تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

دانلود رایگان بهترین جزوات قواعد و گرامر زبان انگلیسی

دانلود رایگان بهترین جزوات قواعد و گرامر زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است.

دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش گرامر زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات مبحثی عالی در زمینه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


دانلود کتاب گرامر زبان

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)

ضمایر شخصی به دو دسته ضمایر فاعلی و ضمایر مفعولی تقسیم می شوند. از ضمایر فاعلی می توان در جایگاه فاعل استفاده کرد و همواره حالت فعلی دارند. ضمایر مفعولی همواره حالت مفعولی دارند و مفعول جمله به حساب می روند. این ضمایر مفعولی گاهی با واسطه هستند و با حروف اضافه به کار می روند. ضمایر شخصی به جای اسم هایی قرار می گیرند که به مردم اشاره می کنند پس می توان آنها را جایگزین اسامی کرد البته ضمیر سوم شخص it می تواند به اشیا یا حیوان نیز دلالت داشته باشد.

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمیرها در زبان انگلیسی

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی زبان انگلیسی، مدرسین تدریس مکالمه و گرامر قواعد انگلیسی، مدرسین آیلتس و تافل و زبان کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

ضمیر کلمه ای است که ما به جای اسم به کار می بریم که می تواند اسم شخص، مکان و یا اشیاء باشد. ما از ضمیرها برای جلوگیری از تکرار اسم هایی که پیش از این بیان کرده ایم استفاده می کنیم. در جزوه ارائه شده، انواع ضمیرهای مورد استفاده در زبان انگلیسی به صورت مختصر توضیح داده شده است.

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: نکاتی بیشتر در مورد مطابقت فعل با فاعل

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: مطابقت فعل با فاعل

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: بیان کمیت در زبان انگلیسی Some, any

قواعد زبان انگلیسی، آموزش قواعد زبان انگلیسی، جزوه آموزشی قواعد زبان انگلیسی، گرامر زبان انگلیسی، جزوه آموزشی گرامر زبان انگلیسی، Some, any ، بیان کمیت در زبان انگلیسی

دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: نکاتی در مورد بیان کمیت در زبان انگلیسی

دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی
دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش
کلمات کمیت اغلب به همراه اسم به کار می روند برای بیان کردن کمیت و یا قسمتی از مقدار و کمیت آن اسم به کار می رود. بیان کمیت برای اسمهای قابل شمارش و غیر قابل شمارش متفاوت می باشد. پس از جدولی خلاصه از این بیان کمیتها سعی می شود تمام نکات آن به طور کامل توضیح داده شود.

دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - بیان کمیت در زبان انگلیسی

در مورد اسم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نزد گوینده و شنونده مشخص باشد. حرف تعریف the به عنوان ضمیر یا صفت اشاره می تواند قبل از اسم جمع یا مفرد مانند انسان یا اشیاء به کار رود و قبل از اسم های قابل شمارش یا غیر قابل شمارش نیز می تواند به کار رود.در مثالهای زیر سعی شده است تمام مواردی که حرف تعریف معین the به کار می رود بیان شود.


دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش

اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش، به طور کلی اسم در زبان انگلیسی به دو دسته قابل شمارش و غیر قابل شمارش تقسم می شود. اسم های قابل شمارش(countable nouns): به این اسم ها count nouns نیز گفته می شود.به اسم هایی گفته می شود که قابل شمارش هستند و می توان تعداد آنها را شمارد.مانند پرتقال ،توپ ،سیب و....، حال چگونه تشخیص دهیم یک اسم قابل شمارش می باشد یا خیر؟ یک اسم قابل شمارش می باشد اگر قبل از آن حروف تعریف a, an و یا one به کار رود.


دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی - اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier

اسم نیز حالت مالکیت دارد و برای نشان دادن مالکیت از آن استفاده می کنیم.در زبان فارسی برای ساختن حالت مالکی برای اسامی به انتهای اسم کسره مالکیت اضافه می کنیم.در زبان انگلیسی با توجه به اینکه این مالکیت مربوط به انسان و یا حیوانات و یا اشیا باشد قواعد متفاوتی وجود دارد.

برای دانلود لیست کامل جزوات گرامر زبان بر روی لینک زیر کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.