تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

دانلود سوالات امتحانی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه سوم متوسطه +جزوه آموزش گرامر

دانلود سوالات امتحانی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه سوم متوسطه +جزوه آموزش گرامر در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی و همچنین دانلود رایگان جزوات آموزش گرامر زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

اگر برای یادگیری و اموزش بهتر زبان آلمانی، موفقیت در امتحان زبان آلمانی و گرفتن نمره خوب در آن به مدرس خصوصی نیاز دارید بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین آلمانی را مشاهده کنید.

اگر برای یادگیری و اموزش بهتر زبان فرانسه، موفقیت در امتحان زبان فرانسه و گرفتن نمره خوب در آن به مدرس خصوصی نیاز دارید بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین فرانسه را مشاهده کنید.

اگر برای یادگیری و اموزش بهتر زبان انگلیسی، موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و گرفتن نمره خوب در آن به مدرس خصوصی نیاز دارید بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین انگلیسی را مشاهده کنید.

تدریس زبان انگلیسی، مدرسین تدریس خصوصی زبان

تدریس زبان انگلیسی، مدرسین تدریس خصوصی زبان - اگر در جستجوی بهترین و کاملترین لیست مدرسین تدریس زبان انگلیسی هستید که در ان سابقه مدرس، رزومه کاری اساتید زبان، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس و مهمتر از همه قیمت کلاسهای خصوصی زبان پیشنهادی توسط هر مدرس و .... ارائه شده باشد .... در هر صورت، در سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس و تدریس خصوصی ایران است، کاملترین لیست مدرسین و اساتید، معلمان و دبیران خانم و آقای فعال در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی را می توانید مشاهده کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.



مدرسین تدریس زبان انگلیسی

مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی: شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی به نسبت کلاسهای اموزشگاهها و حتی کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزیتهایی زیادی دارد. اگر می خواهید زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و در امتحان زبان، کنکور زبان و یا المپیاد زبان رتبه خوبی بدست آورید، شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی می تواند راه حل خوبی باشد. برای آموزش سریعتر مکالمه زبان هم می توانید روی جلسات خصوصی تدریس زبان انگلیسی حساب کنید. در کلاسهای خصوصی فرصت بیشتری برای سوال پرسیدن، مکالمه، رفع اشکال و یادگیری گرامر و دستور زبان و ... وجود دارد و درس را بهتر یاد می گیرید. تعداد جلسات خصوصی را خودتان تعیین می کنید و مدرس زبان را هم خودتان انتخاب می نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس بسیار مفید و موثر است. کافی است تلاش و پشتکار خودتان را به آن اضافه کنید.
شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی انگلیسی در تابستان: در فصل تابستان می توانید در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید و زبان خودتان را به صورت پایه ای تقویت نمائید. زبان انگلیسی یکی از دروس بسیار مهم بوده و فصل تابستان هم فرصت بسیار مناسبی برای آموزش و یادگیری این درس است. البته در تابستان معمولا دانش آموزان و دانشجویان در آموزشگاهها زبان شرکت می کنند و تلاش می کنند زبان انگلیسی خودشان را به این ترتیب تقویت نمایند. این راهکار هم راهکار خوبی است ولی اگر بخواهید در بازه زمانی کوتاه فصل تابستان نتیجه بهتری بگیرید و حجم بیشتری از مطالب را آموزش ببینید، کلاسهای خصوصی زبان می تواند بهتر و مفید تر باشد. یا به صورت دیگر می توانید هم در کلاسهای آموزشگاههای زبان شرکت نمائید و در کلاسهای بحث ازاد و .... شرکت کنید و هم از فواید کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهره ببرید. در کلاسهای خصوصی زبان فرصت بیشتری برای مکالمه وجود دارد و در یک جلسه کلاس خصوصی زبان شاید به اندازه 5 یا 6 جلسه کلاسهای آموزشگاههای زبان بتوانید مکالمه زبان را تمرین کنید و حرف بزنید. در نتیجه مکالمه زبان را بهتر یاد خواهید گرفت.


