تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

آموزش و یادگیری زبان انگلیسی، قیمت هزینه و درآمد تدریس زبان

در این بخش مطالبی در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی، قیمت هزینه و درآمد تدریس زبان ارائه می گردد. به انگلیسی فکر کنید. برای این منظور باید از طریق مطالعه پیوسته و هدف دار و جهت دار( از آسان به مشکل) بدانید که انگلیسی زبانها چگونه فکر می کنند. مثلا اگر بخواهید این جمله را به انگلیسی بیان کنید: کسی که خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه. در صورتی که بخواهید این جمله را کلمه به کلمه به انگلیسی ترجمه کنید و آن را بیان کنید، افتضاح ببار خواهد آمد و بجز خودتان هیچکس متوجه فرمایشتان نخواهد شد! خوب! در چنین مواردی چگونه می توان به انگلیسی فکر کرد؟ تنها راه این است که مطالعه کنید و به رادیو گوش کنید تا بدانید آنها در چنین مواردی چگونه می اندیشند! بیشتر زبان آموزان میخواهند به راحتی با افراد انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنند؟، اگر این هدف شماست شما باید هر چهار مهارت شنیدن، گفتن، خواند و نوشتن را تقویت کنید. شروع خیلی خوب در یکی از آنها کمک زیادی به زبان آموزان نمیکند، این 4 مهارت با هم شما را قدرتمند میکنند، به عنوان مثال شما نیاز داری تا اول خوب بخوانید تا بعد بنویسید، یا اینکه اول گوش کنید تا بعد جواب دهید. معرفی رشته زبان انگلیسی

لغات و کلمات جدید را در قالب جمله و در متن یاد بگیرید. هر لغت جدیدی را که یاد گرفتید نحوه کاربرد و استفاده آن را در جمله بررسی نمائید و یاد بگیرید. لغات جدید را همواره مرور کنید و در مکالماتتان از انها استفاده نمائید. حین گوش دادن به اخبار و داستانهای انگلیسی دقت کنید که لغات جدید را تشخیص دهید.  20 عبارت کلیدی در انگلیسی بازرگانی
در یادگیری زبان مداومت داشته باشید و آموزش آن را قطع نکنید. آموزش پیوسته و مداوم از کلاسهای فشرده تاثیر بیشتر و ماندگارتری دارد.
برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا بر روی لینک تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.
کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کلاسهای تدریس خصوصی در حالت کلی در صورتیکه بدرستی مورد استفاده قرار گیرند در یادگیری و آموزش بهتر دروس بسیار موثر هستند. اگر می خواهید دروس را بهتر و سریعتر یاد بگیرید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نموده و در کنار آن خودتان درس را مطالعه کنید و مرور را هم فراموش ننمائید.


iranmodares

 قیمت هزینه و درآمد تدریس زبان



تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.
درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به نسبت سایر دروس و رشته ها و ... بیشترین متقاضی را دارد. اگر مدرسی بتواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد، خوب شاگرد جذب نموده و خوب تدریس کند، به دلیل وجود تقاضای بالا برای تدریس زبان، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. درآمد و حقوق مدرسین زبان، در صورتیکه با آموزشگاهها، کانون زبان و .... کار کنند، محدود به تعرفه آموزشگاه خواهد بود. به هر حال آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر هم که شده تلاش می کنند تا جایی که ممکن است قیمتها را پایین و رقابتی نگه دارند. اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید از کار تدریس و آموزش زبان درآمد بالایی کسب نمائید، پیشنهاد می شود خودتان به صورت مستقل کار کنید. یا حداقل در کنار کار با موسسات، آموزشگاههای زبان، کانون زبان و ... خودتان هم به صورت مستقل شاگرد جذب کنید تا بتوانید قیتها را خودتان تعیین نموده و حقوق و دستمزد خودتان را به مرور افزایش دهید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت مستقل و کسب درآمد بالا از تدریس زبان باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید.

هزینه تدریس زبان بین جلسه ای 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 50 تا 100 هزار تومان را هم مطالبه کنند. معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند.

دانلود رایگان بهترین جزوات قواعد و گرامر زبان انگلیسی

دانلود رایگان بهترین جزوات قواعد و گرامر زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است.

دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش گرامر زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات مبحثی عالی در زمینه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


دانلود کتاب گرامر زبان

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)

ضمایر شخصی به دو دسته ضمایر فاعلی و ضمایر مفعولی تقسیم می شوند. از ضمایر فاعلی می توان در جایگاه فاعل استفاده کرد و همواره حالت فعلی دارند. ضمایر مفعولی همواره حالت مفعولی دارند و مفعول جمله به حساب می روند. این ضمایر مفعولی گاهی با واسطه هستند و با حروف اضافه به کار می روند. ضمایر شخصی به جای اسم هایی قرار می گیرند که به مردم اشاره می کنند پس می توان آنها را جایگزین اسامی کرد البته ضمیر سوم شخص it می تواند به اشیا یا حیوان نیز دلالت داشته باشد.

