تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

مدرس زبان موفق و تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید زبان

در این بخش در رابطه با ویژگی های مدرس زبان موفق و تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید زبان توضیح داده می شود. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت داشته باشید و یا به مدرس زبان نیاز دارید این مطلب را بخوانید. چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم؟ برای روان صحبت کردن انگلیسی باید به صورت مداوم کار کنید. یکی از راهکارها همین شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی زبان است. راهکار دیگری که وجود دارد این است که زبان را کنار نگذارید و به صورت دائمی با یادگیری آن درگیر باشید. سعی کنید در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که آموزش زبان برای شما دائمی شود. هر چه بیشتر گوش دهید و ذهن شما با عبارتهای انگلیسی بیشتر آشنا باشد روانتر هم حرف خواهید زد. به موسیقی و اخبار انگلیسی و یا هر زبان دیگری که می خواهید روان صحبت کنید زیاد گوش دهید.  مطالعه کنید: چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟
چه منابعی برای آموزش بهتر قواعد زبان وجود دارد؟ برای آموزش بهتر قواعد زبان کتابهای مختلفی وجود دارد. در سایت (ایران مدرس) هم جزوات خوبی برای آموزش زبان ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات مبحثی عالی آموزش قواعد زبان بر روی این لینک کلیک کنید. همچنین برای دانلود کتاب گرامر زبان بر روی عبارت کتاب گرامر زبان کلیک کنید. کتاب grammar in use هم برای آموزش قواعد زبان انگلیسی منبع خوبی است. اگر دانش آموز و یا دانشجو هستید در همان کتاب درسی خودتان قواعد و گرامر زبان به خوب توضیح داده شده است. برای آمادگی کنکور هم در کتابهای کمک آموزشی می توانید مباحث آموزش گرامر و قواعد زبان را پیدا کنید. 

فیلم آموزش زبان فرانسه از الفبا

ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید آن به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد. البته خوبی فعالیت در زمینه آموزش خصوصی زبان آن است که زیاد به فصل امتحانات بستگی ندارد و در ایام تعطیلات و عید و ... نیز متقاضی برای آموزش خصوصی زبان همواره وجود دارد.

اگر می خواهید با مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و با در درست داشتن اطلاعات کافی از جمله سابقه کاری هر مدرس، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس، قیمت کلاسها و .... معلم و استاد تدریس خصوصی خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نموده و در امتحان و یا کنکور و یا هر آزمون دیگری موفق باشید ... در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان فرانسه

تدریس خصوصی زبان آلمانی



مطالعه کنید: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی

این مقاله را هم بخوانید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا
درج تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، سایر زبان های خارجی و سایر دروس است. برای بدست آوردن درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام کرده و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:  چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم

اگر می خواهید کار آموزش و تدریس زبان را ادامه دهید و به کار معلم زبان بودن به عنوان یک کار اصلی نگاه می کنید باید پایه کار را محکم بگذارید. از همین ابتدای کار قوی شروع کنید و قوی ادامه دهید. هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید و به صورت مداوم مطالعه کنید تا در کلاس ها حضور ذهن 100 درصدی داشته باشید. برای تدریس زبان انگلیسی داشتن حضور ذهن کامل بسیار لازم است. در همین سایت ایران مدرس می توانید در زمینه اموزش زبان جزوه قرار دهید و یا برای خودتان هم می توانید سایت یا وبلاگی داشته باشید و تولید محتوا کنید. بعد از شروع کار و کسب تجربه به اندازه کافی در این زمینه می توانید حتی در زمینه تدریس زبان کنکور یا آزمون های آیلتس و تافل و .... فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب نمائید. تسلط خودتان بر زبان را افزایش دهید و شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید تا به سرعت پیشرفت کنید.
علاوه بر ارائه رزومه کاری کامل و سوابق تدریس، اساتید زبان خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس قیمت و هزینه ای که برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر دارند را ثبت نموده اند. بنابراین اگر می خواهید از قیمت کلاس های خصوصی زبان اطلاع حاصل کنید لیست مدرسین را در همین سایت به صورتی که در بالا گفته شد مشاهده نمائید و ببینید که هر استاد چه قیمتی را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است. تعدادی از قیمت های ثبت شده برای کلاس های خصوصی که توسط مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس درج شده در ادامه ارائه گشته است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است لیست مدرسین را خودتان مشاهده نمائید. مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید ست.
پشتیبانی از شاگردها و حمایت کامل برای نتیجه گرفتن زبان آموزان: آخرین ویژگی ای که در این بخش توضیح داده می شود این است که مدرس خوب زبان باید از شاگردهای خودش حمایت نماید. باید در کلاس ها مشاوره داد و به تناسب وضعیت هر کدام از شاگردها راهکارها و پیشنهادهایی داد تا شاگرد بتواند پیشرفت کند و خوب زبان را یاد بگیرد. حامی بودن و پشتیبان بودن و همچنین متعهد بودن به کار و تلاش برای به نتیجه رساندن شاگردها ویژگی بسیار خوبی است که اگر یک مدرس زبان داشته باشد در بلند مدت نتیجه آن را به خوبی خواهد دید. در چنین حالتی شاگردها دوباره در مقاطع بالاتر پیش همان استاد برخواهند گشت و یا شاگردهای جدیدی را معرفی خواهند کرد.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
فعالیت موثر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و موفقیت در تدریس زبان

بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

ویژگی های یک مدرس زبان

منبع: ایران مدرس

جدیدترین و پربیننده ترین مقالات در زمینه آموزش زبان انگلیسی

جدیدترین و پربیننده ترین مقالات در زمینه آموزش زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده جدیدترین و پربیننده ترین مقالات در زمینه آموزش زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک کنید. گرامر زبان انگلیسی

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

پیشنهاد می شود ویدیوی بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا را هم ببینید. آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی

پر بیننده ترین مقالات آموزش زبان

جدیدترین مقالات آموزش زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین و اینترنتی، آموزش زبان در زمان کم

در این مقاله در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین و اینترنتی، آموزش زبان در زمان کم، تدریس زبان توسط خانم و .... توضیح داده شده است و مقالات مرتبط در این زمینه معرفی شده است.  کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به نتایج جستجوی گوگل به نظر می رسد از بین دروس و رشته های مختلف پرمتقاضی ترین کلاس ها باشد. زبان انگلیسی در تمام سطوح زندگی لازم است. حتی بعد از درس و مدرسه و بعد از فارغ التحصیلی بسیاری از افراد متقاضی شرکت در این کلاس ها هستند. برای قبولی در امتحان زبان و برای کسب درصد بالای زبان انگلیسی کنکور، برای یادگیری بهتر گرامر و مکالمه زبان انگلیسی، قبل از مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و یا برای اهداف تجاری و .... بلد بودن و تسلط بر این زبان لازم است. حتی برای ادامه تحصیلی در خارج از کشور دانشجویان لازم دارند بر زبان انگلیسی مسلط باشند. این موارد و موارد دیگری که خودتان بهتر می دانید باعث شده است زبان انگلیسی بسیار پرکاربرد باشد و تقریبا هر شخصی به دلایلی ممکن است احساس نیاز کند که لازم است انگلیسی را بلد باشد. کلاس های تدریس خصوصی مزایایی دارد که باعث می شود استفاده از آن برای یادگیری زبان و یا هر درس و رشته دیگری جذاب و موثر باشد. به عنوان مثال اگر می خواهید زبان انگلیسی کنکور را خوب بخوانید می توانید در مرحله اول با استادی هماهنگ کنید که در زمینه کنکور کار کرده باشد و خودش هم زبان کنکور را خوب زده باشد (چیزی که در کلاس های گروهی اصلا ممکن نیست و مدرس و استاد زبان شما از قبل توسط آموزشگاه تعیین می گردد). در مرحله بعد هم می توانید به ایشان بگوئید که دقیقا زبان کنکور را در نظر دارید و در چند جلسه مشخص می خواهید قوی شوید. در این حالت دقیقا همان مطالبی که می خواهید ارائه می گردد و وقت شما تلف نخواهد شد. برای مشاهده لیست اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهکاری عالی برای آموزش سریع زبان هم در این زمینه مفید است.

