تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تبلیغ تدریس خصوصی زبان، نحوه تدریس زبان، قیمت و هزینه آموزش خصوصی انگلیسی

در این بخش مطالبی در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی زبان، نحوه تدریس زبان، قیمت و هزینه آموزش خصوصی انگلیسی و .... ارائه می گردد. بهترین روش برای کسب اطلاعات جدید و به روز در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه و سایر زبانهای خارجی پرسیدن قیمت از خود مدرسین زبان است. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند. این مدرسین آگهی تدریس خودشان را در همین سایت ثبت نموده اند. با مشاهده جزئیات آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین می توانید برای هر کدام از مدرسین هزینه ای را که ثبت نموده اند مشاهده نمائید و با مشاهده چند آگهی تدریس خصوصی برآورد کلی ای از قیمتهای کلاس خصوصی داشته باشید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبانهای انگلیسی، آلمانی و فرانسه به ترتیب بر روی عبارت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک نمائید. بعد از مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی، بر روی آگهی تدریس مدرسین کلیک کنید تا هم رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس را مشاهده نمائید و هم قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاس خصوصی زبان در نظر دارد را مشاهده کنید. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای به عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله شهر محل تدریس، سابقه مدرس، تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، مکان و زمان تدریس و .... بستگی دارد و قیمت ثابتی برای این کلاسها وجود ندارد. قیمت کلاسهای خصوصی زبان از 15 هزار تومان تا 100 هزار تومان متغییر است. حتی در موارد خاص ممکن است قیمتها بیشتر هم باشد. به عنوان یک مقدار متوسط می توان گفت قیمت کلاس خصوصی زبان 40 تا 60 هزار تومان می تواند مناسب باشد. البته در شهرهای کوچک ممکن است قیمتها پایینتر باشد. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعدادی دیگر برای اطمینان دادن به شاگردانشان جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. ممکن است بعضی از مدرسین عبارت تضمینی را هم در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که در این حالت هزینه کلاسها کمی افزایش خواهد یافت. البته باید از مدرس پرسید که منظورش از تضمینی چیست؟ بعضی از مدرسین کیفیت کار و جلسات تدریس را تضمین می کنند و بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردشان را. در حالت دوم قیمتها بالاتر است.
مطالعه کنید: نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان با توجه به قیمتهای ارائه شده در بالا و قیمتهای ارائه شده توسط مدرسین که در این بخش نشان داده نشده است ساعتی از 15000 تومان تا 100000 تومان متغییر است. همانطور که مشاهده می کنید بازه قیمت خیلی زیاد است و قیمتها کاملا متغییر است. یعنی تقریبا با هر قیمتی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. البته قیمتی که هر مدرس ارائه کرده است را باید در کنار رزومه کاری و سابقه کاری مدرسه و .... ببینید. لیست مدرسین را مشاهده کنید و توضیحاتی که هر کدام از مدرسین زبان ارائه نموده اند را مشاهده نمائید. در نهایت مدرسی که فکر می کنید برای نتیجه گرفتن شما بهترین گزینه است و قیمتی که ارائه نموده است در محدوه قیمت مورد نظر شما می باشد را انتخاب نمائید.

برای آموزش سریع و یادگیری بهتر زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. می توانید در آموزشگاههای زبان و کلاسهای گروهی زبان که در فصل تابستان رونق می گیرد و در سایر ایام سال هم  کم و بیش برقرار است، ثبت نام کنید. می توانید در منزل با استفاده از منابعی که در اختیار دارید و گوش دادن فیلم های زبان اصلی و اخبار انگلیسی و ... زبان را یاد بگیرید و یا از هر روس دیگری برای آموزش زبان استفاده نمائید. از بین روشهای مختلف برای یادگیری زبان استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان که توسط مدرسین خانم و آقای مجرب برگزار می گردد می تواند واقعا مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان، به نسبت حالتی که خودتان بخواهید زبان را در منزل یاد بگیرید و یا بخواهید در اموزشگاههای زبان و کلاسهای گروهی زبان انگلیسی شرکت کنید، سریعتر و بهتر زبان انگلیسی را آموزش می بینید. در حالتی که خودتان بخواهید زبان را در منزل آموزش ببینید ممکن است روش درس خواندن و مطالعه را بلد نباشید و خصوصا اگر بخواهید مکالمه زبان را آموزش ببینید، شخص دیگری را نداشته باشید که با ایشان مکالمه زبان را تمرین کنید. در کلاسای خصوصی زبان می توانید روی سابقه و تجربه و همچنین معلومات مدرس زبان انگلیسی خودتان حساب کنید. مکالمه با شخصی که خودش زبان انگلیسی را خوب حرف می زند به پیشرفت شما کمک زیادی خواهد کرد. در کلاسهای گروهی زمان برای حرف زدن شما کم است چون سایر افراد هم باید مکالمه را تمرین کنند ولی در کلاس خصوصی زبان می توانید مکالمه زبان را خیلی خوب تمرین کنید و سریع پیشرفت نمائید. مدرس خصوصی زبان با تجربه ای که دارد به شما خواهد گفت که در زمانهای بین کلاسهای خصوصی چه کارهایی را انجام دهید تا سریعتر پیشرفت کنید. با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می تواند به آموزش صحیح و پایه ای و پیشرفت سریعتر شما در درس زبان کمک زیادی بکند. برای موفقیت در کنکور زبان، آزمونهای زبان انگلیسی، گرفتن نمره خوب در امتحان زبان و ... هم می توانید در کلاسهای خصوصی زبان شرکت کنید.





