تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

آموزش و تدریس خصوصی زبان ، یادگیری بهتر زبان در زمان کمتر

در این بخش مطالبی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان ، یادگیری بهتر زبان در زمان کمتر، نحوه مطالعه زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و .... ارائه شده است. در کلاسهای خصوصی می توانید بیشتر تمرین حل کنید و قواعد گرامری را تمرین نمائید. در جلسات تدریس خصوصی زبان، زبان انگلیسی را می توانید بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. مدرسین در جزئیات آگهی خودشان سوابق کاری، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، هزینه درخواستی برای کلاسهای تدریس خصوصی و دروس و مقاطعی که می توانند تدریس کنند را ذکر نموده اند و با اطمینان می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. اگر در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی زبان سوال دارید، مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را مطالعه نمائید.
اگر می خواهید زبان انگلیسی را برای امتحانات مدرسه و یا دانشگاه مطالعه کنید باید هر چه زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان را شروع کنید. برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. یا می توانید در طول ترم خودتان درس زبان را بخوانید و در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال تعداد محدودی کلاس خصوصی زبان داشته باشید. در کنار کلاسهای خصوصی زبان خودتان هم درس بخوانید. اگر می خواهید برای آزمونهایی مانند آیلتس و تافل آماده شوید (بر روی عبارتهای تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک کنید)، در این حالت هم باید تعداد جلسات کافی باشد و سعی کنید با یک مدرس مجرب و با سابقه این کلاسها را بردارید. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی عبارت دانلود گرامر زبان کلیک نمائید. اگر در جستجوی لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه ازمبتدی تا پیشرفته ویژه ی بانوان و کودکان و نوجوانان در تهران ، کرج، تبریز، مشهد و یا هر جای ایران هستید ... در هر صورت، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک نمائید.

اگر می خواهید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش زبان آلمانی هستید (خانم و آقا) ... در هر صورت، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک نمائید.

اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی زبان اسپانیایی در تهران ازمبتدی تا پیشرفته، اموزش زبان اسپانیایی توسط مدرسین خانم و آقا و .... استفاده نمائید ...  در هر صورت، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان اسپانیایی کلیک نمائید.



iranmodares


یادگیری بهتر زبان در زمان کمتر



اگر می خواهید زبان انگلیسی را ذر زمان کمتری آموزش ببینید، اگر قصد دارید در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی همچون تافل و آیلتس شرکت نمائید و برای این آزمونها آماده نیستید، در صورتیکه برای ارائه مقاله در کنفرانسهای خارجی و یا برای کار و تجارت خودتان قصد دارید مکالمه زبان را در کمترین زمان ممکن آموزش ببینید، اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی دبیرستان و یا امتحان زبان عمومی دانشگاه و یا زبان تخصصی رشته های مختلف نمره خوبی بگیرید، چنانچه برای کسب درصد بالا در زبان کنکور و یا کنکور زبان قصد دارید سطح دانسته های خودتان را افزایش دهید، اگر می خواهید قواعد زبان و یا درک مطلب خودتان از متون انگلیسی را تقویت نمائید و .... در هر صورت، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان و استفاده از تجربه بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان در تهران می تواند کاملا مفید و موثر باشد.

