تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی

در وبلاگ حاضر در زمینه آزمون آیلتس و تافل، تدریس خصوصی آیلتس، منابع آموزش ielts، یادگیری زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان و ... مطالبی ارائه می گردد.

اساتید زبان انگلیسی دانشگاههای ایران

اساتید زبان انگلیسی دانشگاههای ایران و تعدادی از دانشکده ها در این بخش معرفی می گردد.

1- زبان انگلیسی دانشگاه الزهرا http://www.alzahra.ac.ir/Index.aspx?page_=form&lang=1&sub=7&tempname=English&PageID=11820

هدف ما در گروه زبان و ادبیات انگلیسی پرورش خلاقیت و قدرت تفکر دانشجویان و توانایی آنها در لذت بردن از ادبیات و درک و تحلیل آثار ادبی است، درک و تحلیلی که می تواند به هنر و در نهایت به زندگی هم تعمیم داده شود. برنامه درسی متنوع این رشته بیشتر بر گزیده ای از آثار ادبی انگلستان و آمریکا متمرکز است ولی محدود به آن نمی باشد. همچنین در کنار آشنایی با آثار ادبی، دانشجویان ما در فعالیت های کلاسی، خارج از کلاس، فردی یا گروهی تشویق می شوند تا تفکر، تحلیل و نقد ادبی و بین رشته ای را بیاموزند و بیازمایند تا به فهمی جدید و چند جانبه نه تنها از ادبیات، بلکه از خود و از جهان برسند.

برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقای زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

2- بخش زبان های خارجی دانشگاه شیراز

http://shirazu.ac.ir/fll_dep/

3- زبان انگلیسی دانشگاه یزد

https://www.yazd.ac.ir/faculties/humanities/departments/literature/groups/english

گروه زبان و ادبیات انگلیسی فعالیت آموزشی خود را از سال ۱۳۷۳ با پذیرش دانشجو در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی آغاز کرد و تا‌کنون با گسترش فعالیت‌های خویش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی پذیرای دانشجویان متعددی از سراسر کشور می‌باشد. دوره‌ی کارشناسی ‌ارشد آموزش زبان انگلیسی از سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت نموده و اخیراً در سال تحصیلی ۱۳۹۱ دوره‌ی دکترای آموزش زبان انگلیسی به جمع گرایش‌های گروه زبان انگلیسی افزوده شده است.

4- زبان انگلیسی دانشگاه قم

گروه زبان انگلیسی کار خود را با تاسیس رشته ی دبیری زبان انگلیسی از سال 1374 آغاز کرد. در آن سال 48 دانشجو شامل 26 دانشجوی زن و 22 دانشجوی مرد در رشته ی دبیری مشغول به تحصیل شدند. رشته ی دبیری زبان انگلیسی به مدت چهار سال تا سال 1378 ارائه می شد. ظرف چهار سال جمعا 150 نفر ،68 دانشجوی زن و 82 دانشجوی مرد، از این رشته فارغ التحصیل شدند. رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی کار خود را از سال 1378 آغاز کرد.

5- گروه زبان انگلیسی دانشگاته نیشابور

http://lit.neyshabur.ac.ir/lit/ing

6- گروه زبان انگلیسی دانشگاه امام رضا

http://imamreza.ac.ir/portal/display/?id=3763

دانشگاه امام رضا (ع) در سال 1380 گروه مترجمی زبان انگلیسی را تأسیس نمود. این گروه از نیم‌سال دوم تحصیلی 81-80 از طریق کنکور سراسری به پذیرش دانشجو برای دوره‌ی کارشناسی رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی اقدام کرد و از نیم‌سال اول تحصیلی 89-88 دوره‌ی کارشناسی رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی را نیز دایر و به پذیرش دانشجو اقدام نمود. در راستای اهداف توسعه‌ی دانشگاه و با توجه به توانمندی گروه زبان انگلیسی، دوره‌ی کارشناسی ارشد رشته‌ی مترجمی زبان انگیسی نیز از نیم‌سال اول تحصیلی90-89 دایر گردید و 13 نفر دانشجو از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد پذیرش شدند.

چگونه لغات انگلیسی را یاد بگیریم

استفاده از منابع و متون علمی و برقراری ارتباط فرهنگی با سایر ملل، مستلزم دانستن زبان خارجی است و تنها راه دست یافتن به این اهداف، آشنایی با حداقل یک زبان زنده و بین‌المللی است و از آنجا که درس زبان انگلیسی جزو مواد درسی و از اهمیت به سزایی برخوردار است، در این راه، توجه به جنبه‌های فنی و تخصصی در آموزش زبان و ایجاد مهارت‌های خواندن و درک متون، تلفظ، و بیان صحیح در تهیه برنامه درسی این دوره از اولویت و اهمیت برخوردار است.   تربیت دبیرانی که با برخورداری از دانش نظری و مهارت‌های عملی در دوره چهار ساله توانایی و تسلط در تدریس زبان انگلیسی در دبیرستان را کسب نموده و ضمن دارا بودن نگرش مثبت نسبت به کار خود به نحو مطلوب از عهده آموزش زبان انگلیسی برآیند و دانش‌پژوهان را به فراگیری این زبان علاقه‌مند سازند از جمله اهداف ایجاد این رشته تحصیلی به حساب می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.