اگر مدرس زبان انگلیسی هستید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی لغات، گرامر و مکالمه زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و یا در مقطع دبیرستان و دانشگاه و یا برای کنکور زبان خدمات تدریس خصوصی ارائه دهید، در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس زبان و سایر دروس در کل ایران است و تا مرداد 96 بیش از 16500 مدرس ثبت نامی دارد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس گرامر، مکالمه و لغات زبان در کلاسهای خصوصی بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نموده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. مطالعه مقالات زیر در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم می تواند مفید و موثر باشد.
انتخاب صحیح و درست مدرس تدریس زبان انگلیسی: مدرسین فعال در زمینه تدریس زبان انگلیسی که در سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس ثبت نموده اند، تبلیغات تدریس خودشان را به دو صورت ویژه و رایگان درج نموده اند. مدرسینی که برای ثبت آگهی تدریس خودشان هزینه پرداخت نموده اند در کار تدریس زبان انگلیسی جدی تر هستند و به احتمال زیاد با آنها بهتر نتیجه خواهید گرفت. بنابراین توصیه می شود مدرس خودتان را از بین مدرسین ویژه انتخاب نمائید. آگهی تدریس مدرسین ویژه تدریس انگلیسی با پس زمینه طلایی و یا نقره ای از آگهی های رایگان تفکیک شده و قابل تشخیص است.

زمان مناسب برای شرکت در کلاسهای خصوصی تدریس انگلیسی: اگر قصد دارید برای موفقیت در امتحان دبیرستان و یا دانشگاه در کلاسهای خصوصی تدریس زبان انگلیسی شرکت کنید، هر چه زودتر کلاسها را هماهنگ نمائید. برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول ننمائید. در ایام امتحانات حجم دروسی که باید بخوانید بسیار زیاد خواهد شد و زمان کمتری برای شرکت در کلاسهای تدریس انگلیسی و یا کلاسهای خصوصی سایر دروس خواهید داشت. بنابراین، همانطور که برای خواندن دروس توصیه می شود در طول ترم درس بخوانید، برای شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی و یا سایر دروس هم این اصل را رعایت نمائید. در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل نمونه سوال امتحانی و ... می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.

برای کسب درآمد بالا از تدریس زبان در صورتی در این زمینه فعالیت کنید که خودتان به زبان و آموزش آن علاقه دارید. اگر اینطور باشد حتما موفق خواهید شد و در ضمن هم از کارتان لذت خواهید برد و هم درامد خوبی بدست خواهید آورد. خبر خوب اینکه، تدریس خصوصی زبان پر سرچ ترین عبارت در گوگل است و به نسبت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس شیمی، تدریس عربی و یا هر درس دیگری متقاضی بالاتری دارد. در ضمن، آموزش زبان منحصر به ایام مدرسه و دانشگاه نیست و افراد زیادی برای اهداف تجاری از کلاسهای تدریس خصوصی زبان استفاده می کنند. با تعطیل شدن مدارس و دانشگاهها نه تنها مانند سایر دروس کار تدریس خصوصی کم نمی شود بلکه بیشتر رونق می گیرد. بنابراین اگر واقعا به تدریس زبان و آموزش زبان علاقه دارید و در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید، بازارکار خوبی در این زمینه وجود دارد و می توانید درامد بسیار خوبی بدست اورید. می توانید در زمینه اموزش مکاله زبان، آمادگی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی برای امتحانات، آموزش زبان برای آزمونهایی مانند آیلتس و تافل، آموزش گرامر زبان، تدریس خصوصی زبان کنکور و .... فعالیت داشته باشید و درامد بسیار خوبی بدست آورید.
ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس به نسبت سایر انواع روشها برای جذب شاگرد مزایای بسیار زیادی دارد. درج اگهی تدریس در این وب سایت رایگان است. اما می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. اگر آگهی تدریس ویژه زبان انگلیسی داشته باشید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، تبلیغ شما در کنار جزوات آموزشی مرتبط با زبان انگلیسی، جزوات آموزش قواعد زبان (مشاهده کنید: جزوات آموزش گرامر زبان)، مقالات آموزشی مرتبط با نحوه مطالعه و یادگیری انگلیسی، تست های کنکور و نمونه سوالات زبان و .... هم نمایش داده خواهد شد و بازدهی ان بیشتر و بیشتر می شود. در ضمن آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و در صفحات آرشیوی و کل بخش های سایت بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده می شوند. برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انگلیسی به عنوان بهترین زمینه کاری، فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرس خصوصی زبان انگلیسی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد و متقاضیان تدریس زبان را به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت می کند. با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت نه تنها در محله و شهر محل سکونت خودتان، بلکه ممکن است از کل کشور شاگرد جذب کنید و کلاسهای خصوصی زبان را می توانید به صورت آنلاین از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ برگزار نمائید.

