تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

سایت پربازدید تبلیغات و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی

اگر در جستجوی سایت پربازدید تبلیغات و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی هستید ...

اگر قصد دارید برای جذب شاگرد بیشتر در سایت پربازدید تبلیغات و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی آگهی اینترنتی ثبت کنید ...

اگر می خواهید در زمینه آموزش آلمانی در گرگان - گلستان-انگلیسی-زبان انگلیسی-آموزش پیانو-le Nouveau Taxi-ترکی استانبولی-حل تمرین آمار-دستگاه ریسوگراف-آموزشگاه زبان پرتغالی-مکالمه زبان عربی-زبان انگلیسی-موسسه زبان در خیابان شریعتی-GMAT-آموزش ایلتس-آیلتس-تدریس هندسه 1 و 2 در تبریز-تدریس خصوصی زبان-یادگیری زبان انگلیسی بوسیله اسکایپ-ترجمه متن آلمانی در بوشهر-Mock-گرامر-مهرداد-استاد زبان روسی در مشهد-مکالمه زبان انگلیسی-آزمون EPT-اموزش اسپانیایی-انگلیسی-مکالمه زبان انگلیسی-پرسشنامه تاپسیس فازی-زبان در تبریز-تدریس هندسه تحلیلی-آموزش زبان انگلیسی در مشهد-ibt-راهنمایی-آموزش رایگان انگلیسی-GRE-آموزش زبان انگلیسی-استاد زبان ژاپنی-مدرس زبان-تدریس زبان انگلیسی-بورسیه تحصیلی-آموزش تعمیرات موبایل-آیلتس ( IELTS ) درخرم آباد-تدریس تضمینی-فرانسه-آموزش زبان فرانسه-فست زبان-مدرس زبان انگلیسی-ایلتس-ترجمه متون صنعتی، پزشکی ژاپنی-زبان-کلاسهای آزمون TCF-ترجمه رکی استانبولی در مشهد-TOEFL در تهران-مدرس مکالمه زبان انگلیسی اراک-اپلیکیشن و ... آگهی ثبت نمائید ...

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نمائید.
سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد.
این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.
برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک ثبت اگهی اینترنتی کلیک کنید.
تعدادی از موضوعاتی که در آن زمینه ها می توانید در سایت سودایران آگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید، در ادامه ارائه شده است.


آموزش فرانسه در سبزوار-ادبیات انگلیسی-اموزش زبان-اموزش زبان-دانشگاه پیام نور-آموزش-زبان اصفهان-آموزش زبان ترکی-آموزش استاتیک-استاد فرانسه-تدریس زبان قزوین-زبان خارجه-تدریس زبان انگلیسی-زبان انگلیسی-اموزش زبان فرانسه-ندریس خصوصی-اموزش زبان-آموزش زبان اصفهان-مترجم زبان هندی-تدریس زبان در منزل-مهرداد-یادگیری آسان انگلیسی-مدرس زبان انگلیسی-تدریس-تدریس زبان روسی در مشهد-آموزش زبان فرانسه-تدریس خصوصی زبان-gre-تدریس خصوصی زبان انگلیسی-برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس-انگلیسی-تدریس-تدریس خصوصی اصفهان-DALF-آموزش خصوصی زبان دانشگاه-هشتم-مدرس فرانسه در سبزوار-چگونه به راحتی فیلم ببینیم؟-مکالمه زبان انگلیسی-تدریس IELTS-GMAT-زبان چینی-انگلیسی



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نرخ آموزش زبان

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و برای مدرسان حرفه ای حتی تا رقم های بالاتر هم متغیر است.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در حالت کلی به شرایط زیر بستگی دارد:

1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند. قاعدتا، مدرسی که سابقه کار بالاتری دارد بهتر هم می تواند تدریس کند و در زمان کوتاهتری می تواند درس را جمع کند.

2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد.

3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است.

4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ممکن است به عوامل دیگری هم بستگی داشته باشد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که همین الان با مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) تماس گرفته و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را از چند نفر از آنها بپرسید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

برای دانلود مطالب آموزشی، کتابهای آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد.

- تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.

- شهر محل تدریس: همانطور که در مقالات قبل گفته شد هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.