با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هم می توان زبان انگلیسی (و یا هر زبان خارجی دیگری مانند زبان آلمانی، فرانسه و ....) سریعتر یاد گرفت و هم در زمان کمتری آموزش دید. کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان و یا کنکور زبان انگلیسی هم مفید و موثر است. اگر در زبان انگلیسی ضعف پایه ای دارید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوید، استفاده از کلاسها و مشاوره و برنامه ریزی یک مدرس خصوصی زبان خوب می تواند راهگشا باشد. البته خودتان هم باید تلاش کنید. باید لغات را مرور نمائید و در قالب جمله از کلمات جدید استفاده کنید. گرامر را باید خوب آموزش ببینید و تمرینات مربوطه را حل کنید. مطالبی که مزبوط به درک مطلب هستند را باید یکی دوبار یا چند بار مطالعه کنید و سعی کنید متوجه شوید. در هر کدام از این مباحث اشکال داشتید، می توانید از مدرس خصوصی زبان خودتان بپرسید. زبان انگلیسی درس بسیار مهمی است. در دروان تحصیل و بعد از تحصیل هم اهمیت دارد. درسی مانند ریاضی ممکن است اگر ادامه تحصیل ندهید، بعد از فارغ التحصیلی خیلی از آن استفاده نکنید. ولی زبان انگلیسی همیشه لازم است. در اینترنت بخواهید در هر زمینه ای اطلاعات خوبی بدست آورید بلد بودن زبان لازم است. به کشورهای خارجی بخواهید سفر کنید باز هم بلد بودن زبان انگلیسی لازم است. خلاصه اینکه یادگیری و بلد بودن زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می توانید این درس را خوب آموزش ببینید و اگر قرار است امتحان زبان یا کنکور زبان بدهید به خوبی از پس ان برآئید. برای یادگیری بهتر مکالمه زبان و یا موفقیت در آزمونهای زبان مانند آیلتس و تافل هم کلاسهای خصوصی زبان موثر است.
اگر می خواهید زبان انگلیسی را ذر زمان کمتری آموزش ببینید، اگر قصد دارید در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی همچون تافل و آیلتس شرکت نمائید و برای این آزمونها آماده نیستید، در صورتیکه برای ارائه مقاله در کنفرانسهای خارجی و یا برای کار و تجارت خودتان قصد دارید مکالمه زبان را در کمترین زمان ممکن آموزش ببینید، اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی دبیرستان و یا امتحان زبان عمومی دانشگاه و یا زبان تخصصی رشته های مختلف نمره خوبی بگیرید، چنانچه برای کسب درصد بالا در زبان کنکور و یا کنکور زبان قصد دارید سطح دانسته های خودتان را افزایش دهید، اگر می خواهید قواعد زبان و یا درک مطلب خودتان از متون انگلیسی را تقویت نمائید و .... در هر صورت، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان و استفاده از تجربه بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان در تهران می تواند کاملا مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی کاملا موثر است. در سایت (ایران مدرس) در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی زبان هم مطالب زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله نرخ و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه را در این زمینه مطالعه کنید.
علاوه بر موارد گفته شده، کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در امتحان زبان مدرسه و دانشگاه هم می تواند مفید و موثر باشد. برای آموزش و یادگیری لغات و کلمات جدید زبان انگلیسی در قالب متن و جمله، برای آموزش بهتر گرامر و قواعد جدید ارائه شده در کتاب درسی، برای تجزیه و تحلیل درک مطلب های ارائه شده در کلاس و یادگیری بهتر درس زبان انگلیسی و در نهایت برای گرفتن نمره بهتر در امتحان زبان دبیرستان و دانشگاه می توانید از کلاسهای خصوصی زبان استفاده نمائید. اگر قصد دارید در کنکور زبان شرکت کنید و یا در زبان انگلیسی کنکور رشته های دیگر درصد بالایی کسب نمائید، باز هم استفاده از کلاسهای خصوصی زبان مفید و موثر است. برای اموزش تکنیکهای تست زنی، یادگیری بهتر و عمقی تر درس زبان انگلیسی و در نهایت کسب درصد بالاتر در زبان انگلیسی کنکور از مدرسین خانم و آقای فعال در زمینه آموزش خصوصی زبان کنکور در تهران، اصفهان، کرج و یا هر جای دیگر ایران کمک بگیرید. اگر می خواهید بر زبان انگلیسی مسلط شوید و آن را خوب یاد بگیرید کلاسهای خصوصی راهکار خوبی است. ولی به هر حال، در کنار شرکت در جلسات خصوصی آموزش زبان، خود شما هم باید تلاش کنید و درس بخوانید. زبان انگلیسی را به صورت پیوسته بخوانید و برای مدت طولانی آن را کنار نگذارید. به هر حال اگر مکالمه زبان را برای مدت طولانی تمرین نکنید به تدریج کلمات و لغات جدید و .... را فراموش خواهید کرد. آموزش، یادگیری و بلد بودن زبان انگلیسی هم در مقطع دبیرستان، هم در مقطع دانشگاه و هم بعد از فارغ التحصیلی مهم است. با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان می توانید زبان انگلیسی را زمان کمتر و با کیفیت بالاتر آموزش ببینید.
