تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

راهکارهایی برای آموزش بهتر و سریعتر زبان انگلیسی و موفقیت در اموزش زبان

راهکارهایی برای آموزش بهتر و سریعتر زبان انگلیسی و موفقیت در اموزش زبان در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر به مدرس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ... نیاز دارید ...

اگر برای تقویت مکالمه خود با تشکیل جلسات تدریس خصوصی زبان در منزل قصد دارید سرعت یادگیری خود را افزایش دهید ...

اگر با هماهنگی با یک مدرس خصوصی زبان خوب می خواهید در مقطع دبیرستان پایه خود را تقویت کنید و دروس را به خوبی یاد بگیرید ...

اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید و با هماهنگی با یک مدرس خصوصی زبان عالی می خواهید درصد زبان خود را بالا ببرید ...

اگر برای یادگیری زبان تخصصی دانشگاهی در رشته خودتان در جستجوی یک مدرس خصوصی زبان می باشید ...

....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان، آموزش خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس به ارائه خدمات تدریس خصوصی در منزل یا آموزشگاه نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی یکی از عبارتهای زیر کلیک کنید:

آموزش خصوصی زبان انگلیسی - تدریس خصوصی تافل - مدرس خصوصی آیلتس - برای دانلود جزوات در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی نیز می توانید بر روی عبارت
دانلود گرامر و قواعد زبان کلیک کنید. جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی دیگری در همین سایت و در بخش دانلود وجود دارد.


مدرسین تدریس زبان فرانسه، انگلیسی و آلمانی
در این بخش راهکارهایی برای آموزش و یادگیری سریع زبان انگلیسی ارائه می گردد.

1- در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید و از تجربیات یک مدرس خصوصی زبان بهره بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید یا به پایین همین مطلب مراجعه نمائید.

2- میزان مطالعه روزانه خود برای یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهید. از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. فلش کارتهایی همراه خود داشته باشید تا در اتوبوس و مترو و ... لغات جدید را مرور نمائید.

3- هر چه بیشتر به اخبار، فیلم و ... زبان انگلیسی گوش دهید. در گوشی موبایل خود مطالب صوتی آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و هر جا که فرصت شد به آن گوش دهید.

4- روزی در حد یک صفحه مطلبی به زبان انگلیسی بنویسید. مثلا می توانید خاطرات خودتان یا برنامه ریزی فردای هر روز را به زبان انگلیسی بنویسید.

5- از مطالب آموزشی موجود در اینترنت برای یادگیری نحوه مطالعه و آموزش زبان استفاده کنید. به عنوان مثال، مطالب زیر ممکن است مفید باشد.

 

6- در گفتگو با همکلاسی هایتان کاملا به زبان انگلیسی حرف بزنید. سعی کنید از لغات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.

7- به زبان انگلیسی نامه بنویسید. خاطرات روزانه اتان را هم می توانید به زبان انگلیسی بنویسید. لیست خرید روزانه، برنامه ریزی روز بعد و .... را هم به انگلیسی بنویسید.

8- گرامر خودتان را تقویت کنید. برای آموزش گرامر دانلود جزوات زیر مفید است.


 

کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در بسیاری از موارد در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و پیشرفت سریع آن می تواند مفید و تاثیرگذار باشد.

در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی فرصت بیشتری برای دانشجو یا دانش آموز وجود دارد تا سوال بپرسد و حرف بزند. در بسیاری از اوقات در کلاسهای گروهی برای بعضی از دانش آموزان یا دانشجویان فرصت سوال پرسیدن و یا زمانی برای حرف زدن به زبان انگلیسی وجود ندارد.

همانطور که می دانید، برای یادگیری درست زبان انگلیسی باید روند منظم و صحیحی را پیش گرفت. به عنوان مثال اگر شما بتوانید با کسی که زبان را خوب بلد است به زبان انگلیسی حرف بزنید و مدام تلاش کنید تا بتوانید منظورتان را برسانید، این امر در پیشرفت شما نقش زیادی خواهد داشت. در کلاس های مکالمه گروهی برای هر دانش آموز یا دانشجو فرصت زیادی برای حرف زدن به زبان انگلیسی وجود ندارد. معمولا دو سه نفری که بهتر بلد هستند کل وقت کلاس را می گیرند و بنابراین برای بقیه افراد فرصتی برای پیشرفت باقی نمی ماند. در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس کمتر هستند، این مشکل باقی نمی ماند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.


















دانلود سوالات و تست های کنکور زبان انگلیسی کنکور ارشد کامپیوتر
تافل آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند. مدرک تافل تنها دو سال اعتبار دارد.

آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

در ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس و تافل فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی تافل و یا تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید. در پایین همین مطلب هم تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آموزش و تدریس آیلتس و تافل نشان داده شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.