تا جایی که می توانید به اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی و هر زبان خارجی دیگری است. یک کودک تنها با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. شما هم با گوش دادن اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی می توانید این زبان را سریعتر یاد بگیرید.  آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان

بهترین اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

در کلاسهای اموزش زبان اموزشگاهها شرکت کنید. شرکت در کلاسهای رسمی آموزشگاهها به صورت مداوم و بدون قطع کردن آن هم یکی از بهترین راهکارها برای آموزش زبان است. البته در کنار کلاسهای آموزشگاهها موارد دیگر که در بالا به آنها اشاره شد هم لازم است.
اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان و یا دانشگاه آماده شوید و عملکرد بهتری نسبت به ترمهای قبل داشته باشید، در مرحله اول باید سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای زبان اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه شرکت کنید. روش تدریس مدرس یا استاد شما هر چه که باشد، در نهایت امتحان گیرنده ایشان هستند و با حضور در کلاس خواهید فهمید که چه مطالبی برای معلم خودتان مهمتر است و بیشتر بر روی چه مباحثی تاکید دارند. در کلاس های زبان انگلیسی به مطالب ارائه شده گوش دهید و نکات مهم را یادداشت کنید.


iranmodares

یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم


برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی بخشهای مختلف کتاب را خوب بخوانید. لغات جدید را خوب یاد بگیرید و کاربرد این لغات در متن را آموزش ببینید. تمرینات را به صورت مرتب حل کنید و نکات گرامری را رعایت نمائید. گرامر و قواعد هر درس را بخوانید و سعی کنید تمریناتی که مربوط به بخش گرامر است را هم به خوبی حل کنید.
برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و مکالمه زبان در منزل تا جایی که می توانید گوش دهید. حتی اگر کار دیگری انجام می دهید، آشپزی می کنید و یا هر کاری انجام می دهید که تمرکز خیلی بالایی نیاز ندارد، تلویزیون را روی آهنگ و موسیقی، اخبار و یا فیلم های زبان اصلی تنظیم کنید و گوش دهید. حواستان هم خیلی به آن نباشد باز هم مفید است.
کتاب بخوانید. مطالعه کتاب داستان و یا هر کتاب دیگری که به زبان انگلیسی نوشته شده باشد هم راهکار بسیار خوبی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی در منزل است. خصوصا اگر به داستان و رمان علاقه داشته باشید مطالعه این کتابها می تواند در عین حال که باعث تقویت زبان انگلیسی شما می شود مفرح هم باشد و دایره لغات شما را کاملا گسترش دهد. اگر حین مطالعه کتاب لغت یا لغات جدیدی را مشاهده کردید با توجه به موضوع کلی جمله سعی کنید آن را حدس بزنید و بعدا معنی لغت را نگاه کنید.
همین حالا شروع کنید، یک دفتر جدا برای لغات جدید تهیه کنید، جملات نمونه و لغات جدید را یاداشت کنید. همیشه از یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید.
از خودتان درحالی که انگلیسی صحبت می کنید فیلم بگیرید سپسآن را مشاهده کنید و با آن تمرین کنید. به عنوان سرگرمی می توانید با یکی از دوستانتان یک مکالمه ساده داشته باشید و از آن فیلم بگیرید. هر روز فیلم ها را نگاه کنید و عباراتی که می شنوید را تکرار کنید.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.