تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای

در این قسمت در رابطه با قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان در منزل و آموزشگاه به صورت ساعتی و جلسه ای توضیحاتی ارائه می گردد. نرخ کلاسهای زبان به عوامب مختلفی بستگی دارد که در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرد. قبل از آنکه بخواهیم این بحث را ادامه دهیم نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که با مشاهده لیست مدرسین زبان که در سایت معتبر ایران مدرس ثبت نام نموده اند هم می توانید در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی زبان اطلاعات خوبی را بدست آورید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مدرسین خانم و آقای ثبت نامی در ایران مدرس که زبان انگلیسی، مکالمه زبان، گرامر و .... را تدریس می کنند در متن تبلیغ تدریس خودشان در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی زبان هم توضیح ارائه نموده اند. بعضی از مدرسین عبارت توافقی را ذکر کرده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاسها باید با آنها تماس بگیرید و بعضی دیگر دقیقا قیمت کلاسها را ذکر نموده اند. در ادامه در رابطه با تعدادی از پارامترهای موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای توضیحاتی ارائه می گردد.

شهر محل تدریس و قیمت کلاسهای زبان: در شهرهای بزرگتر معمولا هزینه بیشتری برای کلاسها دریافت می گردد. در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج و ... هزینه رفت و آمد برای مدرسین و اساتید بیشتر است و زمان بیشتری هم از آنها می گیرد. بنابراین به تناسب این هزینه ها، قیمت کلاسهای خصوصی زبان هم بالاتر است.

سابقه و تجربه معلم زبان: مدرسین با تجربه و دبیران رسمی آموزش و پرورش معمولا برای کلاسهای زبان نرخ بالاتری را در نظر می گیرند. به هر حال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و با تجربه تر هستند کلاسهای با کیفیت تری هم دارند و در نتیجه شرکت در کلاسهای آنها می تواند مفید تر هم باشد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 96 و 97

تعداد جلسات خصوصی و تاثیر آن بر قیمت کلاسها: اگر برای یادگیری زبان تعداد جلسات بالاتری لازم داشته باشید معمولا مدرسین با شما کنار خواهند آمد و به ازای هر جلسه قیمت کمتری را برای کلاسها در نظر می گیرند. به معرفی شاگردهای جدید به اساتید هم می توانید برای کلاسهای خودتان از آنها تخفیف بگیرید.

درس و مقطعی که تدریس می شود: در مقاطع بالاتر تدریس زبان سخت تر خواهد بود و به دانش و تجربه بالاتری نیاز دارد. در مقاطع دانشگاهی و ارشد و دکتری قیمت کلاسهای زبان بیشتر است. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

تضمینی یا غیر تضمینی و کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاسها: بعضی از مدرسین کلاسهای زبان را به صورت تضمینی برگزار می کنند. در کلاسهای تضمینی شاگرد در صورتی هزینه پرداخت می کند که نتیجه بگیرد. در ضمن کلاسهای کنکور هم چون حالت تخصصی تری دارد هزینه بالاتری دارد.


مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی


iranmodares


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.