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمیرها در زبان انگلیسی

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

ضمیر کلمه ای است که ما به جای اسم به کار می بریم که می تواند اسم شخص، مکان و یا اشیاء باشد. ما از ضمیرها برای جلوگیری از تکرار اسم هایی که پیش از این بیان کرده ایم استفاده می کنیم. در جزوه ارائه شده، انواع ضمیرهای مورد استفاده در زبان انگلیسی به صورت مختصر توضیح داده شده است.

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: نکاتی بیشتر در مورد مطابقت فعل با فاعل

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: مطابقت فعل با فاعل

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: بیان کمیت در زبان انگلیسی Some, any

قواعد زبان انگلیسی، آموزش قواعد زبان انگلیسی، جزوه آموزشی قواعد زبان انگلیسی، گرامر زبان انگلیسی، جزوه آموزشی گرامر زبان انگلیسی، Some, any ، بیان کمیت در زبان انگلیسی

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: نکاتی در مورد بیان کمیت در زبان انگلیسی

دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی
دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش
کلمات کمیت اغلب به همراه اسم به کار می روند برای بیان کردن کمیت و یا قسمتی از مقدار و کمیت آن اسم به کار می رود. بیان کمیت برای اسمهای قابل شمارش و غیر قابل شمارش متفاوت می باشد. پس از جدولی خلاصه از این بیان کمیتها سعی می شود تمام نکات آن به طور کامل توضیح داده شود.

دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - بیان کمیت در زبان انگلیسی

در مورد اسم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نزد گوینده و شنونده مشخص باشد. حرف تعریف the به عنوان ضمیر یا صفت اشاره می تواند قبل از اسم جمع یا مفرد مانند انسان یا اشیاء به کار رود و قبل از اسم های قابل شمارش یا غیر قابل شمارش نیز می تواند به کار رود.در مثالهای زیر سعی شده است تمام مواردی که حرف تعریف معین the به کار می رود بیان شود.


دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش

اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش، به طور کلی اسم در زبان انگلیسی به دو دسته قابل شمارش و غیر قابل شمارش تقسم می شود. اسم های قابل شمارش(countable nouns): به این اسم ها count nouns نیز گفته می شود.به اسم هایی گفته می شود که قابل شمارش هستند و می توان تعداد آنها را شمارد.مانند پرتقال ،توپ ،سیب و....، حال چگونه تشخیص دهیم یک اسم قابل شمارش می باشد یا خیر؟ یک اسم قابل شمارش می باشد اگر قبل از آن حروف تعریف a, an و یا one به کار رود.


دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier

اسم نیز حالت مالکیت دارد و برای نشان دادن مالکیت از آن استفاده می کنیم.در زبان فارسی برای ساختن حالت مالکی برای اسامی به انتهای اسم کسره مالکیت اضافه می کنیم.در زبان انگلیسی با توجه به اینکه این مالکیت مربوط به انسان و یا حیوانات و یا اشیا باشد قواعد متفاوتی وجود دارد.

برای دانلود لیست کامل جزوات گرامر زبان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان در منزل

در این زمینه در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان در منزل مطالبی ارائه می شود. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشید، شاگردهای زیادی داشته باشید و خوب پول در بیاورید در مرحله اول باید به علاقه به این کار روی بیاورید. در مرحله بعد باید تسلط خودتان بر درس زبان را بیشتر و بیشتر کنید. در ادامه با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد سعی کنید تعداد شاگردهای بیشتری را جذب کنید (بهترین روش برای جذب شاگرد ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است). بعد از جذب شاگرد باید تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان انجام دهید. هر چه شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند برای خود شما و کسب درامد بالاتر شما بهتر است. به تدریج سعی کنید تسلط خودتان را بیشتر و بیشتر کنید و عملکرد بهتری داشته باشید و به تدریج می توانید قیمت های بالاتری برای کلاسهای خودتان مطالبه کنید. هر ترم سعی کنید مثلا 10 درصد بهتر شوید و شاگردهای ببیشتری را به نتیجه برسانید تا در نهایت به موفقیت های بزرگ تر برسید. چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟

