تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی زبان، اموزش آیلتس، جزوه آموزش گرامر زبان

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس خصوصی زبان، اموزش آیلتس، جزوه آموزش گرامر زبان و .... ارائه می گردد. اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- در مرحله اول برای یاد گرفتن یک قاعده و یک بحث گرامری جدید نحوه استفاده کلی آن را یاد بگیرید و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید. مثلا در یک جمله منفی یا سوالی از قاعده جدید چگونه استفاده می شود. در حالت کلی کجاها کاربرد دارد. ساختار کلی جمله با در نظر گرفتن بحث گرامری جدید که یاد گرفته اید چگونه است و ....

2- تمریناتی که مرتبط با بحث گرامری جدید ارائه شده است را حل کنید. قواعد و گرامرهای جدید را در قالب حل تمرین خیلی بهتر می توان یاد گرفت. تمرینات همان مبحث را حل کنید و از قاعده و گرامر جدید به درستی در انها استفاده نمائید.


3- از مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کمک بگیرید. اگر قصد دارید گرامر زبان انگلیسی و قواعد آن را در زمان کمی یاد بگیرید و در حال آماده شدن برای یک آزمون خاص، کنکور و ... هستید، مدرسین زبان انگلیسی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید.



کلاسهای تدریس خصوصی و کسب نمره بالا در درس زبان انگلیسی - با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در درس زبان انگلیسی نمره بالایی کسب نمائید و یا اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید درصد بالایی در کنکو کسب نمائید. اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در زودترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در حال مطالعه به منظرو شرکت در آزمونهای زبان انگلیسی هستید نیز کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که با مطالعه و مرور همراه باشد مزایای فراوانی دارد و به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری می تواند داشته باشد.


هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت و نرخ تدریس زبان به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی از 10 هزار تومان به ازای یک جلسه تدریس شروع شده و تا 100 هزار تومان برای یک جلسه و در بعضی از موارد حتی بیشتر از آن هم می تواند باشد. هزینه جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل زیر بستگی دارد. 
بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس زبان چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. تعدادی از مدرسین در آگهی خودشان هزینه تدریس زبان را ذکر کرده اند. بعضی از آنها توافقی کار می کنند و از بقیه مدرسین هم می توانید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس زبان را تلفنی و یا از طریق ایمیل بپرسید.


برای آموزش زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه باید بر روی یادگیری زبان تمرکز کنید. به این معنی که در تمام طول روز سعی کنید به شیوه های مختلف با آموزش زبان درگیر باشید.

حین رانندگی می توانید به نوار آموزش زبان انگلیسی گوش دهید و یا به کانالی از رادیو گوش دهید که مطالبش را به زبان انگلیسی ارائه می کند. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان انگلیسی می روید از هر فرصتی استفاده نموده و به انگلیسی حرف بزنید.

حتی اگر به یکدیگر اس ام اس می دهید نیز سعی کنید اس ام  اس را به زبان انگلیسی بنویسید. راهکار بعدی ای که وجود دارد شرکت در کلاسهای بحث آزاد است که در آنها موضوعی انتخاب شده و در رابطه با آن به زبان انگلیسی حرف زده می شود. بسیاری از آموزشگاهها در کنار کلاسهای معمولی آموزش زبان چنین کلاسهایی را نیز برگزار می کنند.


اگر به خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم و آقا در منزل و آموزشگاه نیاز دارید ....

اگر خانم هستید و می خواهید از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم، تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم native آمریکایی و ... استفاده کنید ....

در صورتیکه قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران، تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، تدریس خصوصی زبان اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، رشت، سنندج و ... استفاده نمائید ...

اگر می خواهید لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی آیلتس، تافل و سایر آزمونهای زبان انگلیسی را مشاهده کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.



اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید در زمینه آموزش و تدریس زبان فعالیت داشته باشید، با عضویت در همین سایت و درج آگهی رایگان (یا آگهی ویژه) تدریس زبان، به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. وب سایت (ایران مدرس) بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس خصوصی زبان را به سمت آگهی شما میل می دهد. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.