چرا یادگیری در کلاس های تدریس خصوصی سریعتر اتفاق می افتد؟ کلاس های تدریس خصوصی سطح قابل تنظیمی دارد و سرفصل هایی برای ارائه درس در این کلاس ها از قبل تنظیم نشده است. بنابراین زبان آموز می تواند با مشورت مدرس و استاد خود مطالبی که در کلاس ارائه می شود را به گونه ای تعیین نماید که دقیقا مطالبی که در نظر دارد ارائه شود. وقتی در کلاس یک نفر حتی دو نفر بشود ممکن است در مواردی مطالب برای یکی از شاگردها مفید باشد و برای دیگری نباشد. ممکن است یکی از دو نفر سوالی بپرسد که دیگری از قبل بلد است و در نتیجه با آن سوال وقتش تلف شود. حال این را تعمیم بدهید به کلاس های گروهی که در ان 10 یا 15 نفر شاگرد حضور دارند. در کلاس های گروهی مطالبی که ارائه می شود مطالب و سر فصل هایی است که به صورت کلی در نظر گرفته شده است. این کلاس ها هم در حالتی که شما عجله نداشته باشید و بخواهید زبان را در طول زمان یاد بگیرید مفید است و می تواند به صورت کلی موثر باشد. ولی برای یادگیری مباحثی به صورت اختصاصی و یا برای یادگیری زبان انگلیسی و یا سایر زبان های خارجی در زمان کم استفاده از جلسات تدریس خصوصی زبان بسیار مفیدتر است.

کلاس ها را با فاصله زمانی مناسب برگزار کنید. البته لازمه این کار این است که کمی زودتر به فکر باشید. اگر قرار است در امتحان یا آزمونی شرکت کنید و یا برای کسب رتبه خوب در کنکور می خواهید از این کلاس ها استفاده نمائید کم زودتر به فکر باشید تا لازم نشود نزدیک امتحان، آزمون و یا کنکور چند جلسه فشرده پشت سر هم داشته باشید. وقتی کلاس ها با فاصله بسیار نزدیک به هم برگزار می شود بازدهی آن کاهش می یابد. بنابراین با زودتر هماهنگ کردن کلاس ها و زودتر به فکر بودن می توانید نتیجه بهتری از کلاس های خصوصی بگیرید.

کلاس های تدریس خصوصی زبان را مانند کلاس های مدرسه و دانشگاه و حتی بیشتر از آن جدی بگیرید. درست است که در کلاس های خصوصی نمره ای در کار نیست و قرار نیست مثلا روی معدل شما تاثیر منفی بگذارد. ولی به هر حال همانطور که حاضر شده اید برای شرکت در این کلاس ها هزینه پرداخت کنید باید تلاش نمائید خودتان هم در بین جلسات کلاس ها تمرین و مسئله حل کنید به گونه ای که با سرعت بیشتر و در طول زمان کمتری بر مطالب مسلط شوید. حتی اگر بزرگترین و بهترین استاد زبان انگلیسی جهان بخواهد با شما کار کند در صورتیکه خودتان مطالب را مرور نکنید و تمرینات را انجام ندهید فایده ندارد. بنابراین تلاش کنید به مواردی که معلم خصوصی و یا استاد زبان شما ذکر می کند توجه کنید و در طول برگزاری کلاس ها برای مرور مطالب وقت بگذارید. کلاس های خصوصی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و سایر دروس بسیار مفید است. در این کلاس ها دانش اموز یا دانشجو می تواند هر سوالی که دارد را بپرسد و اشکالات خودش را برطرف نماید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. البته این کلاس ها به تنهایی نمی تواند کارساز باشد و تلاش خود دانش اموز یا دانشجو هم لازم است. ولی به هر حال در چنین کلاس هایی فرصت کافی برای پرسیدن سوال و یادگیری عالی درس زبان وجود دارد. با شرکت در کلاس های خصوصی زبان می توان در این درس نمره خوبی گرفت.