- میزان تحصیلات مدرس زبان: هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.

- مقطع تحصیلی دانش آموز یا دانشجو: هزینه تدریس زبان کنکور نسبت به زبان انگلیسی دبیرستان بالاتر است. هزینه تدریس زبان دانشگاهی و تدریس مکالمه زبان انگلیسی و آزمونهای زبان هم به نسبت زبان دبیرستان بالاتر است. البته قاعده کلی نیست ولی به هر حال هر چه حساسیت آزمون و کلاس تدریس بالاتر باشد، هزینه جلسات تدریس خصوصی هم بیشتر خواهد شد.

بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس زبان چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تعدادی از مدرسین در آگهی خودشان هزینه تدریس زبان را ذکر کرده اند. بعضی از آنها توافقی کار می کنند و از بقیه مدرسین هم می توانید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس زبان را تلفنی و یا از طریق ایمیل بپرسید.

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان در اصفهان، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران


درج اگهی رایگان در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اگر قصد درج اگهی رایگان در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی را دارید ...

اگر در زمینه آموزش زبانهای خارجی و زبان انگلیسی فعالیت دارید ...

اگر قصد دارید برای جذب شاگرد بیشتر در یک سایت معتبر آگهی تدریس زبان ثبت کنید ...

در هر صورت، به سایت اول تدریس ایران (ایران مدرس) مراجعه کنید.

سایت ایران مدرس پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس ایران است و تا بهمن 95 بیش از 15500 مدرس ثبت نامی دارد.

برای درج اگهی رایگان در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک کنید.


iranmodares


عبارتهای کلیدی:زبان-آموزش زبان-Русский-مترجم فرانسه در شاهین شهر-تدریس در منزل-TOEIC-انجام Fuzzy SAW-تدریس-زبان اسپانیایی-آموزش زبان انگلیسی-تدریس خصوصی زبان-IEEE-پیش دبستانی-مکالمه ربان-آیلتس-آموزش-اموزش تضمینی زبان فرانسه-تدریس خصوصی زبان اسپانیایی-مرکزفرهنگی آموزشی-تدریس-DELF-IELTS-آموزش زبان آلمانی-زبان فرانسه-مکالمه زبان عربی-زبان انگلیسی-تدریس TOEFL-زبان خارجه-تدریس فشرده زبان-دانشگاه پیام نور-سمینار تخصصی TOEFL-آموزش زبان انگلیسی-آموزش مکالمه زبان انگلیسی-تدریس فلوت-فرانسه-بزرگسال-تافل-نوجوان-چینی-انجام پروژه تاپسیس TOPSIS-tcf /tef-آزمون GRE-مدرس هندسه تحلیلی در تبریز-زبان انگلیسی-آیلتس-تدریس-مکالمه-زبان فرانسه-تدریس تافل-Grey Topsis-انگلیسى-IELTS-انگلیسی-تدریس انلاین زبان-کلاس خصوصی با معلم حرفه ای-تهیه مقاله با AHP-آموزش زبان روسی-آزمون EPT-زبان روسی-TOEC-منابع آمادگی آزمون TOEFL-ترجمه-IELTS-زبان ترکی استانبولی-تدریس خصوصی زبان-آموزش زبان-زبان ترکی-آموزش GMAT در تهران-زبان-تدریس زبان ایتالیایی-تدریس خصوصی زبان-زبان آلمانی-تدریس-گرگان-Alter Ego-آموزش زبانهای خارجی-آزمون‌های زبان انگلیسی-تبلیغات تدریس زبان-تدریس-کلاس-آزمون آیلتس-دوره آموزش-ترجمه-زبان-موسسه زبان-دوره کنکور ترکیه-آزمون اینترنتی iBT:-آموزش مکالمه زبان انگلیسی-آموزش زبان انگلیسی-کدینگ-انگلیسی-IELTS-تدریس انگلیسی-مرکز تخصصی زبان پرتو دانش-آلمانی آمل ، آلمانی قائمشهر-Tactics for Listening-انگلیسی-آموزش تعمیرات قطعات کامپیوتر-تدریس خصوصی انگلیسی-مهاجرت-