اگر بر زبان انگلیسی تسلط دارید و به فعالیت در این زمینه علاقه هم دارید در انتخاب زبان به عنوان زمینه کاری تدریس خصوصی خودتان شک نکنید. البته تقاضا برای تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان آلمانی هم کم نیست ولی به هر حال تعداد بسیار بیشتری از افراد متقاضی آموزش زبان انگلیسی هستند. در حال حاضر والدین با علم به اینکه زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد از همان دوره پیش دبستانی با فیلم و موسیقی زبان سعی می کنند فرزندان خودشان را آموزش دهند. در بسیاری از موارد از کلاسهای خصوصی هم برای آموزش فرزندان خودشان در این زمینه استفاده می کنند. بنابراین از دوره پیش دبستانی و ابتدایی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان مطرح است و متقاضی در این زمینه بسیار زیاد می باشد. این مطالب نشان می دهد که فعالیت در زمینه تدریس زبان انگلیسی زمینه خوبی برای کسب درامد بالا است.
برای مطالعه بیشتر در این زمینه و مقایسه روشهای مختلف جذب شاگرد با یکدیگر مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی
فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد بالا است. یادگیری این زبان هم در ایام تحصیل، هم در ایام تعطیلات و هم بعد از فارغ التحصیلی لازم است و در نتیجه افراد زیادی متقاضی شرکت در کلاسهای شما خواهند بود. کافی است خودتان خوب عمل کنید و با تعهد و علاقه تدریس کنید و در جذب شاگرد موفق باشید.
درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به نسبت سایر دروس و رشته ها و ... بیشترین متقاضی را دارد. اگر مدرسی بتواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد، خوب شاگرد جذب نموده و خوب تدریس کند، به دلیل وجود تقاضای بالا برای تدریس زبان، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. درآمد و حقوق مدرسین زبان، در صورتیکه با آموزشگاهها، کانون زبان و .... کار کنند، محدود به تعرفه آموزشگاه خواهد بود. به هر حال آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر هم که شده تلاش می کنند تا جایی که ممکن است قیمتها را پایین و رقابتی نگه دارند. اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید از کار تدریس و آموزش زبان درآمد بالایی کسب نمائید، پیشنهاد می شود خودتان به صورت مستقل کار کنید. یا حداقل در کنار کار با موسسات، آموزشگاههای زبان، کانون زبان و ... خودتان هم به صورت مستقل شاگرد جذب کنید تا بتوانید قیتها را خودتان تعیین نموده و حقوق و دستمزد خودتان را به مرور افزایش دهید.

برای کسب درآمد حداکثری از تدریس خصوصی زبان انگلیسی باید در زمینه های مختلفی عملکرد خوبی داشته باشید. به صورت کامل بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید، در صورت علاقه به تدریس زبان ان را به عنوان کار اصلی خودتان انتخاب کنید، از شاگردهای خودتان حمایت صد در صدی داشته باشید، کار خودتان را با استفاده از شیوه های مختلف (وبلاگ و سایت، تبلیغات اینترنتی، شبکه های اجتماعی و ....) تبلیغ کنید و در سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید.
باید از تمامی روشهای ممکن برای تبلیغ قابلیت ها و توانایی هایی که در زمینه تدریس زبان دارید استفاده کنید. ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای خودتان وبلاگی بزنید. در سیستم های وبلاگ دهی مانند بلاگ، بلاگفا، بلاگ اسکای، میهن بلاگ و .... به راحتی و به صورت رایگان می توانید یک وبلاگ داشته باشید. در این وبلاگ در زمینه نحوه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی مطلب قرار دهید و جزوه و سوال امتحانی و ... معرفی کنید و در عین حال برای خدمات تدریس زبان خودتان هم تبلیغ کنید. این اولین قدم برای بهتر شناخته تر شدن شما است. در حالت سطح بالاتر می توانید کمی هزینه کنید و سایتی برای خودتان داشته باشید. بسیاری از مدرسین از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام و .... برای تبلیغ کار خودشان استفاده می کنند و این هم یک راهکار خوب برای شما می تواند باشد. در ایام امتحانات که تقاضا برای تدریس خصوصی بالا است می توانید در روزنامه هم تبلیغ بدهید و یا تراکت توزیع کنید. در نهایت ارتباط گرفتن با آموزشگاهها و سایر همکاران هم می تواند راهکارهای خوبی باشد.
اگر شاگردهای شما در آموزش زبان و یادگیری زبان انگلیسی موفق شوند شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد و از این راه هم می توانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید.
در حقیقت جذب شاگرد مهمترین بخش در کار تدریس خصوصی زبان و سایر دروس است. اگر خوب شاگرد جذب کنید و تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید موفقیت شما تا حد زیادی تضمین شده است. می توانید از ترکیبی از روش های ذکر شده در بالا استفاده کنید. توجه داشته باشید که مراجعه دوباره شاگردهای قدیمی به شما خودش یک راهکار بسیار خوب برای جذب شاگرد است. یعنی کلاسهای زبان شما باید آنقدر خوب و با کیفیت باشد که شاگردهای فعلی شما ترمهای بعد دوباره به شما مراجعه کنند. در این حالت در کار تدریس موفق خواهید بود. ثبت آگهی تدریس برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید برای جذب شاگرد کاملا مفید باشد. البته باید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید و برای نوشتن آن وقت بگذارید. در متن آگهی رزومه کاملی ارائه کنید و متن تبلیغات تدریس خودتان را آنقدر قانع کننده بنویسید که وقتی افراد متقاضی تدریس زبان آن را مشاهده کردند در تماس گرفتن با شما شک نکنند. نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را در متن آگهی بنویسید و هر دانشگاه و مدرسه ای که قبلا تدریس کرده اید و تمامی افتخارات خودتان را هم ذکر نمائید. مداومت در کار و جدی گرفتن تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد رمز موفقیت در آن است.
منبع: ایران مدرس