چرا کلاس های تدریس خصوصی برای کسب درصد بالا در کنکور زبان مفید است؟ هر دانش اموز و دانشجویی در درس زبان انگلیسی اشکالاتی دارد که یا خودش می داند این اشکالات کدام است و آنها را برطرف می کند و یا اصلا متوجه آنها نمی شود. با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توانید اشکالاتی که دارید و خودتان به آنها آگاه هستید را سریع تر برطرف نمائید و اشکالاتی را هم که اصلا نمی دانید که دارید را هم معلم خصوصی زبان به شما خواهد گفت. به هر حال وقتی تست کنکور زبان می زنید و یا تمرینات گرامر و درک مطلب را حل می کنید این اشکالات خودش را نشان خواهد داد. به روش دیگر، اساتید مجرب کنکور زبان و سایر دروس حین تدریس معمولا سوالاتی را از شاگردهای خودشان می پرسند و در ادامه اشکالات را تشخیص داده و برطرف می نمایند. با شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی کنکور می توانید در زمان کمتر و با بازدهی بیشتر درس را یاد بگیرید و به کسب درصد بالاتر در کنکور امیدوارتر باشید.

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی است. در این کلاس ها که توسط مدرسین خانم و آقا تشکیل می شود زمان بیشتری برای حرف زدن زبان آموز وجود دارد در نتیجه به نسبت کلاس های گروهی در یک زمان مشخص تمرین بیشتری انجام می گردد. در کلاس های گروهی اگر 10 نفر در کلاس حضور داشته باشند و زمان کلاس هم 90 دقیقه باشد به هر نفر تقریبا 9 دقیقه زمان برای حرف زدن وجود خواهد داشت هر چند که معمولا فقط دو سه نفری که مسلط تر هستند حرف می زنند. در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی که به صورت خصوصی برگزار می شود اولا سطح کلاس متناسب با سطح دانسته های زبان آموز تنظیم می شود و اگر ایشان در مکالمه ضعیف است از بحث های مقدماتی تر شروع می شود و نکته دیگر اینکه برای شخصی که به عنوان شاگرد در کلاس حاضر می شود زمان بیشتری برای حرف زدن و تمرین مکالمه به نسبت کلاس های گروهی وجود خواهد داشت.

با توجه به مطالب گفته شده استفاده از کلاس های خصوصی زبان را به عنوان یک راهکار خوب برای یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان مد نظر داشته باشید. وقتی در کنار خودتان یک معلم خوب و مجرب زبان انگلیسی دارید علاوه بر اینکه برای شما مطالب را تشریح می کند در رابطه با نحوه مطالعه درس، برنامه ریزی برای یادگیری بهتر، منابع خوب برای آموزش زبان و .... هم شما را راهنمایی خواهد نمود. البته اینکه زبان را چقدر زود یاد بگیرید به این هم بستگی دارد که خودتان هم چقدر برای یادگیری آن وقت می گذارید و در فاصله زمانی بین کلاس ها به هر میزان بیشتر مطالعه و مرور کنید سرعت و کیفیت یادگیری شما افزایش پیدا می کند. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان در زمان کم

مزیت دیگری که کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری دارد این است که وقت استاد و مدرس در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و در نتیجه حتی ممکن است برای کلاس های آنلاین قیمت پایینتری را در نظر بگیرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی زبان مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را بخوانید. بنابراین کلاس های خصوصی اینترنتی به لحاظ وقت برای استاد و به لحاظ هزینه برای شاگرد می تواند مفید و موثر باشد. یکی از مهمترین مزیت های کلاس های خصوصی مجازی این است که می توان از هر جای ایران و یا جهان با اساتید کلاس ها را هماهنگ نمود و در نتیجه برگزاری کلاس محدود به مکان و زمان خاصی نخواهد بود. از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ می توان از هر جای دنیا با مدرسین زبان کلاس ها را هماهنگ نمود و درس را یاد گرفت.

اگر قصد دارید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین، اینترنتی و مجازی استفاده نمائید، در همین سایت ایران مدرس می توانید لیست کاملی از مدرسین را...

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی زبان و یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان توضیح داده می شود. اگر می خواهید در کم...


تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی توسط خانم

اگر به خدمات تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی توسط خانم نیاز دارید .... اگر می خواهید برای خودتان و یا دختر خانم خودتان از کلاس های...


تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درصد بالای زبان کنکور