زبان انگلیسی جزوه دروس مهم و پرکاربرد در دوران دبیرستان و دانشگاه است. بلد بودن بهتر زبان انگلیسی هم می تواند در درس و تحصیل موثر باشد و هم در زندگی روزمره هم قابل استفاده و مفید است. درس زبان انگلیسی در دوران دبیرستان از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر زبان انگلیسی را خوب بلد باشید، هم در امتحان نمره خوبی خواهید گرفت و هم در کنکور که زبان انگلیسی در بین درسهای عمومی از جایگاه ویژه ای برخوردا است درصد بالایی خواهید زد. در ضمن در حال حاضر خیلی از کتابها، سایتهای اینترنتی، پروژه ها و مقالات علمی به زبان انگلیسی نوشته شده است و بلد بودن زبان شرط استفاده از این منابع علمی است. از طرف دیگر در کار و تجارت و در سفرهای تفریحی و زیارتی و علمی به کشورهای خارجه، بلد بودن زبان انگلیسی و مکالمه زبان انگلیسی یک مزیت عالی به شمار می آید و به راحتی می توانید آدرس بپرسید، خرید کنید و کار خودتان را راه بیندازید.
هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تیر 96 و تابستان 96 جلسه ای بین 20 تا 80 هزار تومان است. تعداد زیادی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و احتمالا در همین بازه قیمت مد نظرشان است. بعضی از مدرسین هم جلسه اول را به صورت رایگان کار می کنند. برای کسب اطلاعات کاملتر از قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در سال 96 و 97 و یا هر زمان دیگری بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک نمائید تا لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی مد نظر دارد را ببینید. همانطور که گفته شد، قیمت درخواست هر مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار رزومه و سابقه کاری ایشان ببینید و در نهایت سعی کنید بهترین مدرس که بتواند شما را به نتیجه مطلوب برساند را انتخاب نمائید. اگر قیمت کلاسها کمی بالاتر هم بود ایرادی ندارد. مهم نتیجه گرفتن شماست.
راهکارهای موفقیت در آموزش زبان انگلیسی: شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری بهتر آن است و البته کافی نیست. اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی عالی عمل کنید، در امتحانات مدرسه و دانشگاه هم شرکت کنید و خودتان هم درس بخوانید. در طول ترم زبان انگلیسی را بخوانید و از خواندن زبان به صورت مقطعی پرهیز نمائید. زبان انگلیسی را به صورت مقطعی بخوانید نتیجه نمی گیرید. باید به صورت پیوسته خوانده شود. لغات را مرتبا مرور کنید و به اخبار و داستان انگلیسی گوش دهید. تمرینات گرامر را انجام دهید و با دوستانتان انگلیسی حرف بزنید. از هر فرصتی برای یادگیری بهتر انگلیسی استفاده نمائید. در ماشین هم وقتی به سمت محل کار یا دانشگاه حرکت می کنید، کانال انگلیسی رادیو را باز کنید و گوش دهید. هر اشکال و سوالی که داشتید در کلاسهای خصوصی زبان بپرسید. در کلاسهای بحث آزاد و آموزشگاهها هم شرکت کنید و سطح زبان خودتان را تا حد عالی بالا ببرید.
حقوق و درامد یک مدرس زبان: حقوق و درامد یک مدرس زبان به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به صورت کلی درامد و حقوق مدرسین زبان و مدرسین سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتر هم هزینه ها بالاتر است و هم به صورت کلی متقاضی بیشتری برای کلاسهای خصوصی و گروهی زبان انگلیسی وجود دارد. بنابراین مدرسین زبان در شهرهای بزرگ می توانند درامد بالاتری کسب نموده و حقوق بیشتری دریافت کنند. البته به خود مدرس هم بستگی دارد. یک مدرس با سابقه و با تجربه که مردم و متقاضیان زبان ایشان را می شناسند و به خوب تدریس کردن معروف است در شهر کوچک یا بزرگی باشد می تواند درامد مناسبی از آموزش زبان کسب نماید. نکته دیگری که در زمینه تدریس زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان وجود دارد و مزیتی که فعالیت در زمینه تدریس زبان دارد و برای سایر دروس وجود ندارد این است که در تمام ایام سال متقاضی برای آموزش زبان وجود دارد. همین امر باعث می شود، حقوق مدرسین زبان در ایامی مانند تعطیلات و تابستان کم نشود هیچ، بلکه بعضا بیشتر هم بشود.

استفاده از کلاسها و مشاوره و برنامه ریزی یک مدرس خصوصی زبان خوب می تواند راهگشا باشد. البته خودتان هم باید تلاش کنید. باید لغات را مرور نمائید و در قالب جمله از کلمات جدید استفاده کنید. گرامر را باید خوب آموزش ببینید و تمرینات مربوطه را حل کنید. مطالبی که مزبوط به درک مطلب هستند را باید یکی دوبار یا چند بار مطالعه کنید و سعی کنید متوجه شوید. در هر کدام از این مباحث اشکال داشتید، می توانید از مدرس خصوصی زبان خودتان بپرسید. زبان انگلیسی درس بسیار مهمی است. در دروان تحصیل و بعد از تحصیل هم اهمیت دارد. درسی مانند ریاضی ممکن است اگر ادامه تحصیل ندهید، بعد از فارغ التحصیلی خیلی از آن استفاده نکنید. ولی زبان انگلیسی همیشه لازم است. در اینترنت بخواهید در هر زمینه ای اطلاعات خوبی بدست آورید بلد بودن زبان لازم است. به کشورهای خارجی بخواهید سفر کنید باز هم بلد بودن زبان انگلیسی لازم است. خلاصه اینکه یادگیری و بلد بودن زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد.
کلاسهای خضوصی زبان برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران بسیار مفید و موثر است. در کلاسهای خصوصی زبان می توان مکالمه زبان انگلیسی را خیلی زودتر از آنچه در آموزشگاههای زبان آموزش می بینید، یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان فرصت بیشتری برای حرف زدن دارید و اشتباهات و اشکالات شما زودتر مشخص و رفع خواهد شد. در کلاسهای مکالمه آموزشگاهها در کل یک ساعت تدریس ممکن است بتوانید 5 تا 10 دقیق حرف بزنید. در کلاسهای تدریس خصوصی مکالمه زبان کل کلاس و زمان کلاس برای تمرین مکالمه در اختیار شماست.
علاوه بر موارد گفته شده، کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در امتحان زبان مدرسه و دانشگاه هم می تواند مفید و موثر باشد. برای آموزش و یادگیری لغات و کلمات جدید زبان انگلیسی در قالب متن و جمله، برای آموزش بهتر گرامر و قواعد جدید ارائه شده در کتاب درسی، برای تجزیه و تحلیل درک مطلب های ارائه شده در کلاس و یادگیری بهتر درس زبان انگلیسی و در نهایت برای گرفتن نمره بهتر در امتحان زبان دبیرستان و دانشگاه می توانید از کلاسهای خصوصی زبان استفاده نمائید.
چگونه به عنوان مدرس خصوصی زبان فعالیت کنیم؟ اگر قصد دارید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه و یا هر زبان خارجی دیگری و به عنوان مدرس خصوصی زبان فعالیت داشته باشید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان (و یا در صورت تمایل به صورت ویژه) در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی زبان به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود. البته روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد (برای کسب اطلاعات در زمینه روشهای مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی این مقاله را بخوانید) ولی به هر حال، ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد می باشد. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. برای جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران فرصت ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید.
منبع: ایران مدرس

