تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان

نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه در زمینه نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

قیمت تدریس زبان



iranmodares




اگر در زمینه نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه سوال دارید ....
....

بازدید: 33

اگر به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل در تهران و کرج نیاز دارید ...
....

بازدید: 103

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، آموزش بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی، موفقیت در تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی، آموزش و تدریس خصوصی آیلتس، یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم و ... ارائه می گردد.

....
بازدید: 121

اگر می خواهید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی و ... را بدانید ...
....

بازدید: 314

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد و از 10 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و برای مدرسان حرفه ای حتی تا رقم های بالاتر هم متغیر است.
....

بازدید: 1178

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین جلسه ای 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 50 تا 100 هزار تومان را هم مطالبه کنند. معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند.
....

بازدید: 9989



هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین جلسه ای 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 50 تا 100 هزار تومان را هم مطالبه کنند. معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند.
در حالتهای خاص مدرسی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (به عنوان مثال) معروف شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم درخواست کند. حتی هزینه ای که مدرسان زبان انگلیسی و سایر دروس درخواست می کنند به شهر محل سکونت، تجربه وسابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و ... نیز بستگی دارد. 

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در حالت کلی به شرایط زیر بستگی دارد:

1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند. قاعدتا، مدرسی که سابقه کار بالاتری دارد بهتر هم می تواند تدریس کند و در زمان کوتاهتری می تواند درس را جمع کند.

2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است. در شهرهای بزرگتز بحث ترافیک و دوری مسیر هم مطرح است و مدرس زبان باید وقت بیشتری را برای رسیدن به منزل شاگرد خود در نظر بگیرد و بنابراین مبلغ بالاتری را هم مطالبه خواهد کرد.

3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است. اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی همچون تافل، آیلتس و ... هستید و برای موفقیت در این امتحانات قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، قاعدتا هزینه این کلاسها به نسبت کلاسهای آموزش زبان انگلیسی معمولی بالاتر است.

4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.

اگر به خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی توسط خانم، آموزش خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و ... نیاز دارید ...

اگر می خواهید با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان در کمترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرید ...

اگر در حال آمادگی برای آزمونهای زبان انگلیسی هستید و یا می خواهید مکالمه زبان خودتان را تقویت کنید و یا برای کنکور زبان در حال مطالعه هستید ...

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در وب سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.

بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس زبان چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تعدادی از مدرسین در آگهی خودشان هزینه تدریس زبان را ذکر کرده اند. بعضی از آنها توافقی کار می کنند و از بقیه مدرسین هم می توانید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس زبان را تلفنی و یا از طریق ایمیل بپرسید.

عبارتهای کلیدی: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان در اصفهان، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران


قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی زبان در تهران و کرج به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان با هزینه کلاسهای خصوصی زبان برای آمادگی آزمونهای آیلتس و تافل متفاوت است. در همین سایت (ایران مدرس) در زمینه عوامل و پارامترهای موثر بر کلاسهای خصوصی زبان توضیحات و مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را مطالعه نمائید. حتی ممکن است مدرسین خانم و آقا با هزینه های متفاوتی تدریس کنند و یا مدرسین زبان native برای کلاسهای خصوصی قیمت بالاتری را مطالبه نمایند. قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان به مدرک تحصیلی و سابقه مدرس، محل تدریس، زمان تدریس، تعداد جلسات تدریس خصوصی زبان، مقطع و درسی که قرار است تدریس شود و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. همانطور که گفته شد، با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید)، و مقایسه رزومه و توانایی های مدرس با قیمتی که درخواست کرده است می توانید ارزیابی خوبی از قیمت کلاس داشته باشید و جلسات تدریس خصوصی زبان را با قیمت مناسبی هماهنگ نمائید. اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و یا قیمت کلاسهای خصوصی به صورت کلی سوال دارید، بر روی عبارت قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کلیک نمائید.
برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبانهای انگلیسی، آلمانی و فرانسه به ترتیب بر روی عبارت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک نمائید. بعد از مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی، بر روی آگهی تدریس مدرسین کلیک کنید تا هم رزومه کاری و سوابق تدریس هر مدرس را مشاهده نمائید و هم قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاس خصوصی زبان در نظر دارد را مشاهده کنید. تعدادی از قیمتهایی که مدرسین برای تدریس زبان در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند در ادامه ارائه شده است.

هزینه تدریس: 40000 تومان هر جلسه

هزینه تدریس: جلسه ای ۱۲۰۰۰۰

هزینه تدریس: توافقی

هزینه تدریس: 30 جلسه 3 میلیون تومان

هزینه تدریس: هزینه هرساعت 40هزار تومان

هزینه تدریس: از ساعتی 30000 تومان

هزینه تدریس: توافقی

........

همانطور که مشاهده می کنید، تعدادی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند که می توانید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی زبان به توافق برسید.