و اما برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان چکار باید کرد؟ برای جذب شاگرد در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان روشهای مختلفی وجود دارد. یکی از روشهایی که وجود دارد همان ارتباط گرفتن با آموزشگاهها و موسسات زبان در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران است. در این حالت آموزشگاه به شما شاگرد معرفی می کند و در عوض هر جلسه درصد مشخصی از حق التدریس را برای خودش بر می دارد. مدرسینی که بیشتر محافظه کار هستند و کمتر ریسک می کنند از این روش استفاده می کنند. به عنوان مثال ممکن است شما در روزنامه برای جذب شاگرد تبلیغ بدهید و این تبلیغ شما موثر نباشد. در این حالت به این نتیجه می رسید که پولتان را از دست دادید و فایده ای نداشت. در نتیجه شاید تصمیم بگیرید دیگر این کار را انجام ندهید و سعی کنید بدون از دست دادن هیچ پول دیگری و از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب نمائید. البته شاید تبلیغ تدریس خصوصی شما مناسب نبوده باشد و یا در زمان مناسبی تبلیغ خودتان را ثبت نکرده باشید. ممکن است مدرس زبان دیگری در همان روزنامه آگهی بدهد و فقط یک شاگرد جذب کند و برای همان شاگرد 20 جلسه کلاس برگزار نموده و علاوه بر اینکه پول تبلیغ را دوباره در بیاورد از کلاسهایی که گرفته است درامد خوبی بدون پرداخت حق التدریس به آموزشگاه هم کسب کرده باشد. خوب مسلما این مدرس دوباره در روزنامه تبلیغ می دهد و شاگردهای بیشتری هم جذب می کند.
تعداد زیادی از مدرسین خصوصی زبان قیمت ساعتی کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت توافقی ثبت نموده اند. این بدان معنی است که سر قیمت کلاسهای با شما به توافق خواهند رسید و از این بابت نباید نگران باشید. بنابراین اگر رزومه و سوابق کاری یکی از مدرسین را پسندیدید، و در بخش هزینه آگهی عبارت توافقی را ذکر کرده بودند، برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. البته مدرسینی که عبارت توافقی را ذکر نموده اند هم قیمت مشخصی را در نظر دارند ولی به هر حال سر هزینه کلاسهای خصوصی با شما کتار خواهند آمد. به صورت کلی مدرسینی که به صورت جدی تری کار تدریس انجام می دهند معمولا قیمت تدریس را توافقی اعلام می کنند و سر هزینه کلاسها با شما راه خواهند آمد و تخفیف هم می دهند.
به عنوان یک مقدار متوسط می توان گفت قیمت کلاس خصوصی زبان 40 تا 60 هزار تومان می تواند مناسب باشد. البته در شهرهای کوچک ممکن است قیمتها پایینتر باشد. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعدادی دیگر برای اطمینان دادن به شاگردانشان جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. ممکن است بعضی از مدرسین عبارت تضمینی را هم در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که در این حالت هزینه کلاسها کمی افزایش خواهد یافت. البته باید از مدرس پرسید که منظورش از تضمینی چیست؟ بعضی از مدرسین کیفیت کار و جلسات تدریس را تضمین می کنند و بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردشان را. در حالت دوم قیمتها بالاتر است.
چگونه در زمان کمتری زبان را یاد بگیریم؟ اگر قصد دارید در زمان کمتری زبان را یاد بگیرید، همانطور که گفته شد، بهتر است زمان بیشتری به ان اختصاص دهید و محیطی را در اطراف خودتان به وجود بیاورید که از کل زمان خودتان در طول روز برای آموزش آن استفاده نمائید. مثلا از این به بعد اخبار به زبان انگلیسی گوش دهید. ایراد ندارد 20 درصد آنرا متوجه شوید. همین گوش دادن برای یادگیری خیلی مفید است. افرادی که به کشورهای دیگر مسافرت می کنند و خیلی زود زبان را یاد می گیرند چه کار خاصی انجام می دهند؟ تنها دلیل یادگیری سریع آنها این است که در محیطی قرار می گیرند که به صورت 24 ساعته در معرض یادگیری هستند. شما هم به صورت مصنوعی این حالت را برای خودتان ایجاد کنید. شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هم به یادگیری بهتر و سریعتر شما خیلی کمک خواهد کرد.
چند جلسه کلاس خصوصی زبان برای آموزش زبان لازم است؟ در حقیقت به صورت دقیق نمی توان به این سوال پاسخ داد. به عوامل زیادی بستگی دارد. تعداد جلسات لازم برای آموزش و یادگیری زبان به میزان معلومات اولیه شما خیلی بستگی دارد. قبلا چقدر زبان خوانده اید و چقدر بلد هستید. این خود یک عامل تعیین کننده برای تعداد جلسات است. هدف شما هم در تعیین کردن تعداد جلسات لازم برای اموزش زبان موثر است. تا چه سطحی می خواهید پیش بروید؟ آیا قصد دارید فقط حرف زدن را یاد بگیرید و یا به صورت کامل مسلط شوید؟ آیا برای کنکور زبان را آموزش می بینید و یا برای قبولی در امتحان؟ اگر عجله ای ندارید، هفته ای یکی دو جلسه در کلاسهای خصوصی زبان شرکت کنید و به صورت مداوم مطالعه نمائید.