روشهای کاربردی برای موفقیت در امتحان زبان و آموزش زبان

 روشهای کاربردی برای موفقیت در امتحان زبان و آموزش زبان در این بخش ارائه شده است. زبان را به صورت آهسته و پیوسته بخوانید. خواندن آن را قطع نکنید. در طول ترم درس را بخوانید. لغات جدید را در متن یاد بگیرید. برای هر لغت جدیدی که یاد می گیرید حداقل یک جمله که نحوه کاربرد آن لغت را نشان می دهد بلد باشید. لغات جدید را در متن یاد بگیرید و با نحوه کاربرد آنا در متن و در مکالمه آشنا باشید.  با دوستانتان مکالمه زبان و استفاده از لغات جدید را تمرین کنید.
با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در درس زبان انگلیسی نمره بالایی کسب نمائید و یا اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید درصد بالایی در کنکو کسب نمائید. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زودترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در حال مطالعه به منظرو شرکت در آزمونهای زبان انگلیسی هستید نیز کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که با مطالعه و مرور همراه باشد مزایای فراوانی دارد و به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری می تواند داشته باشد.
در کلاس زبان و یا هر کلاس دیگری یادداشت کردن جزوه و نوشتن نکات مهمی که مدرس زبان بیان می کند به افزایش تمرکز شما و یادگیری بهتر شما کمک خواهد کرد. با نوشتن جزوه هم بعدا منبع خوبی برای مطالعه خواهید داشت و هم در کلاس زبان حواستان جمع تر خواهد بود. در کلاسهای تدریس زبان مدرسه سعی کنید در مکالمه های زبان که توسط مدرس و معلم خودتان اجرا می گردد و سوالاتی که به زبان انگلیسی مطرح می شود مشارکت کنید. از کلاسهای زبان مدرسه بهترین استفاده را ببرید.
اگر در آموزش و یادگیری قواعد و گرامر زبان، آموزش درک مطلب زبان و یا مکالمه زبان اشکال دارید و با شرکت در کلاسهای مدرسه هم مشکل برطرف نشده است از کلاسهای خصوصی زبان استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.
برای موفقیت در امتحان زبان سعی کنید سوالات امتحانی ترمهای قبل را بررسی نمائید. خصوصا در ایام امتحانات این کار بسیار مفید است. با بررسی سوالات امتحانی زبان دید خوبی نسبت به نحوه مطرح شدن سوالات پیدا خواهید کرد و در نتیجه در امتحان نمره خوبی خواهید گرفت. البته اگر موارد قبلی را هم رعایت کرده باشید. برای دانلود رایگان سوال امتحانی زبان انگلیسی بر روی این لینک کلیک کنید.
برای گرفتن نمره عالی در امتحان زبان، کتاب درسی زبان را در اولویت اول قرار دهید. قبل از خواندن هر گونه کتاب کمک آموزشی و .... بر کتاب درسی خودتان مسلط شوید. درک مطلب ها را خوب یاد بگیرید و لغات را در قالب متن و جمله آموزش ببنید. بر گرامرها هم مسلط شوید. کتاب درسی را باید قبل از هر کتاب دیگری بخوانید.

منبع: ایران مدرس