در بسیاری از موارد پیش آمده است که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه از نحوه تدریس مدرس، معلم و استاد خودمان رضایت نداشته ایم ولی با این وجود چاره ای جز حضور در کلاس و ادامه کلاسها هم نداشته ایم. در کلاسهای خصوصی زبان شما مدرس و معلم زبان را خودتان انتخاب می کنید (برای مشاهده لیست مدرسین زبان خانم و آقا و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت لیست مدرسین خصوصی زبان کلیک کنید). اگر در طی یکی دو جلسه اول از نحوه تدریس مدرس خودتان رضایت نداشتید می توانید مدرس دیگری را جایگزین ایشان کنید. بنابراین به هر صورتی که بخواهید می توانید کلاسهای خصوصی را پربازده و مفید داشته باشید. از کلاسهای خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان در مقطع دبیرستان و دانشگاه، برای موفقیت در المپیاد زبان و کسب رتبه خوب در آن، یادگیری بهتر و سریعتر مکالمه زبان انگلیسی، زدن درصد بالا و حتی 100 درصد زبان در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری، موفق شدن در کنکور زبان و کسب رتبه خوب در آن، یادگیری بهتر قواعد و گرامر زبان و درک مطلب و .... استفاده کرد. اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی نتیجه خوبی بگیرید سعی کنید از کلاسهای آموزش زبان در طول ترم استفاده کنید و برگزاری این کلاسها را با ایام امتحانات موکول ننمائید. اگر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان سوال دارید بر روی لینک مقابل کلیک کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

چگونه با مدرسین تدریس زبان انگلیسی کلاسها را هماهنگ کنیم؟ در سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را هم در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای آموزش و یادگیری بهتر زبان مفید و موثر است. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. پس زمینه آگهی های تدریس زبان ویژه با رنگ نقره ای و یا طلایی نشان داده شده است. توصیه می شود کلاسهای تدریس زبان انگلیسی را با مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس را انجام می دهند هماهنگ نمائید. مطالعه کنید: 10 قانون یادگیری زبان انگلیسی!

تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی مفید است؟ کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی کاملا مفید و موثر است. در کلاسهای خصوصی زبان می توانید تمامی اشکالات گرامری، مکالمه ای و ... خودتان را در کمترین زمان برطرف نموده و برای امتحان زبان و یا هر هدف دیگری که مد نظرتان است به صورت کامل آماده شوید. کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزیت های فراوانی دارد. مثلا اگر قصد دارید مکالمه زبان را زودتر آموزش ببینید چون در کلاسهای خصوصی زمان بیشتری برای حرف زدن دارید سریعتر هم پیشرفت می کنید. یا اگر اشکالات پایه ای در زبان انگلیسی دارید مستقیم می توانید سراغ رفع اشکالات خودتان بروید و کلاسها را به گونه ای تنظیم کنید که 100 درصد برای شما مفید باشد. مطالعه کنید: چگونه یک زبان خارجی را بهتر یاد بگیریم؟

اگر می خواهید تبلیغات تدریس زبان انگلیسی موفقی داشته باشید و با توجه به نمونه آگهی های تدریس زبان ارائه شده یک اگهی خوب بنویسید باید عنوانی جذاب برای آگهی خودتان انتخاب نمائید و متن آن را هم کامل بنویسید. برای تبلیغ خودتان عکس مناسب انتخاب کنید، کلمات کلیدی ثبت کنید و از سایتها و وبلاگهای مختلف و .... به صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس لینک بدهید. ایران مدرس برای ثبت آگهی تدریس زبان کاملا پربازده و مفید است و اگر خودتان هم برای نوشتن آگهی تدریس وقت بگذارید به احتمال خیلی زیاد در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس زبان موفق خواهید بود.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)