آموزش سریع و در زمان کم با کلاسهای خصوصی زبان: با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هم می توان زبان انگلیسی (و یا هر زبان خارجی دیگری مانند زبان آلمانی، فرانسه و ....) سریعتر یاد گرفت و هم در زمان کمتری آموزش دید. کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان و یا کنکور زبان انگلیسی هم مفید و موثر است. اگر در زبان انگلیسی ضعف پایه ای دارید و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوید، استفاده از کلاسها و مشاوره و برنامه ریزی یک مدرس خصوصی زبان خوب می تواند راهگشا باشد. البته خودتان هم باید تلاش کنید. باید لغات را مرور نمائید و در قالب جمله از کلمات جدید استفاده کنید. گرامر را باید خوب آموزش ببینید و تمرینات مربوطه را حل کنید. مطالبی که مزبوط به درک مطلب هستند را باید یکی دوبار یا چند بار مطالعه کنید و سعی کنید متوجه شوید. در هر کدام از این مباحث اشکال داشتید، می توانید از مدرس خصوصی زبان خودتان بپرسید. زبان انگلیسی جزوه دروس مهم و پرکاربرد در دوران دبیرستان و دانشگاه است. بلد بودن بهتر زبان انگلیسی هم می تواند در درس و تحصیل موثر باشد و هم در زندگی روزمره هم قابل استفاده و مفید است. درس زبان انگلیسی در دوران دبیرستان از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر زبان انگلیسی را خوب بلد باشید، هم در امتحان نمره خوبی خواهید گرفت و هم در کنکور که زبان انگلیسی در بین درسهای عمومی از جایگاه ویژه ای برخوردا است درصد بالایی خواهید زد. در ضمن در حال حاضر خیلی از کتابها، سایتهای اینترنتی، پروژه ها و مقالات علمی به زبان انگلیسی نوشته شده است و بلد بودن زبان شرط استفاده از این منابع علمی است. از طرف دیگر در کار و تجارت و در سفرهای تفریحی و زیارتی و علمی به کشورهای خارجه، بلد بودن زبان انگلیسی و مکالمه زبان انگلیسی یک مزیت عالی به شمار می آید و به راحتی می توانید آدرس بپرسید، خرید کنید و کار خودتان را راه بیندازید.
در کنار کلاسهای تدریس زبان انگلیسی چه کار دیگری برای یادگیری زبان مفید است؟ شرکت در کلاسهای خصوصی تدریس زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و در زمان کمتر ان بسیار مفید است ولی به هر حال خودتان هم باید در کنار شرکت در این کلاسها کارهای دیگری انجام دهید. در مرحله اول سعی کنید در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که یادگیری و آموزش زبان را برای شما ساده تر کند. به اخبار و فیلم انگلیسی گوش دهید. در ماشین با رادیو و یا موسیقی انگلیسی گوش دهید. با دوستانتان که ایشان هم در حال یادگیری زبان هستند انگلیسی حرف بزنید و .... در کنار آن لغات و مطالبی که در کلاسهای تدریس زبان انگلیسی آموزش می بینید را به صورت مداوم مرور نمائید. سعی کنید لغات جدید را در قالب جمله و متن مورد استفاده قرار دهید. مطالعه کنید: راهکارهایی برای آموزش سریعتر و بهتر زبان انگلیسی

چگونه در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت داشته باشیم؟ اگر می خواهید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و از تدریس زبان انگلیسی درآمد خوبی کسب کنید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان یا ویژه در سایت (ایران مدرس) درج نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت بازدید روزانه نزدیک به 30000 بازدید در ایام امتحانات دارد و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس در آن ثبت نام نموده اند. با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس زبان انگلیسی در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با خود شما در ارتباط خواهند بود. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید. حتما بخوانید: 12 راهکار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم

منبع: ایران مدرس